Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Venner (Arkiv)

Hjælp til en opgave
Forfatter: 
Dato:  17-03-2002 15:41
hej alle jer der ser her jeg skal lave en måneds opgave til skolen :-* og emenet er " Hestens Natur " vis du / i har en ide så skriv på denne siden >o< så ville du gøre mig meget glad !!!!!!!!!! så vis du har en god bog / hjemmeside du kan andbefale så skriv det til mig her under {> du gør mig en tjeneste !!!!!!!!! please !!!!!!!! p.s hvis du har noget du vil fortælle om Araber må du også meget gerne det !!!!!!!!!
EN KÆMPE MASSE HESTE HILSNER MIG MED OPGAVEN HÅBER DU VIL GØRE MI DEN TJENESTE !!!!!!!!! FOR JEG BEHØVER DEN / min email er ikke rigti jeg har ingen !!

{>
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hjælp til en opgave
Forfatter: 
Dato:  17-03-2002 16:17
undskyld men hvofor skriver du det på pennevenner
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  17-03-2002 19:30
det kan være en fejl mia2!!!!
jeg ville enormt gerne hjælpe dig med opgaven men jeg kan hved ikke så meget om heste´ns natur:::
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-03-2002 10:44
fordi jeg skal bruge hjælp så pleace !!!!!!!! 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-03-2002 18:17
nååååå okay undskyld nu må i altså ikke være sure på mig jeg ville bare skrive det i hyggeforum
men det er også lige meget ømmmmm jeg vil også helt vildt gerne hjælpe dig men ved ikke så meget om hestens natur jeg slår det lige op
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-03-2002 17:55
Der er en bog der hedder: heste forstand, den fortæller meget om hestens natur, men jeg kan ikke huske hvem den er skrevet af.

god arbejdslyst!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  31-03-2002 22:04
tak Bella den var god jeg fik en god opgave så TTTTTAAAAAAAAKKKKKKKKK du er en >o<
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider