Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

Anbefal bank til unge
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 17:53

Hey alle i kloge H-ænder.

Kæresten og jeg har i længere tid gået og snakket om at købe ejendom, så vi har været i banken (danskebank) og spørge hvor meget vi kunne låne.

Men til min store utilfredshed var det 1 mill mindre en hvad jeg havde regnet med...

Så kære venner, kan i anbefale en bank?

Jeg har selv tænkt på jyske!!!

. ¤ * Louise * ¤ .

Ejer af verdens sjoveste pony, som søger part!

.¤*Bjarke, du vil altid have en plads i mit hjerte*¤.

0
0
Svar på denne tråd

vi sværmer for roskilde bank.
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 18:28

bruger ringsted afdelingen og er yderst tilfreds med dem.

MOBBEN IMC.
mobber NEJ. men er bare så bund ærlig i mine meninger.
0
0
Svar på denne tråd

Nordea...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 19:35

Vi havde også Danske Bank og blev meget overrasket over at vores lån på 2,5 mill. var cirka 1.000 kr. billigere HVER måned i 30 år hos Nordea end Danske Bank(Og nej, det er ikke afdragsfrit ;) ). Da Danske Bank hverken kunne matche prisen eller servicen skiftede vi til Nordea og er 100% tilfredse med dem!

~~~ Mvh. Annette ~~~

0
0
Svar på denne tråd

tak tak
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 20:49

Tak for jeres svar.

jeg vil undersøge markedet med flere banker...

Flere der vil anbefale en bank.

. ¤ * Tosse-Louise * ¤ .

Ejer af verdens sjoveste pony, som søger part!

.¤*Bjarke, du vil altid have en plads i mit hjerte*¤.

0
0
Svar på denne tråd

Jyske Bank!
Forfatter: 
Dato:  05-11-2007 20:50

Jeg har Jyske Bank og er meget tilfreds. Tidligere havde jeg Danske Bank og kan kun sige, at jeg har oplevet at kundeservicen er meget bedre i Jyske Bank. Jeg er blevet behandlet bedre, mere venligt og mere positivt - de ser på mine behov og ønsker og søger så at få det til at blive virkelighed. Jyske Bank er rigtig god til unge kunder, synes jeg, da de bl.a holder arrangementer som koncerter, prisuddelinger osv. Rent økonomisk oplever jeg ikke den store forskel mellem Jyske Bank og Danske Bank, andet end at Jyske Bank tænker mere i muligheder og er bedre til kundeservice.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 11:26

Nordea.

Michelle

Hvis du er positiv ser du løsninger.

Hvis du er negativ ser du fejl.

0
0
Svar på denne tråd

jamen dog.
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 16:20

Jeg vil helt klart også anbefale Nordea :)

Mvh.

Regina Sørensen

Nu med RDH hoppe, Wega

0
0
Svar på denne tråd

Danske Bank
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 18:42

... kan for privatkunder (næsten) Aldrig betale sig. Danske Bansk kundegruppe er erhvervskunderne, hvormed Danske Bank på ingen måde prioterer private kunder. Enhver mindre bank, såsom Sydbank, ringkjøbing bank mf . vil ofte kunne gøre det MEGET bedre.. Så gå efter de små, det er dem der bekymrer sig for de private kunder.

0
0
Svar på denne tråd

forresten...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 18:43

Jeg bruger selv Sydbank, og de giver også en fortræffelig service til unge

http://www.sydbank.dk

0
0
Svar på denne tråd

Haarslev sparekasse
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 06:01

de har en høj rente men, et går jo også lidt ud over lånene. ved mine forældre har taget lån hos dem, og det skal lige siges at de forkæler deres kunder.

så haarslev Sparekasse kan jeg anbefale

tak for en fed weekend!!!!!!

Der er nu intet som en Haflinger

0
0
Svar på denne tråd

Bank skifte
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 17:17

Det er næsten lige meget hvilken bank man vælger, det aller vigtigste er ens bankrådgiver. Hvis man har en god rådgiver så kan man også få forhandlet nogle billige lån...

Jeg har selv lige købt ejendom og havde nordea til at starte med men de kunne ikke give mig en ordentlig service så det blev til et bank skifte... Jeg fik anbefalet nogle banker og var derefter rundt og snakke med dem indtil jeg fandt dem jeg kunne lide...

www.Team-annasminde.dk

Kvalitets oksekød til private

0
0
Svar på denne tråd

haarslev sparekassen
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 22:31

Haarslev sparekasse er nok den bank jeg har været allermest tilfreds og vælger ikke frivilligt at skifte derfra..

-Der er stor kundeservice

-de husker dig, så du føler dig ikke fremmed når du ringer

-optimal service omkring ens kontoer

-ser muligheder i det hele

-alt kan stort set lade sig gøre, hvis bare der snakkes i forevejen..

Men som der allerede er sagt, så afhænger det nok meget af hvilken rådgiver man får fat i banken man henvender sig til..

Mvh. Dina Weibull!

Søger: 1-2 månedstræning m 2 dags undervisning til mig/opstaldning med ridehus,fast underviser nær Lille Skensved/Borup.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-11-2007 04:10

Nordea.. dejlig personlig bank der rent faktisk ved hvem man er når man er inde i selve banken for at hæve penge :)

~ Soya - elsket og savnet ~

0
0
Svar på denne tråd

vi har jo lige
Forfatter: 
Dato:  16-11-2007 08:45

været på rundtur, og vi mangler kun et enkelt reelt tilbud fra min egen bank igennem 7 år: forstædernes bank.

Jyske og amagerbanken kan jeg ikke anbefale. Den ene ville slet ikke have os som kunder, den anden ville låne os en million mindre end gennemsnittet af bankerne.

Vores pt foretrukne er Roskilde bank (vi er så i lyngby afdelingen).

Det er ikke dem der vil låne os mest, men dem, der vil låne os billigst, og på de bedste præmisser.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider