Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

hvem klager man til....
Forfatter: 
Dato:  29-12-2008 13:37

hvem klager man til når naboen har sat en brandovn op i en gamle smede,som ikke er godkendt, og hvor man brænder limtræ af i så man ikke kan være udefor uden man hoster hele tiden ....

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  29-12-2008 13:48

starte med at klage til naboen.

Hvis han så viser sig at være uden for terapeutisk rækkevidde, så vil jeg mene det er kommunens miljø og teknik forvaltning du skal kontakte.

Mvh Janni

"ja - de mangler jo ikke noget"

Frit citeret efter G.C.

0
0
Svar på denne tråd

Skorstenfejeren....
Forfatter: 
Dato:  29-12-2008 15:04

For at få godkendt en brændeovn eller nærmere, alt som er tilsluttet en skorsten, så skal skorstensfejeren godkende det...

Skulle der være et problem, eks at du bliver nærmest røg forgiftet, ville jeg da blot venligt ringe til den lokale skorstensfejer og spørge ham, om han har godkendt en skorsten på bla bla adresse... og så forklare ham, at du nærmest er ved at dø af røgforgiftning, og du derfor er forundret...

Det kan jo være, at der er en fornuftig forklaring..... forhåbentligt for naboen

Hvis det er hvad han fyrer med, så ved jeg, at kommuner ind i mellem laver "snuseopgaver", det gjorde vores gamle kommune i hvert tilfælde, hvis nogle fyrede med noget som var forbudt og yderst giftigt...

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

Fra Mellemhaven ønsker vi Tjalfe tillykke med det nye liv og håber, det var den rigtige beslutning vi tog.

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

vi har skam....
Forfatter: 
Dato:  29-12-2008 17:41

talt med den kære drengerøv og han lover at de ikke fyre med mere pind der lugter ,men vi har nu været væk en 3 timer og alt røgen er her igen og det lugter aht....skorstenfejer kommer forbi i morgen....og jeg ringer til komunen også....tak for jeres svar

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider