hej jeg er en dreng der ikke har den samme hobby som andre drenge, jeg er vild med heste.
her er nogle ting om mig.
Jeg bor på mors, jeg er 13 år og har 2 shetlandsponyer men får snart en stor hest.
jeg søger en ven/penneven/veninde.
jeg har mørkt hår, blå/grønne øjne, er ca. 165 høj og er slank af bygning.
knuzzzzer sonni.
mobil nr 24419387. du kan altid skrive eller ringe.
Ja jeg vil gerne..
Fortæller da lige lidt om mig:
R en tøs på 13 år, fra Århus.. Har min egen lille hyppe.. Han er Ox-Araber og han hedder Goliath.. Jeg har mørktblondt hår,Blågrønne øjne, er 167 høj og har almindelig af bygning..
*Kysh Icebaby*
Mænd er som fjernbetjeninger; de ligger som regel og flyder i nærheden at tv'et..
her er lidt om moi:
jeg er en pige på 13 år, er fra borup. Mine forældre har et stutteri med 56 heste og ponyer. De avler på Iris Cob, OX Arabere, Holstner og shetlands ponyer.... jeg har selv 5 ponser og 2 heste....
her er lidt om mine heste:
pony 1. hedder Chess og er 4 år. hun er en araber og blev tilredet i sommers af mig og min veninde. hun går kun LC ØV!!!!
pony 2. hedder Lille-mand og er 22 år. han er en shetlands pony. har vundet mange millitary stævner, men bliver mest brugt som hygge ponz.
pony 3. hedder Sirocco og er 14 år. han er en dansk sports pony. springer på landsplan.
pony. 4 . er lige som lille-mand. er bare en hoppe og hedder lille-kone
pony 5. hedder sastermenannesyu og er en Iris Cob. bruges primaget til avl. er kåret og har en perfekt stamtavle sælges for 300.000. DKR
hest 1. hedder Linnet og er en holstner hun går dressur på lands plan. hun er 7 år gamel
hest 2. hedder Rubertus og er 4 år. jeg tilred ham i foråret 03.
Hej.
Jeg syntes at du lyder SøD!
Jeg er en pige på 13 år og Hedder Christina.
Jeg har billeder af mig og min hest inde på præsintion.
Min pony hedder Shikira og hun er en kathawari.
Håber at du skriver igen.
MøZz Christina.
Shikira@mail.dk