Hejsa,
Ved godt det ikke har så vanvittig meget med heste at gøre, men der må vel være nogen som kan hjælpe mig?!
Min stedlillesøster på snart 13 år, bor i USA med sin mor - de er begge islændinge.
Hendes far (Min stedfar, også islændinge) bor med os i Danmark.
Hendes mor har så forældre myndigheden, og for at sige det mildt - moren er en rigtig k*lling
Får kun lov til at se min lillesøster én gang om året. Normalt får vi hende en måned.
Men i år ''glemte'' hendes mor, at Ellisif ikke må rejse ind i USA for hun har ikke et greencard (??)
Så nu kommer hun idag, i stedet for 25. juni - og bliver kun 14 dage.
Ellisif vil meget gerne være mere hos os, endda gerne bo hos os - specielt da hendes stedfar er en stor dum amerikaner
Men vi kan ikke gøre en hatfis, men der må da være noget!? I Danmark, må børnene jo selv bestemme når de er 12 år - gælder det ikke også for hende så???
Moren vil endda have os til at betale alt muligt, vi skal betale min lillesøsters billet til og fra Island, til og fra Danmark, PLUS vi skal betale 2/3 af morens billet til Island, er det bare groft!? Vi gør det selvfølgelig, fordi vi vil uanset prisen have min lillesøster herned! Men penge er altså ikke noget vi har meget af jo...
Er der da ikke noget man kan gøre? I starten da de flyttede til USA, boede de f.eks. ½ år på hotel, og Ellisif gik ikke i skole på det tidspunkt...! Det kan da ikke være rigtigt at hun må få lov til det?!
Er der ikke nogen kloge mennesker der ude, som kan hjælpe mig? Savner jo min lillesøster når man kun ser hende 14 dage om året
Finurlige hilsner, Grisling - Rollo! 
*Gør livet til en fest, rid irsk hest*
Islænder søger rytter!
Min hjemmeside | HorseLand