Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Venner (Arkiv)

TROFAST penneven!
Forfatter: 
Dato:  13-03-2002 09:28
hej alle sammen8-)
jeg R en pige på 13 år som brænder for at få en
TROFAST pennevenze:-P
du skal være mellem 12 og 14 år gammel og så skal du kunne lide de ser små søde ting som man kalder hezte (det er jo derfor jeg søger på en heste side) du må meget gærne have din egen lille sukkergris men hvis du har halv part så gør det heller ikke noget:-D
her er lidt om mig:
jeg er somskrevet 13 år gammel og så elsker jeg hezte.
jeg vil være spring rytter for jeg er ikke så god til dresur jeg er faktisk ret dårlig, mine venner siger at jeg er ''fatsvag'' en gang imellem og det passer sikkert også men de siger også jeg er ZØD>o<
og mine venner det er lulle og malle hvis nogen skulle kende dem og så er der også menge flere men de har ikke udtalt sig om mig enu!!!!!!!!
nå men hvis du vil være min TROFASTE pennevenze så bare smid nogle mailz i min mailbox og det gør du ved simpelthen at skrive en og gerne flere mailz til min mail (som sulter) og vupti så skal jeg nok sørge for at der er en eller flere mailz fra mig som så lander i din mailbox ja og for at skrive til mig så skal du have min mail og den kommer her(tataaaaaa)Thea.Glitrup@skolekom.dk

QNUZZER MÅSKE DIN TVEBAKKE

lige en hilsen til min bedste venner malle, lulle, mauda og mila som alle er vilt søde!!!
0
0
Svar på denne tråd

Re: TROFAST penneven!
Forfatter: 
Dato:  13-03-2002 19:23
Hej Thea- Jeg vil gerne for jeg har jo oxo mødt dig:-D

Men kun hvis du vil med mig(!)

Knuz Jannie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-03-2002 20:25
Hej jannie...!:-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-03-2002 20:38
hej;-) lige en lille hilsen fra line. i fredags da jeg kom hjem fra skolle ringede PHILLIP og vi snakker i en hel time det var hygeligt også gik ger nok en lille time så ringede han igen (y) og spåte vad jeg skulle i dag/om han motte kommer over til mig så gjor han det så sad vi og snakkede det var sjovt han er bare sød. jeg glæde mig til i morgen (lørdag 16)Phillp er bare for sød{> p.s kan du huske ham der manden med hunden...? Knuz LINE>o<
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-03-2002 19:33
Hej
Jeg søger også en trofast peneveninde
så skriv hvis jeg er noget. jeg er 13 år og hedder MArlene
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-03-2002 11:14
hej nanii gider du ikke
skrive til min mail????
skriver du ikke med amlle mere????
qnuzzer tvebak!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-03-2002 19:07
Hej Thea.

Næ, hun troede jeg syntes hun var underlig. MEN det syntes jeg ikke, jeg skriver li8ge til din mail:-)

Knuz Jannie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-03-2002 20:16
Hej jeg hedder Isabella og jeg vil gerne skrive med dig jeg er 13 år og har 5 heste vi bor på en gård med ridehus og ride baner vi har tolv heste i aklt men 5 af dem er mine vi har 4 hunde og 10 katte.
Hilsen isabella
P.s hvis du vælger mig så skriv tilbage
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider