Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Venner (Arkiv)

skriv til norge!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  24-05-2001 12:09
vil gjerne ha pennevenner.kommer fra norge og er 14 år..stiller ingen krav til deg. senn meg mail.:)
0
0
Svar på denne tråd

Re: skriv til norge!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  24-05-2001 22:14
Hejza hejza.........

Ja vi har jo skrevet sammen tidligere. Jeg ville bare lige sige at jeg er meget interesseret i at skrive sammen med dig, og ikke kun om Pronvence, men i al almindelighed.

Hvis du er intesseret så kan du jo skrive på min private E-mail: orup13@mail.tele.dk
Og fortælle om dig selv, og din hest. Så skal du nok få en masse at vide om mig.

Halløjsa fra

Trine.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-06-2001 21:30
Hejsa! jeg har længe ledt efter en penneven, men synes ikke rigtig at der var nogen jeg gad at skrive med. Jeg så så dig, og vil rigtig gerne skrive med dig.
Lidt om mig:
Jeg er 14 år, har ikke egen hest, men rider gratis på rideskolehest hver dag, FEDT IKK`? Jeg skal have part her til september på en pony, som du jo kan høre mere om, hvis du vil skrive med mig. Hvis du svarer mig, er du så ikke sød at skrive til mig på min e-mail som er sandra@get2net.dk ?
Jeg håber at høre fra dig. Med ven lig hilsen en fra Danmark, Sandra
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-06-2001 13:57
Davs...
Jeg hedder Vinnie Jeppesen og kommer fra Det danske Danmark!
Jeg er 15 år, har egen pony bor alene med min far.
Jeg kunne godt tænke mig at skrive sammen med dig, da du lyder spændende og sjov!! Skriv til mig...! Knus fra Vinnie
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider