Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Venner (Arkiv)

Skal vi lukke "Pennevenner"?
Forfatter: 
Dato:  10-02-2002 12:59
Hej,

Så er den åbenbart gal igen - i sviner hinanden for vildt, men hvad nytter det? nada!

Jeg har ikke tid til at sætte mig ind i hvad der er galt her, men hvis I ikke opfører Jer ordentligt, så ryger stedet hvor I kan søge pennevenner bare, såre simpelt.

Hvis nogen har nogle problemer, så send mig en email istedet for at hakke videre på folk som alligevel ikke gider tage det til efterretning.

-- Brian
-- Heste-Nettet
0
0
Svar på denne tråd

Re: Skal vi lukke "Pennevenner"?
Forfatter: 
Dato:  11-02-2002 08:59
Hej Brian

Som mor til en 16-årig pige, som er vildt glad for hestenettet, er det en stor fornøjelse at se, at der er nogen der holder øje med de unge, desværre kan jeg se at det er de samme, der igen og igen sviner andre til. Bare det var muligt at udelukke disse, forhåbentlig få personer, så de ikke ødelægger det for alle de mange seriøse brugere.

Tak fordi du tager det op.

mvh

Annie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-02-2002 10:15
Hejsa Brian.
Tak fordi du lige kom herind, og kiggede. Jeg syntes det ville være ærgeligt at lukke pennevenner, men det er altsaå heller ikke nemt, at holde styr på det hele, det kan jeg godt se.

Jeg syntes at dem der vil bevare vores "pennevenner" skulle tage at tage sig sammen (Selvfølgelig skal dem med ren samvittighed ikke tænke over det) Men Jeg håber da vi kan beholde det forum.

Venlig hilsen
Stina
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-02-2002 17:05
Hej Brian.
Tak fordi du kom her ind og du vil gøre noget ve det som andre ikke ville gøre!!
Jeg syntes at det er vildt iternde at folk er sådan og jeg håber at de ville lade være dette lille hyggelig sted skal vil ikke lukkes pag der er nogle som syntes at det ville være sjovt vel? Hilsen Pernille
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-02-2002 18:23
Hej Annie,

Jeg holder øje med dem i det omfang jeg har tid og overskud til det - det her sted er desværre et af de få steder på HN hvor man er nødt til nærmest at checke hvad de skriver.

Teknisk er det ikke muligt at udelukke brugere på nuværende tidspunkt, men hvis jeg kan få de andre interne med på det, så ville jeg indføre det hurtigst muligt.

-- Brian
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-02-2002 18:26
Hej,

Okay okay - overskriften var måske en "lille" smule provokerende, men jeg skulle jo fange folks opmærksomhed :-)

Vi lukker den nok ikke - højst sandsynligt ikke - men der kommer nok nogle regler som kommer til at gælde for hele Hyggeforum, som blandt andet (hvis jeg kan få de andre med på det) vil betyde at man skal være logget ind som bruger inden man kan skrive noget som helst.

SÅ kan vi nemlig udelukke de uheldige elementer.

-- Brian
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-02-2002 18:35
Ja, det er virkeligt groft at folk sviner hinanden til herinde!!!! Har selv prøvet det da jeg skrev et indlæg!! Sig mig hvad er det for et liv i har, jeg kan virkelig ikke se at det sjove i at Sårer/ Svine andre uskyldige til!!!
hvad har vi gjort jer!!

Brian: synes det er godt at du griber ind, det bliver værre og værre!!!

Kh Matilde
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-02-2002 12:23
Hej!

Ja.. Jeg kom lige et smut forbi... NØøøj!! Det ligner jo næsten det som var under "Hyggeforum" På et tidspunkt.. Heldigvis er det væk.. Underligt nok da en af personerene Gik fra nette derinde....

Hyg!
*ZimZe Zom er Zkuffet over JER!*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-02-2002 09:19
Hej Brian

Godt du tager problemet op.
Det skal nok netop komme fra centralt hold, hvis det skal ha' nogen effekt.
Det er jo lidt svært at henvende sig til folk, når "underskriften" er sdgfhfgdf eller noget i den stil.

Det ville være ærgeligt hvis pennevenner skulle lukke. det er en god mulighed for at få nye kontakter.

Sk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-02-2002 20:24
Hej Brian.

Jeg syntes ikke pennevenner skal lukkes:-(
Bare lige så du ved det!!!!!:-)

Men en ting jeg syntes er irreterene, er at der er så mange indlæg som "Skal i med til stævne på søndag?" Det skulle helt bestemt skrives inde på hyggeforum, syntes jeg.

For dette er jo et sted hvor man finder pennevenner ikke også?

Qnuz Camilla(Zoya)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider