Hejsa...
Jeg håber at kunne få lidt hjælp herinde...
Jeg har udlånt min dejlige vallak til en super sød pige, men der har været nogle problemer.
Hun har haft svært ved at få ham til at galoppere. Han er sent tilredet og har endnu ikke lært at springe an, han galopperer fint på marken og i longen.
Hun har så haft dyrlæge til ham som siger: Den er ustabil i krydset pga sen tilridning og den er ikke egnet til ridning da der er traver i den!
Jeg kunne MEGET godt tænke mig at høre hvad I har at sige til dette!
Jeg fik så sent som igår afvide at en, jeg muligis skal undervise, som har en traver, har fået afvide af selvsamme dyrlæge, at det var spild af penge at købe sådan en hest (en ren traver) for "dem" kunne man jo ikke ride på... Og det skal lige nævnes at jeg fik hendes historie før hun kendte til min... Ja jeg tænker bare...
Nå, problemet er, at jeg lige pt ikke har råd til opstaldning og egentligt heller ikke havde regnet med aat det blev nødvendigt at tænke på det nu, da han skulle være udlånt frem til forår/sommer 2008 - der er lavet kontrakt på det, den herinde fra, hvor låner selv har streget det punkt ud med at kontrakten kan opsiges efter x antal dage hvor hesten har stået syg og ikke har kunnet bruges til ridning.
HJÆLP!!!