Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Venner (Arkiv)

Hey...søger pennevenner
Forfatter: 
Dato:  08-06-2002 08:56
Hey... 8-)

Jeg er en 12 årig pige, der søger pennevenner/mailvenner, i alle aldre, helst ikke under 11 ! Når men jeg har selv 2 ponyer, som jeg rider på hver dag, men den ene er til salg, da jeg ikke har tid til begge to, men det er der vel mange der kender til.
Jeg har ponyerne stående hjemme ved mig selv, så jeg har let ved bare at gå over ta sige hej til dem. Jeg rider mange stævner ( dressur ) og bruger næsten alt min fritid på det. Men som I kan forstå er jeg en hestetosse, der søger andre hestetosser, som meget gerne må ride stævner,og have egen pony, for så har vi lidt mere at snakke om !!! :-)
Når men jeg vil smutte igen, og håber meget at høre fra jer, tjek lige min hp, ud, den er bare ikke helt færdig endnu. Http://www.josca.webbyen.dk
Mange Qnuzzer fra ????? ( julie )
P.S. Skriv snart.
0
0
Svar på denne tråd

Søger penneven !!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  10-06-2002 09:58
Hej !!!!!

Jeg er en pige på 13år der søger en af maile med, du skal være i alderen 11-15 jeg har ingen hest selv men gå¨r på rideskole

hvis det lyder som noget for dig så SKRIV

:-) Maja
0
0
Svar på denne tråd

Re: Søger penneven !!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  11-06-2002 08:57
hejza!8-)
jeg er en pige på 12 år og vil helt vild gerne være pennevenner med dig!! hvad hedder dine ponyer? jeg har ikke hest selv men jeg får det næste år i juni! men vi har jo noget at snakke om fordi jeg har redet siden jeg var 2 år gammel. hvis det lyder som om jeg er noget for dig så skriv til mig på min e-mail som er:
Natte@gratiz.zzn.com
:-D
skriv snart!!!!!!!;-)
har du hørt det med kattekillingerne,jeg kan blive så rasende!! >:-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-06-2002 11:42
Ja, jeg har hørt det...
Det er forfærdeligt.
Men hvis jeg når det idag, skriver jeg en mail!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-06-2002 14:06
Det med kattekillingerne i flasker??
Det er løgn!! Det hele er bare en joke for at støde dyrevenner.

Se selv:

>>Bonsai kittens er en fupside
31-05-2002 - Dyreværnssager -Pressemedelselse fra Dyrenes beskyttelse...

Vi har fået mange henvendelser vedrørende en webside, der handler om, hvordan man laver Bonsai kittens. På siden vises billeder af katte, der presses ned i små glaskrukker, og som påstås at leve resten af deres liv i disse krukker.
WSPA (World Society for the Protection of Animals), som vi samarbejder med, har undersøgt sagen nærmere og oplyser, at billederne på siden er computermanipulerede, og at hele siden er en smagløs joke, der er produceret for at støde mennesker, der holder af dyr.
Det bedste man derfor kan gøre er at undlade at besøge siden og undlade at sende elektroniske protestbreve, da det blot vil give siden mere opmærksomhed.<<
Hvis du vil vide mere:
http://www.wspa-international.org/news/archive/oldnews81.html

*Heste-Ida*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  17-06-2002 13:00
OK, godt det bare er en joke......
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider