Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

erstatning for dyrlægefejl
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 12:11

Hej

Jeg har brug for hjælp - for jeg er kommet i klemme.

Det er konstateret at min vallak alligevel ikke er vallak - men ej renskåret - som dyrlægerne siger.

Den dyrlæge som kasterede ham i sin tid har også erkendt fejlen - men det er så her problemet opstår.

Dyrlægen siger at det er hans gamle arbejdsplads som skal anmelde skaden til forsikringsselskabet - og hans tidligere arbejdsplads siger, at det er ham som skal anmelde skaden. Og jeg kan ikke overtale nogen af dem til at starte sagen med at anmelde skaden.

Altså jeg står med en hest som skal opereres om - dyrlægen erkender at han har lavet en fejl - men for at jeg får dækket udgiften skal en af parterne jo anmelde skaden!

Hvad pokker gør jeg nu?

hilsen Schack og danmarks flinkeste hingst

Det som ikke slår dig ihjel - gør dig stærkere.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 12:26

prøv at spørge ved DDD/din regions fødevarestyrrelse om de ved det og kan svare på det. En dyrlæge ankenævnet. Mon ikke de kan svare en på det?

Udlejning af hestetrailer-

Samt formidling af LR aloe vera produkter

Tjek præs.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd

klage over dyrlæge
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 21:59

Hejsa..

Klager over sager der er EFTER 15 juli kan indgives til den nye klage instans under forbrugerstyrelsen..

www.dyrlaegeankenaevn.dk/ omankenaevn/Sider/default.aspx

sager før (altså fejlen begået før) skal anmeldes til Klientklageudvalget, Den Danske dyrlægeforening..

www.ddd.dk/omddd/ klientklageudvalget/Sider/ default.aspx

(har desværre selv et par klager, derfor lidt viden herfra) Skriv PB hvis du har brug for hjælp..

Pilevadgaard..

se vores hjemmeside: HER

Forhandler af REGULATOR COMPLETE ...

Vi har 2 barockpinto føl fra i år til salg, fulde papire fra KWPN

Se http://www.hestefolket.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har talt med DDD
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 13:13

Og de siger at det er firmaet som skal anmelde klagen - da du jo ikke selv bestemmer hvilken dyrlæge der kommer når man ringer til en dyreklinik.

Så jeg kontakter klinikken - og hvis de stadigvæk ikke vil anmelde klagen skal jeg via en advokat.

Det er godt nok bøvlet.

jeg har sendt en pb til paplo

mvh Schack

Det som ikke slår dig ihjel - gør dig stærkere.

0
0
Svar på denne tråd

PB ???
Forfatter: 
Dato:  03-10-2008 08:02

Hejsa.. Jeg har ikke modtaget nogen PB ???

Er det Anette Overgård (www.ddd.dk) du har talt med? .. det er hende som sidder med vores klage?

Ulla

Pilevadgaard..

se vores hjemmeside: HER

Forhandler af REGULATOR COMPLETE ...

Vi har 2 barockpinto føl fra i år til salg, fulde papire fra KWPN

Se http://www.hestefolket.dk

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  03-10-2008 17:25

det var osse annette overgård der sad med vores- det var hende jeg korresponderede med.

Samt formidling af LR aloe vera produkter

Tjek præs.

Breeding stocks for life

0
0
Svar på denne tråd

advokat
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 15:14

Hej

jeg sidder desværre også selv med en klage over en dyrlæge, og jeg vil anbefale dig at få en advokat til at hjælpe dig med at lave papirerne klar til forsikringsselskabet. Dengang vi skulle igang ringede vi til DDD som anbefalede os at tage en advokat.

Hvis man anmelder sagen til DDD, ser det så vidt jeg kan se, ud til at de ikke tager stilling til økonomiske spørgsmål.

jeg er selv midt i processen - venter på at advokaten bliver færdig med papirerne...

Jeg håber du får ret og får dine penge, det er da de mindste de kan gøre.

Kimmie *www.kimmieogthor.dk*

Tænker på min Calina hele tiden - nu er hun i himlen...

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 15:22

ved klage ved DDD SKAL regningen fra dyrlægen være betalt før de tager sig af sagen. MEN de kan kun give dyrlægen en reprimande, de kan hverken straffe el bede denne om at få fat i sin forsikring og dække el give afslag i pris mv.

Men nu er der jo så kommet dyrlægeankenævnet som kan det hele i stedet og er bedre i den forstand.

Klager man til DDD kan jeg ikke se grund til en advokat da der jo ikke kommer noget synderligt ud af klagen andet end et stykke papir hvor på der står man har ret hvis man får medhold og intet andet.

Breeding stocks for life

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 15:25

Jeg mente også kun at en advokat var nødvendig, når papirerne til forsikringsselskabet skulle gøres klar. Selvom dyrklægen har erkendt sin fejl, så er det godt at have en med der har forstand på juraen. Det er jo sjældent småpenge det handler om med operationer.

Kimmie *www.kimmieogthor.dk*

Tænker på min Calina hele tiden - nu er hun i himlen...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider