Håber der er nolge der kan hjælpe med et godt råd.
Vi byttet os til en fjordhest, få vores to små pon'er.
Den skulles bruges til børn i aldren 3,6,8,11år-de var lige begyndt at ride stævne på pony'eren, og det skulle de også på fjordhesten, den skulle også være så stor at en voksen kunne ride den.
- Det viser sig så at fjordhesten laver små nummer, som løfter lidt bagben, drejer rundt hvis de vil have hende i trav. Nu er det kun en voksen der har galoperet, hvor hun bukker.>nå og så ok<
Jeg ringet til modbytterpart. "vi har et problem!""Hvad jeg mener?""Fjordhesten laver nummer,(hvor vi den første uge ikke kunne prøve hende da hun havde tabt en forsko) og hun bukker i galop".
Galoppen mener hun at have fortalt os da vi byttet.(det husker vi så ikke men ok.)
Vi vil komme at bytte tilbage eller have penge i bytte, da hun jo ikke rigtig kan sælges vider uden oplyst handels fejl.
-modpart er ikke intersseret i at få en pony tilbage man ikke kan ride på,(som jeg sætter ? ved) og så har hun ikke plads,, penge syntes hun er formeget.
Hun må have vist at den fjordhest ikke lige egnet sig til børnene. Vi havde vores børn med, de prøvet hende, men på de 10 min nået hun ikke at vis sin dumme side, anden børne havde lidt svært at holde hende på hovslaget.( Nu skal de lige vende sig at side på noget højer pony).
Men hvordan kan man have samvidighed og sove godt om natten, når man ved at den pony der er byttet med ikke er gang bar? Nu står vi med børn der er kede af det og vil ikke ride hende de er bange.
ER der nogle udvej eller er det bare ærveligt?
Der er ikke nogle bytte kontrakt. Venlig hilsen taget ved næsen.