Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Venner (Arkiv)

Marsvin søger mailvenner
Forfatter: 
Dato:  05-12-2001 14:01
Hej med jer
Vi er 8 marsvin som søger nogle mail/pennevenner, lidt om os:

Freja: pige på 2år. Rex og sort/brun og hvid

Buller: dreng på 2 1/2 år. Angora og brun/sort.

Ælling: pige på 3år. halv rex og sort/hvid og orange.

Candy: pige på 2år. Rex og grå.

Gizmo: pige på 3 1/2 år. Rex og lysegrå.

Bounty: dreng på 4år. Rex og hvid/sort og brun.

Speedy: pige på 3år. glathåret og rød/brun.

Nutzi: pige på 3år. Rex og brun.

Vores ejer er en pige på 15år, hun hedder Rosa. Nå men i kan jo skrive hvis det lyder som noget for jer....

ps. i behøver ikke lige være en mulgris for at skrive ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Marsvin søger mailvenner
Forfatter: 
Dato:  11-12-2001 09:52
Jeg vil ikke kritisere, men dette er altså en HESTE SIDE, ikke en side for marsvin!!

.................................................................

Qnuz fra Line...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-12-2001 13:20
Hej, jeg hved ikke om du har set det, men disse mennesker der opfandt denne side HAR tænkt på det med chatten, her er altså en Chat på denne Web adresse, bare til din orintering!... Du må undskylde, men jeg har ikke set at der var nogle der havde noget med nogle hamstrer at gøre...Men hvis du hvirkelig gerne vil have det, Gør jeg da også gerne Den/disse pige/drenge opmærksomme på, at dette er en heste side!...

Jule Bla bla bla Fra Line...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-12-2001 13:24
det er en heste side det her!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-12-2001 15:34
Hey Line
Du har måske bemærket at jeg KUN har skrevet ET indlæg, hvorimod der er skrevet flere hvor folk bare skriver sådan noget bræk og ikke kan finde ud af at snakke pænt. Line jeg kan godt læse at det er en heste side, men det kan du måske ikke???
Jeg har andre interesser end min hest og det er tilfældigvis marsvin, rotter og hamstre. Måske kender du en der har en rotte der kan snakke med min, den er ikke på loftet men sidder sødt i et bur. Skriv hvis du gør. Men det skal være en hun for jeg har en han.
Du kender måske et sted hvor jeg kan finde en mail ven til min lama Maja???

Brug dit krudt på seriøse mails og ikke dine svinske mail om andre - nu må du stoppe, eller er du så ensom at det er din eneste mulighed for opmærksomhed. For så har jeg rigtig ondt af dig.

Hyg dig sammen med dig computer og rigtig god jul fra Marsvinetøzen
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  31-12-2001 13:41
hej"mulgrise" jeg hedder anne-mette og jeg har et marsvin som hedder tjavs han er et rex marsvin på 2 år og er brun og hvid. han ligner mest af alt et skakbræt med sit ternede mønster og han vil gerne chatte med dig.han er lidt vild nogle gange men det er sjældent og han elsker at få selvskab. håber at du er interesseret.

KNUZ :-) Anne-Mette
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider