|
|
| hjælp- min ynglingspony skal sælges |
| Forfatter:  |
bibi |
| Dato:  |
12-01-2002 17:46 |
|
hejsa
Jeg kan bruge alle der kan komme med en trøstene hilsen.
Min historie er :
Jeg går til ridning en gang om ugen, sidst jeg var der oppe kom en af mine venner hen til mig og fortalte at min ynglings pony skal sælges.
Jeg trode ikke rigtigt på hende men aligevel, da jeg kom hjem ringede min mor til bestyrelsen og ville høre om det var rigtigt der var det.
Hun spurgte om en halpart kunne rede hende men han kunne ikke love noget.
Nu skal jeg "bare" vente, hver gang telefonen ringer giver det et sug i maven "bare det er dem".
Har du prøvet det samme ?? Er du så ikke sød at skrive hvordan det gik, goså selv om det ikke gik godt.
jeg skal bare bruge en der ikke siger "det er bare en hest".
jeg er 11 og søger også pennevenner.
hilsen bibi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: hjælp- min ynglingspony skal sælges |
Sarina |
12-01-2002 19:27 |
|
Hvad hedder ponyen? Den rideskole jeg går på har lige fået en ny. Da jeg lige var startet til ridning, blev den hest jeg red på meget syg. Jeg havde det også forfærdeligt. Især fordi jeg ikke ved om den er aflivet, da det var en alvorlig sygdom. (over 1 år siden.)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
bibi |
13-01-2002 15:42 |
|
hej sarine
Hun hedder Nikita og hun er heldigvis ikke solgt endnu, jeg får svaret på min ansøneng om halvpart om ca. en uge.
Det gør mig ondt med (jeg kender ikke navnet), sønd den blev syg.
Nikita skal sælges fordi hun er for god.
Vil du være penneven (via brev)??
du kan skrive din e-mailo til mig så sender jeg min addrasse.
Mine interesser er:
Musik mest pop, heste, mine venner og familie, ridning og mine andre pennevenner (jeg mødte dem på en international sommerlejr).
hilsen bibi
p.s. bibi er mit rigtige navn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
bibi |
13-01-2002 15:44 |
|
undskyld sarina !!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sarina |
13-01-2002 17:41 |
|
Min e-mail er: e-f-a@mail.tele.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sarina |
19-01-2002 21:36 |
|
Hvad ved du overhovedt om heste? du ved ingenting!!!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Bibi |
24-01-2002 10:36 |
|
er du der ,,,,,, din Bibi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sarina |
24-01-2002 12:58 |
|
Hej Bibi!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
iben |
25-01-2002 10:54 |
|
hej bibi jeg synes det er syndt for dig men jeg har oplevet noget i den stil jeg passede en pony ved navn sa-bel men så i en uge skulle vi en hel masse så jeg kunne bare ikke nå at ride hende
så der hvor jeg passede hest var der også en anden hest og hende som passede den anden begyndte at sende trusler til mig og så blev jeg ked af det og tilsidst opgav jeg sa-bel!!!!!!!!!!!!!!
¨.............desværre, men det skulle jeg ikke have gjort for
der var en der passede hende efter mig red hende så hårdt at den dag i dag er hun kronisk halt
'
ca. to mån. er jeg kommet mig over chokket og nu passer jeg en 4 årig vilgbasse!!!!!!!!!!!!!!!
hvis du vil give en kritik så skal du sende et brev på adresse
iben heisel
arnhøjvej 2
6230 rødekro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
iben |
25-01-2002 10:54 |
|
hej bibi jeg synes det er syndt for dig men jeg har oplevet noget i den stil jeg passede en pony ved navn sa-bel men så i en uge skulle vi en hel masse så jeg kunne bare ikke nå at ride hende
så der hvor jeg passede hest var der også en anden hest og hende som passede den anden begyndte at sende trusler til mig og så blev jeg ked af det og tilsidst opgav jeg sa-bel!!!!!!!!!!!!!!
¨.............desværre, men det skulle jeg ikke have gjort for
der var en der passede hende efter mig red hende så hårdt at den dag i dag er hun kronisk halt
'
ca. to mån. er jeg kommet mig over chokket og nu passer jeg en 4 årig vilgbasse!!!!!!!!!!!!!!!
hvis du vil give en kritik så skal du sende et brev på adresse
iben heisel
arnhøjvej 2
6230 rødekro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Nadia |
27-01-2002 13:54 |
|
Hej Bibi
Det er meget sørgeligt for dig, men jeg vil lige fortælle dig hvordan det gik mig da min yndlings ponny skulle sælges.
På min rideskole red jeg på en pony der hed Flicka. Hun var rigtig sød men jeg var næsten den eneste der ture ride på hende. så en dag fortalte min ridelære at hun måske skulle sælges for hun kunne ikke "tjæne" til føden. Jeg blev meget ked af det og gik hjem og fortalte det til min far vi snakkede om det i mange dage og det endte med at jeg måtte få hende bare jeg selv passede og købte udstyret til hende. jeg havde hende i 3 år så var jeg blevet for stor til hende så jeg solgte hende til nogle af vores venner og så købte jeg for mine konfirmatins penge en fuldblods hest, men i dag besøger jeg stadig flicka tit. Håber du finder en løsning på dit problem.
Hilsen Nadia Og Natasja (min fuldblods hest)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|