Forstår ikke politiet ikke kan hjælpe, det er jo en sag om bedrageri og falske oplysninger! Alle ved jo det er strengt forbudt at sælge fake, ved godt mange gør det! Og ja det er mange penge for de ægte vare, er selv stor LV fan, og bruger ts meget, men hvis man ikke har råd til det ægte, er det jo plat at gå runt med fake, nå nok om det!
Jeg oplevde noget lignende på ts engang, købte 3 forskellige Gucci ting, til en yderst fordelagtig pris for mig, fordi vedkommendes far tit rejste, sagde hun, derfor det var billigt. Jeg modtog bare aldrig varen. Jeg prøvede oz ts, ingen hjælp, kontaktede sælger selv, som blev ved at sige at pakken var sendt, og gav mig til sidst en gammel T & T nr. Prøvede også banken men de kunne intet gøre, da man skal trække pengene tilbage den efterfølgende dag, inden kl 12.00 Jeg ringede derfor til politiet, der først syns jeg var latterlig, men så blev jeg sku sur, og sagde til betjenten, vil du hjælpe eller ikke hjælpe, sys ligesom jeg havde prøvet alt andet. Det endte med at han hjalp mig, kontaktede sælger, og det viste sig at det var et kæmpe bedrag hun havde gang i, jeg var åbenbart ikke den eneste hun havde snydt, tror vi var 10-15 piger der vat snydt af denne sælger, som havde oprettet en konto kun til dette formål.
Efter en lang sej kamp, fik jeg mine penge igen, men kun ved at blive ved og ved...
Kunne du evt komme med vedkommendes navn, så vi andre kan undgå handler med et sådan fjols...?
Håber du får dine penge igen...