Tak for svar begge to
har sendt dig en PB Mia Haugsted
Karina ♣ Graven♣
Ja ved det kan være svært at stille op.
Men efter mine drømme
vil jer gerne fodre med roepiller, vitaminer og mineraler, gulerødder, hø/wrap og lucerne, hørfrøkager, linamix eller hvad der bliver brug for. Er ikke super god til det fodring, men regner da med at søge hjælp til den tid, også kommer det jo også an på hesten.
Strøelse bliver nok træpiller, pga den mindre mængde møding, så spare vi nogle penge der, manden vil så grave det ned 
Vi har selv både stor gravemaskine, bulldozer, div. traktorer, minigraver, minilæsser, div vogne til traktorene og fræser. Så maskinstation for vi nok ikke så meget brug for, den største opgave vi vil have til dem, er at vi skal have rodfræset 4-5 tdr, efter vi har væltet skoven, så mor her kan få udviddet folden
som er på nuværende ca 3½-4 tdr
Men sådan noget som selv at lave hø/wrap har jeg forslået for manden, men det gider han ikke rode med, så hellere købe.
Vi har også vores eget vand, og strømmen den tager vi som den kommer.
Udstyr og årlige regninger, det ved man jo kommer, også må man jo lægge penge til side, så der ikke kommer for store overraskelser.
Nu har jeg skrevet lidt om mine tanker, men det er jo slet ikke sikkert det bliver sådan.
Af hest har vi snakket Irish cob, Shire eller Jydsk, da hesten primært vil blive brugt som trække dyr
alså vi vil bruge hesten i skoven til at trække stammer ud (fælder ca 100 m3 træ om året) og kørsel for vogn, så hele familien kan hygge og være sammen med hesten/hestene
For selv om jeg har haft hest hjemme førhen, betalte jeg jo langt fra det hele selv
, og kan intet huske ang økonomien, som barn var det jo mest det hyggelige og sjove jeg havde i tankerne, resten skulle nok gå
måske lidt forkælet 
Men da jeg denne gang (ja når tiden kommer
) skal stå for det meste selv, så håbede også derfor på nogle ca. tal så jeg havde lidt at forholde mig til ang. job valg.