Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Venner (Arkiv)

HEY, kig lige her hvis du er interesseret i at få en frisk mailveninde!!!!!
Forfatter: 
Dato:  27-08-2002 20:54
(i) HEJZA DU!!! (i)
Jeg er en sød og frisk pige på 12½ og jeg mangler en at dele mine interesser med, og det er selvfølgelig heste og ponyer 8-)
Mine interesser er selvfølgelig heste og ponyer... (y) men jeg har også mange andre interesser, blandt andet: min hoppe, mig og min families hund, danse, være sammen med mine veninder, lave på mine hjemmesider, gå ture, lave lektier (n) og mange andre ting...
Jeg elsker lækre mænd, dyr, mad og mange andre ting.
Jeg hader tandlæger, edderkopper, folk man ikke kan stole på o. lign.
Af musik vil jeg helst høre Blue, Shakira, Darren Hayes, lidt The Corrs, Saybia og 1562312 andre men det kan du læse mere om på mine hjemmesider :-D
Du skal være 10-15 år gammel, være en pige eller en dreng og du skal skrive mindst tre gange om ugen!!!
Her er min hjemmesider http://www.hestelove.subnet.dk
og target="_blank">http://www.stars4ever.subnet.dk
TJEK DEM.....

SKRIV TIL MIG OG JEG VIL SKRIVE OM JEG VALGTE DIG ELLER EJ. JEG VIL NEMLIG MAX HAVE 2-3 PENNEVENINDER!!!

HILSEN M!!!
0
0
Svar på denne tråd

Re: HEY, kig lige her hvis du er interesseret i at få en frisk mailveninde!!!!!
Forfatter: 
Dato:  29-08-2002 20:10
Hej Michelle jeg er en pige på ti år og har en hest som er shagya araber som mig og min mor tilrider,jeg elsker heste og ponyer,jeg kan også lide musik fx.shakira,blue,spice girl og nogen få mere.min hobby er,tegne,læse og RIDE!.jeg har også tre marsvin.jeg godt lide at gå ture med mine venner.jeg er faldet af hesten seks gange fordi Enten bukker hesten eller så gir den bare gas så man er ved at ride ind i andre heste.Jeg er en sjov og forståelig pige. Håber at høre fra dig. Hilsen Eva.{>>o<:-D
0
0
Svar på denne tråd

Re: HEY, kig lige her hvis du er interesseret i at få en frisk mailveninde!!!!!
Forfatter: 
Dato:  02-09-2002 09:49
Hej Eva.
Du lyder som om du er meget sød...
Jeg vil gerne skrive med dig, skriv til min e-mail: michelleandersen@sol.dk
Hilsen M!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider