Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Venner (Arkiv)

Gratis ride-ferie ! :-D
Forfatter: 
Dato:  13-07-2004 16:24
Jeg er en frisk og usnobbet pige på snart 14 som gerne vil invitere, den rette ud til vores gård på midtvestsjælland, men inden da skal vi jo nok lige vide lidt mere om hinanden så vi passer sammen, så her er lidt om hvad jeg intereserer mig for : Mine heste/ponyer, dyr i det hele taget ! Tennis, Japansk Manga-animation og tegning.
De flets af mine veninder har enten selv hest eller kan ikke ikke ride :-(
Jeg er ikke typen der er til : Drukfester, kærester, make-up og modetøj, dertil er mit liv lyksaligvis for indholdsrigt :-)
Skriv hvis du mener vi passer sammen, det er ligemeget hvor i landet du kommer fra, men det ville jo være dejligt om du boede tæt på :-)
Hvis ikke du kan vente til jeg har svaret dig på mailen kan du bare sende mig en sms på : 20816907

Knus til jer alle

Liva
0
0
Svar på denne tråd

Hej Liva
Forfatter: 
Dato:  13-07-2004 18:04
Hej Liva
Jeg synes du lyder sød. Jeg synes os det er sjovt at spille tennis jeg er dog ikke så god til det. Jeg elsker os at tegne det er bare mest heste jeg tegner men jeg tegner næsten alt. Og selvfølgelig elsker jeg at ride. Jeg har ikke redet så meget endnu men jeg synes at jeg er ok god.

Jeg skriver ikke til dig fordi jeg gerne vil ha en gratis ride ferie men fordi jeg syntes at du lyder sød. Jeg er heller ikke sådan en festabe og make-op type.

Knus Line

forresten er jeg 13 år
0
0
Svar på denne tråd

Så fandt jeg dig :o)
Forfatter: 
Dato:  14-07-2004 14:10
Hej Line

Sorry jeg kom til at sende til din fars mail, håber ikke han blir sur... >:-(

Tommerup, det er vist ikke så langt væk... håber jeg :-)

Jeg kan forstå du godt kan lige islændere, det kan jeg også og sådan en har vi også som du er velkommen til at prøve, man behøves slet ikke at kunne ride perfekt for at kunne styre hende, hun lystrer det mindste vink, selv uden hovedtøj og sadel, hun er bare noget af det kæreste, hun elsker at blive brugt som "springbuk" :-D

Ps: Du lyder oz rigtig sød... :-)

KnuZ
0
0
Svar på denne tråd

det var da sjovt..
Forfatter: 
Dato:  02-08-2004 13:19
hej Liva..
Jeg hedder Natasha og bor i Brøndby Strand...(under københavn...næsten da)...
jeg er 13år (fylder 14 i okt.) og er meget interresseret i heste....
jeg rider på en bondegård ved siden af hvor jeg bor....
den er ikke så god...der er kun to heste man kan ride på...men jeg er rigtig glad....for det er det endeste sted jeg kan komme i kontakt men heste....alle mine venner tænker ikke på andet end kærster, shoppe, smykker, og fest.......og det er SLET ikke mig....
jeg har søgt efter en sød pige som ligner mig...og jeg synes det er utroligt at jeg har fundet en som linger mig så meget..og at du bor på sjælland er endnu bedre..jeg har kun gået til ridning i et år...men jeg vandt første præmien i et stæven nede på bondegården mod en pige som har gået der 4 år..så jeg tror jeg har noget talent gemt i mig...jeg er ikke så god til at tegne hest..men piger..det er jeg udmærket til.....jeg vil meget gerne have en heste...men min mor og far siger at jeg selv skal betale det og at jeg skal være mere arfaren..jeg vil meget gerne lærer dig at kende....og håber du også vil..
Knus Natasha Mautone
ps. selvfølgelig gør jeg det IKKE for at få en gratis rideferie..
0
0
Svar på denne tråd

hmmmm....
Forfatter: 
Dato:  07-08-2004 21:55
er sku heller ik te fester, men bor lidt for langt væk til at kunne komme over til dig....
hvis vi boede tætere på hinanden ku du også komme over til mig,....har to tøser (heste) som vi ku ride....

Knus Søs

klik HER!

:-P

TUSIND TAK TIL ANNA OG AMALIE FORDI AT DE GIDER RIDE SAMMEN MED MIG, OG AT DE GIDER REJSE OVER TIL MIG BARE FOR AT RIDE HOS MIG OG VÆRE SAMMEN MED MIG!
STOR HILSEN TIL DERES HESTE SOM HEDDER MALTE OG SANTOS!
0
0
Svar på denne tråd

hej..igen
Forfatter: 
Dato:  10-08-2004 18:36
hej..
det er mig igen..
hvis du vil kan jeg komme og besøge dig...men du gider sikkert ikke have at jeg kommer ik??
du har jeg allerede fundet to veninder..
med hvis du stadig er interesseret så vil det være super..
Hilsen Natasha

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider