Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

Ejerskifte hestetrailer
Forfatter: 
Dato:  05-11-2009 20:01

Hej,

er det nogen der ved hvad man skal bruge i forbindelse med ejerskifte - skal man bruge forsikring til en hestetrailer? Hvor er det jeg skal få den omregistreret, er det på skattekontoret..? Skal jeg skaffe en synsrapport først? Skal jeg have en underskrift fra sælger, eller er det nok at jeg har original registrerings attest?

Håber nogen ved :) Har købt en Ifor Williams som jeg vil køre til syn imorgen.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Tone
Forfatter: 
Dato:  06-11-2009 07:42

Når traileren har været til syn skal du en tur forbi motorkontoret (hos skat)for at få omregistreret traileren, og du skal medbringe den gamle registreringsattest samt de papirer du får ved synet - du behøver ikke nogen underskrift fra sælger.

Traileren er ansvarsforsikret via den bil der trækker traileren, dvs. du skal ikke have en selvstænding ansvarsforsikring til traileren, men det kan være en god ide at tegne en kaskoforsikring. Prisen på kasko afhænger af trailerens nypris, jeg har en ældre variant trailer som jeg har skudt på kostede ca. 40.000 fra ny og der betaler jeg 650 kr om året for at have kaskoforsikring på den.

Mvh. Louise O.P.

0
0
Svar på denne tråd

ps kom lige i tanker om
Forfatter: 
Dato:  06-11-2009 07:43

at man også skal betale vægtafgift, men det er vist kun 250 kr om året

Mvh. Louise O.P.

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  10-11-2009 08:24

Ok,

tusind tak for svar :) Jeg har lige fået den synet uden anmærkninger :) Så nu skal vi bare forbi skat så :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider