Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Venner (Arkiv)

Penneven
Forfatter: 
Dato:  14-11-2001 20:09
Øhh... måske går det her langt ud over alle grænser, men jeg er et tøjdyr der søger penneven. Min "ejer" har haft mig i mange år, så jeg har fået stor pesonlighed. Synes du at det er for langt ude, så spring mig over.
Hej alle!
Jeg er en "dreng" på 12 som søger pennevenner og veninder, mit eneste krav er at du er hesteinteresseret. Jeg ejer selv en shetlænder der hedder Mojo Risin, og en der hedder Mammut. Jeg har desværre lige måttet sætte Mammut til salg, fordi jeg har en irsk hunter på prøve, og jeg må jo have tid til mine heste! Jeg læser meget ellers rider jeg på mine heste. Min far ejer et stutteri / ridecenter, der hedder Pegasus, og jeg har 4 søskende, men dem kan i høre mere om hvis i skriver til mig.
Hilsen Coal, Mojo Risin, Mammut og Milton.
PS. Selvom jeg er et tøjdyr, så.. ja så lyder det ikke nok ikke som det.
PS. Min "ejer" er anonym, da hun er 15 år.
0
0
Svar på denne tråd

Re: Penneven
Forfatter: 
Dato:  18-11-2001 18:29
Hehe, sjov tanke!! er dine "heste" tøjdyr eller hvad??

*L.C*
0
0
Svar på denne tråd

hejza
Forfatter: 
Dato:  18-11-2001 21:54
hej....
jeg er en pige på 14, jeg syn's at det kunne være vildt *FUKI* at skrive med dig, du lyder da helt fiong...så skriv hvis du får lyst...
knuzer rikke
0
0
Svar på denne tråd

Re: hejza
Forfatter: 
Dato:  19-11-2001 20:28
Hejza!:)

jeg er altså ikke et tøj dyr men en hund, men jeg tænkte om vi ikke godt kunne blive venner alligevel, for ser du når alle er i skole og på arbejde savner jeg lidt en ven. Jeg er en stor tyk labrador men det er jeg bare stolt af jeg hedder charlie og (får nu også mange ture)men savner alligevel lidt en ven og jeg håber ikke du syntes at jeg er for langt ude selvom jeg er en hund for jeg kan altså også enes med dtøjdyr.

Nå men nu til noget andet grunden til at jeg valgte at gå ind på heste nettet er fordi at min ejer lige er blevet hestegal og jeg ville gerne få at vide hvorfor at det er så sjovt og da jeg opdagede at man kunne få en penneven tænkte jeg at det kunne være meget hyggeligt og sa hun kun startede for cirka 2 måneder siden og allerede er blevet heste gal MÅTTE jeg bare vide hvad det egentlig var.

det var bare det jeg ville og jeg håber du vil være min penneven og skrive tilbage så hurtigst som muligt på min mail for jeg tjekker den nemorlig hver dag når jeg kan komme til det og bare så du ved det jeg hedder charlie mikkel.

nå men det var bare det jeg ville hyggehejsa vi se (måske) det er op til dig nå men endnu engang hyggehejsa!:)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider