Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Venner (Arkiv)

god jul......og godt nytår :-)
Forfatter: 
Dato:  12-12-2001 15:21
Hejza

Jeg vidste ik' hva' jeg skulle skrive som overskrift så jeg skrev bar' li' et eller andet :-)

Nu lidt om mig selv ;-)

jeg er en pige på 12, der søger med lys og lygte nye penneven(ind)ner, jeg har selv 2 ponyer, der hedder:
josca van de villa nova og Aloha chaya
Aloha chaya er til salg da jeg fik josca fordi jeg skulle ud at starte landsstævner i stedet for at tøffe rundt ned i bunden til distriksstævnerne. Men jeg er meget ked af at skulle af med ham da jeg elsker ham meget højt,og så er han sååååååå ZØ'

Når men nok om det,
jeg går til ridning en gang om ugen på josca + jeg får en enetime om fredagen.

Jeg går i 6. klasse på en skole der hedder Ebberup skole hvor jeg har timer til kl. 2 næsten vær dag, men der er alligevel masser af tid til ponyerne bag efter.

Jeg stiller lige et par små krav til dig/jer
du skal være mellem 10-15 år
Elske heste, og må gerne dyrke sporten
må MEGET gerne have egen hest, men det gør ik' så meget bare du har forstand på det ;-)

Når men du kan få meget mere afvide om mig og mine ponyer, hvis du skriver til mig, min mail-adresse er :
josca23chaya@yahoo.dk
men du/i kan starte med at skrive til mig her inde så svare jeg lige den første gang....

Mange glade heste og julehilsner fra
Julie og ponyerne

:-)
0
0
Svar på denne tråd

Re: god jul......og godt nytår :-)
Forfatter: 
Dato:  14-12-2001 15:35
hej julie jeg hedder michelle jeg er 11 år og MEGET MEGET glad for heste/ponyer jeg har ikke nogen men det har min papmor. 4 deglige heste. de hedder:dardow,victory,domino og oliver. domino og oliver er føl men det kan man ikke sige dardow og viggo som vi kalder ham. de er begge 2 19 år men i topform. den ene har bare den uheldige vane at den stejler. jeg går til ridning en gang om ugen men det er på hold. ØV ØV ØV jeg hvil hellere have ene timer. hvilket land el. ø ligger den by hvor du bor.....?

når men jeg håber du skriver
jeg har nemlig prøvet at have
pennevenner der ikke skrev Øv
men jeg glæder mig rigtig meget

HILSEN DIN FORHÅBELIGT
nye penneven.HEJ HEJ

ps. ver sød at skrive jeg regner med dig.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-12-2001 17:40
Hej Michelle :-)

Jeg vil rigtig gerne være din penneveninde !
Og selvfølgelig skal jeg nok skrive til dig, ellers ville jeg jo ikke have sadt den her annoce i, vel ?

Du kan bare skrive på min e-mail her i weekenden, da jeg skal til stævne så jeg kommer nok ikke lige her ind og tjekker !
Og derfor tjekker jeg først mail på mandag.

Min mailadresse er :
josca23chaya@yahoo.dk

Husk at skrive din e-mail adresse til mig ;-)

HEJ HEJ

Qnuz fra Julie

P.S. Skriv snart !
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-12-2001 19:53
Hej Julie

Jeg ville lige høre:er du den Julie der hjælper mig/er på min side inde unde "hva' i al helvede!"???, for så vil jeg nemelig enormt gerne skrive med dig... Jeg har selv en fjordhest, Den hedder Trine Dalbakke og er 5 år vi har sprunget 1,10 m og vi kan øvelserne til noget LB, da jeg ikke er det store stævne menneske, stiller jeg ikke så tit op til de stævner der i min komune...

Lidt om mig: mit navn er Line, jeg er 13 år, Jeg rider næsten hver dag, og
ELSKER min hest over alt på jorden, jeg har redet i 7 år nu, men har kun haft egen hest ca. 9 ½ måned...før passede jeg en Araber på 1,55 (total ustyrlig).. Jeg håber du vil skrive tilbage på mit indlæg.....

Qnuz fra Line
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  17-12-2001 09:26
hej julie

jeg hedder Maria og min partspony hedder red-star.
jeg har gået til ridning i 5 år.
jeg er 11 år.
jeg går til 4h det er et sted hvor der er masser af dyr bla. heste, får og kaniner
jeg hopper også meget med kaniner og skulle rigtig havde været til DM
nå nok om det jeg håber vi kan være pennevenner
kærlig hilsen maria
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  17-12-2001 15:28
Hej maria, bare skriv på min mail,den er :
josca23chaya@yahoo.dk

Qnuz fra Julie
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider