Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Venner (Arkiv)

Mail veninde...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 21:37
Heyza...:-P

Jeg er en super sød og frisk pige på 14år, som søger en mail veninde fra 10-100år... du skal kunne snakke om alt imellem himmel og jord og kunne lide heste, selvfølgelig... men også kunne snakke om alt muligt andet... :-P

min emailer sjov_sol@jubii.dk
center>
:-D Knuz mig :-D

>o< Intet er umugligt for den der har viljen i hjertet >o<

:-* Verden bedste pony race forever: Newforest :-*

0
0
Svar på denne tråd

penneveninede
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 16:45
hejza.. jeg hedder sidsel jeg er 12 år gammel.. jeg har ikk egen hest men det kommer nok snart.. jeg bor på en gård tæt ved nørup.. og jeg vil gerne være din penneveninde..!..? vis duuh er intressert så må duuh gerne skrive tilbage til mig på heste-nettet eller på min mail som er: pidsel_me@hotmail.com kram sidsel
0
0
Svar på denne tråd

Penneveninde ! <333
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 16:30
hay ! Jeg hedder Nina og er 13 år gammel. Jeg kommer fra Vestjylland, jeg har ingen hest men får måske snart halvpart på en. Jeg vil gerne være din penneveninde.. Hvis du siger ja til migh så skriv ligg til migh.. Min HN-brugernavn er hestetossen92. Mange KnuZ Nina :-D
HeY!!
Jeg leder efter en penneven i alderen 12-14år.
Du skal bare have en E-mailadresse!
Skriv til mig ! :-D
0
0
Svar på denne tråd

heyzoon
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 17:08
Heeej med dig . Kigged elidt på din besked . jeg vil da gerne skrive sammen med dig . om alt muligt Jeg er 13 år .
0
0
Svar på denne tråd

davs...!
Forfatter: 
Dato:  21-12-2005 18:43

jeg hedder Sophie og er 13

har min egen new forest pony som er under tilridning..

hvis du kunne tænke dig at skive med mig så kan du jo bare skrive til min email : hony_pingi_skatter@hotmail.com (ved godt den er lidt mærkelig...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider