Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Venner (Arkiv)

super glad heste meil ven
Forfatter: 
Dato:  25-02-2003 20:27
hej alle heste glade piger og jeg er en heste glad pige på 10år som mangler en at skrive med. alderen er lige meget en du skal bare ikke været snubbet men du skal være sød og sjov og elsker heste/ponyer

ligt om mig :jeg er en super glad pige på 10 år og elsker heste og ponyer og venner og min familie og min dejlige pony patrick.
min hoppy: er at springe på min dejlige pony patrick. og være sammen med mine venner og være ude på min ride skole.
om min pony:
han hedder : patrick
alder:10-11år
elsker at : at spise være sammen med mig og at græse og at være til stævnepå frådie marker
køn:vallak
farve: brun med sort man og hale og en lille stjerne
ejer: camilla skøtt
vis det lyder som noget for jer så skriv til mig hilsen camilla 8superpatrick) ;.)
hej med jeg < img src="spring pony" border="0">
0
0
Svar på denne tråd

Re: super glad heste meil ven
Forfatter: 
Dato:  26-02-2003 14:35
hej jeg vil gene være din penneven jeg er 11år og ejer selv 2ponyer skriv hvis du vil være min penneven
wendy er et for fedt blad...

skriv MEGET gene her

FÅ ET STUTTERI HER!!

:-P
0
0
Svar på denne tråd

Re: super glad heste meil ven
Forfatter: 
Dato:  01-03-2003 18:00
hej!!!
jeg er tolv år men har desvære ikke min egen hest men passer en der hedder natusha! skriv hvis du vil være min penneven!! knuzzzer signe
0
0
Svar på denne tråd

hej
Forfatter: 
Dato:  12-05-2003 11:08
hej jeg synes du lyder sød jeg går ikke til ridnig men ville meggggggget gerne!!!!!!!!!
jeg bor i holbæk på sjælland
har en gammel mis som hedder gismo ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider