Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Venner (Arkiv)

Hov... Sød hest søger penneven (BILLEDER!)
Forfatter: 
Dato:  24-03-2004 10:20
Heyy... ;-D

Jeg er en super sød og fræk hest på 3år ved navn Dino! :-D Jeg er 127 og DSP pony! Jeg er mørk skimmel.. (y)

Så er jeg også lige blevet tilredet og kan rides fint i skrit og trav men jeg gide ikke rigtig galopere! >:-(

Min ejer er godt nok lidt stor til mig men hun er sød og striler mig hver dag... {>

Min nye heste-penneven skal helst være 1 - 10år højden er lige meget og race er også! Vi skal bare kunne snakke om hvordan dagene går... og hvis du eller jeg er ked af det skal du kunne snakke med mig...! ;-)

BILLEDER AF MIG:

Det var så sommern sidste år dengang jeg var hingst!

Og her er jeg så 8mdr gammel!

Det er så mig vintern sidste år!

Også mig for 1md siden! (Jeg er alså ikke tyn det er bileld der driller jeg er fakta ved at have græsmave :-o )

Syntes også lige i skulle se min bedste ven Shadow som køm til tilridning i søndag`s
center> ;-D Knuz og kram fra Moi! ;-D
:-P Mine heste er de bedste! :-P

:-* Rigtig tøser rider men SEJE tøser er springryttere :-*
<
0
0
Svar på denne tråd

sug kakao...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2004 20:13
Heisa... Vrinsk..

Jeg er en OX Araber hingst der hedder Goliath og jeg er godt nok 12 år.. Vrinsk... Håber ikk det gør noed??

Til hverdag går jeg på fold sammen med vallakerne, og jeg har godt nok lige skifter ejer men min nye helt vild højt.. hun r vildt sweet..

Jeg er omkring 146 i stg.. Nå men hvis du vil se billeder af mig kan du se dem på Ox-Arabere For min ejer kan ikk finde ud af at sætte dem herind.. Men hvis det er så er hendes mail smirnoffplaya@hotmail.com

*Kysh Goliath*
0
0
Svar på denne tråd

calling earth
Forfatter: 
Dato:  30-03-2004 21:37
Hervar kalder Jorden... billede af mig i præsentationen... jeg er 9 år... hyp hyp, eller noget??! ;-)
0
0
Svar på denne tråd

upppssss
Forfatter: 
Dato:  31-03-2004 14:53
hey, det passer ikke... det var en fej, hehe... jeg er kun 5 år... hvaaaaaaaaaaaaad?! :-D

lol
0
0
Svar på denne tråd

Tyra er mig!
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 16:18
Og jeg vil gerne skrive..

Jeg er VRINSK 10 år!!

Og jeg er VRINSK over fræk, jeg tror sku at jeg er en unghest :P
Hilsen Risse >o<
Besøg min heste hjemmeside: Www.-HesteStalden-.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider