Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Venner (Arkiv)

Hejza!
Forfatter: 
Dato:  05-09-2002 21:16
Hejza jeg er en frisk heste glad pige på 13.
Jeg har 2 Islændere. Jeg har redet i 8 år der hjemme og 3 år på rideskole!
Jeg elsker min familie,mine venner,heste og ponyer og mange andre dyr.
Jeg hader mishandling af dyr og mennesker og folk der ikke er til at stole 100% på!
Jeg vil gerne skrive sammen med en pige eller gerne en dreng som er total vild med heste.
Prøv også min hjemmeside:
www.hors-and-pony-world.webbyen.dk der kan du købe en Net pony!
Håber jeg hører fra nogle hurtigt,skriv til min mail!

Mange hestevrinsk og qnuz fra Lærke!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hejza!
Forfatter: 
Dato:  06-09-2002 09:48
Hai.
Jeg har også 2 isdyr - skønne krikker ;-)

Et lille billede ;-) Må jeg se dine??

Jeg har redet på islændere i snart 5½ år, og er total vild med dem både pga. gangarterne og deres temperament. Mine krikker hedder Eistla fra Valhal & Fylkir fra Gildegaarden - Eistla er 14 år og Fylkir er 'hjemmeavl' ;-) Eistla er også kommet i fol i år ved den lækre hingstebasse Þór fra Frövik. Selv er hun efter Blossi frá Kirkjubær og udaf Sefja fra Hvalø - og Fylkir er efter Kátur vom Störtal og så udaf min Eistla :-) Hvad med dine heste???

-Lise
lise_lise_lise@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-09-2002 20:26
Hejza.
Jeg har desværre ikke lige noget billede af dem,sørger for et!
Jeg elsker også deres gangarter og temperament!
Gauvti er fra Kokhøj og Pauvri er også der fra.
Pauvri kunne godt være blevet Kåringshingst hvis han ikke var blevet kastreret som føl.
Jeg har redet Islændere i snart 8 år tror jeg der omkring.
Pauvri er 10 år og Gauvti er 14 år.
Pauvri blev dog først redet til da han var 7 år.
Gauvti blev redet til da han var 6 år. Jeg red ikke selv nogen af dem til!
Pauvri er en go' springer har sprunget 1 meter jeg ved godt det ikke er så højt igen,men han elsker det virkelig. Rider du Alridt? Det gær jeg ikke endnu,men skal måske stille op til næste år???? Er du medllem af en Islænder klub??? Jeg er medllem af 2: Geysir og Tølt!
Går du ellers til ridning på rideskole????
Starter du distriks stævner? Eller almindelige stævner????
Håber vi kan skrive sammen over mails i stedet????
For det er nemmere for mig!

Mange hilzner fra Lærke.
Pubbe2002@yahoo.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-09-2002 21:18
Hej Lærke!
Jo jo selvfølgelig skal vi skrive sammen over mail - skriver du først til dig?? ;-)

Nej jeg har aldrig prøvet at ride ALRID, men jeg er sikker på at min Eistla vil være rigtig god til det, for hun springer godt, er god til behændighed og kan gå i gennem alt terræn uden problemer. Men jeg må først stille op til stævne på hende igen i år 2004, fordi hun også skal have føl til næste år :-/ Men så kan jeg måske låne en anden ismule, at ride konkurrencer på til næste år. Ja jeg er medlem af en islænderklub - nemlig Jökull. Nej jeg går ikke til ridning på rideskole mere, i øjeblikket går jeg på efterskole, så derude for jeg undervisning. I foråret fik jeg undervisning på 2 dejlige ismuler, som hed Kómeta & Ófeig. Nej jeg starter ikke nogen stævner i øjeblikket, og hvis jeg gør er det islænderstævner.

Glæder mig til dig mail;-)

-Lise
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider