Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

Hvad gir i for det?
Forfatter: 
Dato:  28-05-2004 18:10
jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i gir for at have jeres hest opstaldet på en rideskole! hvad giver netop du? Har du din hest stående hjemme ved dig selv, på en rideskole eller et andet privat sted? Hvad gir i så for et ridehuskort? og hvis man har hest opstaldet på en rideskole betaler man så stadig for ridehuskort eller skal man gøre det oveni opstaldningen? Hvem betaler så for opstaldningen? er det jeres/din mor/far eller er det dig selv? Eller hvor meget af det betaler du selv?

Hej hej.....

haiii..... tjek lige det her:

TRYK HER!

OG DET!

OG DET SIDSTE!

M.V.H Cille!
0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  28-05-2004 20:30

Jeg giver 150,. kr for halkort pr. månede + ½ årligt kontigent.

Venlig hilsen
Lotte

Tvivl er begyndelsen til visdom - Målet med livet er ikke at blive verdensmestre, men at lære at mestre verden

SE GUDERNES HEST GÅ PÅ VANDET
0
0
Svar på denne tråd

jeg betaler...
Forfatter: 
Dato:  29-05-2004 23:20
Ikke for brug af ridehus.

Jeg har min stående på ridecenter-der er det inkl i opstaldningen mens ryttere udfra skal løse kort dertil.

Jeg betaler opstaldningen selv da jeg jo er flyttet hjemmefra for længst :-D

det er forskelligt mht ridehuskontingent-nogle gange skal man betale både for ridehuskort plus opstaldning så forhør dig frem :-)
Monica

We're all a part of the Neverending Story 8-)
0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  31-05-2004 10:12
På min rideskole betaler jeg 1315,- for opstaldningen. Incl i prisen er foder, halm, udmugning og fri afbenyttelse af rideskolens faciliteter, dvs ridehus, baner, marker osv. Jeg betaler selv. (Når jeg har en hest der...)Lige for tiden har jeg ingen hest, så jeg betaler naturligvis ikke noget nu. :-D I juli måned bliver staldlejen halv pris, da hestene går på mark.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg betaler.
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 13:07
1900 kr pr måned i opstaldning. Plus 90 kr for roepiller og olie.

Der er fuldpasning på stedet bortset fra hver anden weekend hvor man selv skal stå for udmugningen.

Af fasciliteter er der 20 * 40 ridehus, og 20 * 60 udendørs bane. Gode folde både sommer og vinter. Efterhånden har vi også en anstændig mængde spring...

Stedet ligger naturskønt med god adgang til Moesgård skov og strand ved Århus. Derudover kan man også ride i Vilhelmsborg og Hørret skov.

Der er undervisning på stedet men hvis man vil søge andre græsgange ligger både Vilhelmsborg og skåde inden for ridelig afstand.

Så jeg synes det er en fair pris.

Hilsen
-Matilde og Snigerdyret :-D-

0
0
Svar på denne tråd

i mit nær område
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 13:43
kan man få en hest opstaldet for 1100 og op til 2800,-
Stederne ligger så tæt på hinanden, at jeg syntes ikke man behøves at snakke om hvad der høre med af facilliteter. Der er 2 ridehuse i området og der bliver bygget et til i efteråret. Der er en lækker 20X60 bane, som stort set aldrig fryser. Til et par af de andre stalde (udover rideskolerne) hører der små 20x 40 baner til af medium kvalitet.
Alle steder (undtagen rideskolerne) har lækre folde som bliver brugt dagligt i alle lyse timer. Alle steder er der en god stemning. Det er så spørgsmålet hvor meget man selv vil arbejde. -Deraf prisen!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHK, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS

Kåret oldenborger hoppe til salg. Se præs.
0
0
Svar på denne tråd

jeg betaler
Forfatter: 
Dato:  03-06-2004 19:43
1850kr m hø 2 x dg, foder 3x, ridehus 2 ridebaner og på fold et par timer hver dag ind / ud.
>o<
Lev mens du gør det, Elsk mens du tør det
{>
0
0
Svar på denne tråd

hmm jeg gav:)
Forfatter: 
Dato:  18-06-2004 16:40
ja nu har jeg desværre ikke hest mere. men da jeg havde gav jeg 2100 dask hver mdr, det var incl:halm, hø, udmugning, undervisning, og meget gode ridemuligheder:)Men dyrt! Hi hi, men hva gør man ikke for sin hest?
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider