Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

umulig nabo
Forfatter: 
Dato:  20-09-2008 07:28

Hej er der andre som os der har store problemer med ens naboer.

Hunden skal bare komme til at gø så bliver konen sendt end og klage vi har 4 hundehvalpe lige nu så hyler de så klager de så var hun her igår igen hunden var kommet til at gø de var de trætte af og selvfølgelig skal den ikke bare stå og gø Men så sagde jeg hva med når din mand står kl 22.00 23.00 og larmer og speeder bilen op grinede hun mig op i hovedet og sagde det er erhverv så det kan jeg ikke gøre noget ved.Vi var engang gode venner men det vendte som et lyn. de har revet hovedet af vores 3 haner de var trætte af den galede de har skudt tilmåls efter vores høns jeg føler det er psykisk belastende de rander inde på vores grund når vi ikke er hjemme vi har prøvet at snakke med dem om problemerne men blev voldsomt truet.er der nogen der kender reglerne for erhverv han laver biler. jeg måtte stoppe med at være dagplejer for han skulle altid kl 12.00 14.00 køre med rundsaven da børnene skulle sove

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  22-09-2008 09:14

meld dem til politiet- de har truet. Det havde jeg gjort.

Udlejning af hestetrailer-

Samt formidling af LR aloe vera produkter

Tjek præs.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd

Naboer...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2008 14:48

Uhaa... der skal meget til før politiet vil gøre noget som helst.

Jeg har selv for lidt over en måned siden modtaget et telefon opkald, hvor jeg blev til svinet på alle mulige måder og med trudsler om at jeg skulle slåes ihjel... Politiet gad ikke engang tage sig af det- ikke engang på trods af at der var navn og adresse på hende, som gjorde det.

Men for at vende din sag om, så synes jeg du skal kontakte politiet. For det som du/i er udsat for både med drab på jeres dyr, skud efter dyr, larm, trudsler, indtrængning på privat grund m.m er alt for groft. Hvis politiet ikke vil tage sig af det, så synes jeg du/i skal kontakte DR1 og forlægge dem sagen. Tro mig de vil gerne vise det i tv- specielt når det gælder at politiet ikke vil gøre deres pligt- nemlig at passe deres arbejde.

Trudsler på livet skal man ikke finde sig i.

**www.123hjemmeside.dk/stutteri- sigsgaard**

OPSTALDNING VED HADSUND/KONGERSLEV TILBYDES!!

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  22-09-2008 16:32

Det er meget muligt, at politiet ikke vil gøre noget men ring alligevel. For de skulle da meget gerne føre rapport på det. Ellers sig det til dem, når du ringer. Sommetider har politiet mindre travlt og så kan du være så heldig, at de af eget initiativ kører ud og besøger naboen for lige at høre, hvad det går ud på og måske give ham et godt råd eller to......

Maria

Box udlejes i lille hyggelig stald i Haslev.

Kig på www.flickr.com/photos/mundboegaard

Hellere tilgivelse end tilladelse c")

0
0
Svar på denne tråd

Før bog
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 10:35

Over hændelserne, tid, dato og foto hvis muligt og gå så til politi...

Illum

.

Jeg har ikke patent på lykken, men nøj hvor besidder jeg meget af den...

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  23-09-2008 10:51

som Illum siger...

Udlejning af hestetrailer-

Samt formidling af LR aloe vera produkter

Tjek præs.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider