|
|
| Jeg søger en pennepony!!!!!!! |
| Forfatter:  |
Louise |
| Dato:  |
26-01-2002 21:05 |
|
Hej Alle friske ponyer
Jeg er en sød, og nuttet 1´er pony, som søger med lys, og lygter efter en at ride, og skrive sammen med.
Din ejer skal være til at stole 100% på, og så skal hun helst bo i Hedehusene, altså hvis det er ridningen vi snakker om.
Når se nu at fatte pinden, og få skrevet et par rækker kravetær ned.
Hilsen Daiquiri og Louise
P.S. Vi har jo ikke hele natten.
P.P.S. Du skal helst have din egen hest/pony.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg søger en pennepony!!!!!!! |
Stine og Guinness ! |
27-01-2002 15:44 |
|
Hej Daiquiri og Louise !
Jeg er en sød 1'er pony, der gerne vil være din penneven !
Lidt om mig selv:
Jeg er en New forest vallak på 13 år. (fylder d. 17 Maj).
Jeg elsker at løbe ude på marken, og ride stævner om sommeren, og at tage en god galop på marken.
Jeg har fire hvide sokker, og en stjerne i panden, jeg har en sort man og hale.
Om vinteren står jeg ude ved Stines mormor der selv har 4 heste:
En hannoveraner, En Frederiksborger, og 2 sorte 'Shetlandspnyer', en hoppe og en hingt.
Min ejer hedder Stine og er 14½, og hun skal konfirmeres d. 7 April 2002, hvor hun skal ud at købe en ''Dansk Varmbold''.
Hun har blå øjne, frejner, og er god til at håndte're mig i ridningen. Hun elsker at ride på mig, stævner om sommeren, dressurøvelser, hun har også en hund der hedder Trine og er en blandet med en Labrado'r og grønlænerspids (hun er helt hvid), hun har fødselsdag d. 28 August.
Hun har også 2 brødre som heder: Rasmus og Michael, Rasmus er 9 år og fylder år d. 29 April, og Michael er 5 år og fylder d. 11 Marts.
Hvis du synes at det lyder som noget for dig, så skynd dig at skrive på mailen: stine@zimmerlund.dk , hvis du vil vide mere om mig og Stine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Jeg søger en pennepony!!!!!!! |
Stine og Guinness |
27-01-2002 15:57 |
|
Forfatter: Stine og Guinness ! (---.mrgnxr1.ras.tele.dk)
Dato: 27-01-02 15:44
Hej Daiquiri og Louise !
Lidt om mig selv:
Jeg elsker at løbe ude på marken, og ride stævner om sommeren, og at tage en god galop på marken.
En hannoveraner, En Frederiksborger, og 2 sorte 'Shetlandspnyer', en hoppe og en hingt.
Min ejer hedder Stine og er 14½, og hun skal konfirmeres d. 7 April 2002, hvor hun skal ud at købe en ''Dansk Varmbold''.
Hun har blå øjne, frejner, og er god til at håndte're mig i ridningen. Hun elsker at ride på mig, stævner om sommeren, dressurøvelser, hun har også en hund der hedder Trine og er en blandet med en Labrado'r og grønlænerspids (hun er helt hvid), hun har fødselsdag d. 28 August.
Hun har også 2 brødre som heder: Rasmus og Michael, Rasmus er 9 år og fylder år d. 29 April, og Michael er 5 år og fylder d. 11 Marts.
Hvis du synes at det lyder som noget for dig, så skynd dig at skrive på mailen: stine@zimmerlund.dk , hvis du vil vide mere om mig og Stine !
Knuzzer Fra Guinness !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Stine og Guinness ! |
27-01-2002 17:12 |
|
Forfatter: Stine og Guinness (---.mrgnxr2.ras.tele.dk)
Dato: 27-01-02 15:57
Forfatter: Stine og Guinness ! (---.mrgnxr1.ras.tele.dk)
Dato: 27-01-02 15:44
Hej Daiquiri og Louise !
Lidt om mig selv:
Hvis du synes at det lyder som noget for dig, så skynd dig at skrive på mailen: stine@zimmerlund.dk , hvis du vil vide mere om mig og Stine !
Knuzzer Fra Guinness !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Betina Holm Hansen |
30-01-2002 14:55 |
|
Hej allesammen!!
Vi er 2 pigger på 16 og 13 år. Pigen på 13 år hedder Maria og rider i Nørhalne. Pigen på 16 år hedder Betina og rider også i Nørhalne. Og Maria har sin ajen hest. Den hest Maria har hedder Maj. Og Betina passer en hest. Den hedder Panda.
Knuza fra Maria og Betina!!
Vi søger nogne piger og drenge. De kan være imallem 12 - 17 år gammel.
P.S. I KAN SKRIVE TIL BETINA PÅ: Betina Holm Hansen
Og det er på skolekom.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|