Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

Snydt - falsk gucci taske
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 15:10

Hej alle sammen

Jeg håber i kan hjælpe mig, jeg har købt en gucci taske via trendsales, og det har vist sig at den ikke er ægt. Sælger nægter at tage tasken tilbage, og er meget grov i sit sprog.

Trendsales kan åbenbart heller ikke hjælpe mig, og jeg har haft den ovre ved gucci i kbh. som siger den ikke er ægte.

Men hvad gør jeg nu?? Politiet vil ikke tage sagen da det "kun" drejer sig om 1500kr.

håber virkelig i kan hjælpe..

vh tabita

0
0
Svar på denne tråd

kan ikke forstå..
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 17:06

Vil trendsales ikke hjælpe?

De SKAL da hjælpe, især hvis du har lavet en ts-handel.

Er det bare alm. bankoverførsel er det nok noget mere indviklet.

Men i såfald så tag ned til din bankrådgiver og forklar dig og tag tasken med. Har hørt flere historier om at banken kan "trække" pengene tilbage.

Hvis der slet ikke er nogen hjælp at hente mht. omnævnte så prøv at få fat i sælgers tlf og adresse.

En "trudsel" om politianmeldelse hjælper som regel en hel del...

held og lykke.

kan du fortælle hvilken bruger det drejer sig om??

0
0
Svar på denne tråd

Kan du ikke...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 19:44

Kan du ikke klage til forbrugerrådet, eller hvad det lige hedder? Det ville du kunne, hvis du havde handlet i en butik, så det bør du vel også... håber jeg for dig...

Hilsen Vibeke

Wrap sælges, mini bigballer, Nordjylland 200 kr

Jeg ønsker overhovedet ikke, at du ændre din mening, men jeg vil gerne have, at du prøver at se tingene fra en anden vinkel..

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 21:05

Trendsales har desværret ikke været til meget hjælp, selvom jeg har handlet gennem trendsales, netop for at undgå at blive snydt. Jeg har været i kontakt med en advokat som faktisk vil anbefale mig fremover og handle via bankoverførelser, fordi så kan man, lige som du skrev, stoppe pengene - men man kan intet gøre når man handler gennem trendsales.

Jo jeg kan klage til forbrugerrådet, men det vil nok tage meget lang tid.

vh tabita

0
0
Svar på denne tråd

Hold op hvor surt
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 00:04

Jeg bruger også trendsales og har faktisk klaget over noget 2 gange uden noget hjælp overhovedt !

Fik også en " ægte " gucci bikini som jeg betaler en god pris for .. jeg får den hjem og får en ekspert til at kigge på den som fortæller mig den er falsk. Har prøvet at få min penge tilbage men sælger har aldrig svaret mig tilbage.

Det samme med en bluse jeg betalte 450 for, Da jeg pakkede den ud var der hul i ryggen og den hang i tråde og lignte noget en kat havde haft at hygge sig med..

Heller intet hjælp at hente ! jeg kontaktede dem og de sagde vi skulle finde ud af det selv.

MANGE TAK for hjælpen da !

Hvis de ikke kan finde ud af at køre sådan en side burde de bare ik have den oppe..

Hold op hvor surt for dig !! Har du hendes adresse ?? eller bor hun for langt væk fra dig til at kunne henvende dig personligt ? Jeg syntes det er mange penge der er tale om vedr tasken!

De fake koster ikke mere end 200 kr.

enda under!

0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 09:24

Da der er tale om en handel mellem to private kan du ikke bruge forbrugerklagenævnet. Du kan selv spørge dem hvorfor.

Trendsales er ikke til megen hjælp, rent juridisk kan de ikke gøre noget, det har jeg desværre selv erfaret.

Tru med politianmeldelse, det kan måske hjælpe.

Eller det mest effektive - tag over til vedkommende.

Hvor gammel er sælger? Jeg havde succes med at kontakte en dårlig sælgers forældre, og dermed fik jeg mine penge igen.

Vær kreativ og hård.

R.I.P Dejlige Cleo. Vi tænker på dig hele tiden, og savner dig enormt.

Kender du Lillegårdens Lucie, oldenborghoppe eft. Ruben?

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 14:35

Sælger er midt i 20'erne, og bor i københavn, jeg selv bor i Esbjerg.. Jeg har truet med politi, og ringede også til dem men de ville som sagt ikke gøre noget.. Sælger er bestemt ikke bange af sig, og har kaldt mig mange grimme ting. Jeg har både adresse og tlf nr. på hende.

Men nu vil vi prøve og snakke med told og skat for at høre hvad de siger..

vh tabita

0
0
Svar på denne tråd

flere muligheder
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 20:17

Rent ud sagt noget naivt at købe sådan en takske og så tro den er ægte! Når du det er sagt er der flere ting du kan gøre / prøve.

Har sælger solgt andre Gucci ting?

Stat med at skrive et anbefalet brev hvori du gør ommærksom på at du ønsker at hæve handlen grundet de urigtige salgsoplysninger , vedlæg dokumentation for at tasken er uægte. Giv sælger en frisk til at svare. Gør samtidig opmærksom på at såfremt du ikke modtager dine penge, vil du stævne sælger for salg af kopivare.

Prøv imellemtiden følgende

kontakt Cucci og tale med vedkommnede der har deres mærkevare sager at gøre! Måske er de villig til at undersøge sælger nærmere / politianmelde vedkommende.

kontakte retshjælpen (det er gratis) og få dem til at stævne sælger, de vil også kunne hjælp dig med det føste brev til sælger.

Hilsen

Sune

0
0
Svar på denne tråd

Politiet...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2007 12:20

Forstår ikke politiet ikke kan hjælpe, det er jo en sag om bedrageri og falske oplysninger! Alle ved jo det er strengt forbudt at sælge fake, ved godt mange gør det! Og ja det er mange penge for de ægte vare, er selv stor LV fan, og bruger ts meget, men hvis man ikke har råd til det ægte, er det jo plat at gå runt med fake, nå nok om det!

Jeg oplevde noget lignende på ts engang, købte 3 forskellige Gucci ting, til en yderst fordelagtig pris for mig, fordi vedkommendes far tit rejste, sagde hun, derfor det var billigt. Jeg modtog bare aldrig varen. Jeg prøvede oz ts, ingen hjælp, kontaktede sælger selv, som blev ved at sige at pakken var sendt, og gav mig til sidst en gammel T & T nr. Prøvede også banken men de kunne intet gøre, da man skal trække pengene tilbage den efterfølgende dag, inden kl 12.00 Jeg ringede derfor til politiet, der først syns jeg var latterlig, men så blev jeg sku sur, og sagde til betjenten, vil du hjælpe eller ikke hjælpe, sys ligesom jeg havde prøvet alt andet. Det endte med at han hjalp mig, kontaktede sælger, og det viste sig at det var et kæmpe bedrag hun havde gang i, jeg var åbenbart ikke den eneste hun havde snydt, tror vi var 10-15 piger der vat snydt af denne sælger, som havde oprettet en konto kun til dette formål.

Efter en lang sej kamp, fik jeg mine penge igen, men kun ved at blive ved og ved...

Kunne du evt komme med vedkommendes navn, så vi andre kan undgå handler med et sådan fjols...?

Håber du får dine penge igen...

0
0
Svar på denne tråd

taktak
Forfatter: 
Dato:  14-11-2007 20:18

Ja tak for de mange svar..

Hendes brugernavn er: Lunamy

Og det lader ikke til jeg er den eneste der har haft problemer med hende..

vh tabita

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-11-2007 23:30

Jeg købte en taske på ts den 2. Betalte 510 for den og så skulle den sendes som forsikret pakke. Jeg har ikke modtaget den. Jeg har intet hørt fra hende og hun svare mig ikke.

:(

Desværre er der bare nogen fjolser og det er meget svært at gøre noget ved det.

Mvh Sophie M.M.

0
0
Svar på denne tråd

latterligt!
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 13:56

Syns virkelig det er noget SVINERI, at trendsales reklamere så meget med at deres TS-handler er SÅ og SÅ sikre!

De er jo ik en skid sikre! og så tillader de sig endda at tage 3% af en handel. For hvad?? INGENTING!

vi er som købere endda ringere stillet end ved en alm. bankoverførsel. Det er da helt groteskt!

Måske man burde kontakte et forbrugerprogram *muhahahahaha*!!

og ligeledes latterligt at den bruger der her har snydt, STADIG har annoncer inde på trendsales!

0
0
Svar på denne tråd

typisk
Forfatter: 
Dato:  11-12-2007 15:32

Jeg er også blevet snydt før, gav 3500 for en louis vuitton taske, som viste sig at være fake. jeg ringe derfor til hende, men uden svar, og hun smed røret på. derefter skrev jeg en besked til hende om at jeg ville komme hjem til hendes adresse og sørge for at få pengene, men stadig intet svar. et par dage efter tog jeg den lange tur hen til hende, og vupti fik mine penge, hun sgade at hendes telefon var gået i stykker og undskyldte mange gange.

Sørg for at få adresse, telefon nr og fulde navn, før du indbetaler penge.

0
0
Svar på denne tråd

hvis man betaler
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 19:27

så mange penge for noget man ikke har set, og oven i købet skal have "eksprter" til at vurderer ægtheden af så er det i mine øjne temmelig selvforskyldt!

Fjordhest er bedst!

Mor til Naia født d 4-1-06

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmm....
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 20:45

Hun sælger stadig masser af "mærkevarer" derinde.

Fik du dine penge igen?

Venlig hilsen

Anne

Supertalentfuld springpony 130cm sælges. 8 år.

Ponyen går uden problemer M-klasser, hurtig/ivrig kræver modig rytter.

Se foto på ridehesten.com - søg : Little Star.

0
0
Svar på denne tråd

Hvordan kan nogle mennesker være sådan
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 16:46

Tag ud til hende. Det er mit bedste bud og det kan kun gå for langsomt

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider