Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Venner (Arkiv)

jeg har solgt min hest
Forfatter: 
Dato:  23-08-2001 15:06
hejsa jeg har lige solgt min hest!!
Det er jeg faktisk ret ked af men det bliver man jo nogle gange nød til sådan er livet jo desvære en gang imellem, snøft.
Jeg er blevet for dygtig til at ride på Molly så derfor skulle den sælges men jeg bliver altså nød til af dele min sorg med nogle!
hvis der er nogle der vil kontakte mig så svar på dette her!
Amanda Jensen
0
0
Svar på denne tråd

Re: jeg har solgt min hest
Forfatter: 
Dato:  23-08-2001 17:40
FOR DYKTIG MAN KAN DA IKKE BLIVE FOR DYGTIG!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-08-2001 19:36
jEG FORSTÅR DIG GODT AMANDA OG ANNE SOFIE DET KAN MAN DA IKKE VÆRE BEKÆNDT AT SKRIVE DIN SPASSER VI ER FLER DER HAR MIDSTET NOGET DER BETØD NOGET FOR OS SÅ PIL HJEM TIL DIN MOR
SKRIV HVIS DER ER NOGET DU VIL AMANDA NÅ VI SES NOK EN ANEN GANG HEJ HEJ MIN MAIL ER SUPER -COOPER@SOL.DK
KNUZZER FRA CAMILLA OG COOPER
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-08-2001 19:38
Til Anne Sofie:Man kan altså godt være for god til en pony/hest , hesten er for nem til hende.

Og til Amanda : det er synd for dig du skulle skille dig af med Molly.

QnuZZZZZZZ sarah B-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-08-2001 20:29
Hej Amanda

Jeg forstår godt du er ked af det, men nogen gange kan man jo blive nødt til det.
Hvis det var min hest ville jeg også være ked af det. Jeg håber du kommer
over det. Skriv snart tilbage

hilsen Line
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-08-2001 10:14
undskyld hvis jeg skrv det på en forkert måde og tak fordi Line og Sarah stytter mig det er jeg meget glad for!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-08-2001 20:52
Hejza Amanda!
1- det er meget synd for dig! jeg føler med dig!
2-gider du ikke at maile sammen? du kan bare sende en mail!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-08-2001 20:00
Farvel!! tak skal du havede det synd jeg skrider!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-08-2001 20:03
tak tak Camila undskyls jeg spørge, jeg har minne meniger og hvis jeg ikke må havede dem i fred så skrider jeg tak allesaammen for jeres opbakning hejhej vi ses IKKE
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-08-2001 20:37
Det er da vildt, som I kan komme op at toppes... Er der gået status i at "forlade" juniornettet og svine hinanden til?!

Det ER synd, Amanda... :-( På en måde har både hun og Anne Sofie vel ret... det handler om måden at formulere sig på, og den gider jeg slet ikke gå i dybden med. Men én ting: Lad VÆRE med at kalde folk for spassere bare fordi I løber tør for intelligente udtryk - det er ikke noget ord at bruge som skældsord!

-+-Zip., som føler med Amanda fordi hun skal af med sin hest - men synes det er et meget fornuftigt (og voksent) valg at tage, hvis man gerne vil videre.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-08-2001 21:26
Hej Amanda.....
Jeg føler med dig, da jeg også skal af med min pony!
Pga. overgang til størrer pony!!!
Det er HÅRDT, når man føst har fået et forhold til sådan et dyr!!!
Men jeg syndes du tager den helt rigtige beslutning, med
hensyn til, at du er blevet for rutteneret til din gamle pony!!!
Heste hilsner
Anne Sofie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-08-2001 13:47
Det er altså ikke særlig sjovt at blive kaldt spasser fordi man stiller et spøgrsmål!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Puuh...sikke et skænderi!
Forfatter: 
Dato:  28-08-2001 22:07
Nu ville jeg nødig blandes ind i alt det her, men jeg læste det.

Jeg tænkte også først: Kan man blive for dygtig til sin hest?!?
For JEG mener, at man ALTID kan lære noget, af gamle rutinerede rideskole heste, som trasker rundt med børn på 4 år. Jeg mener, at man kan lære noget af alle heste og ponyer.
Men det er der en fornuftig beslutning at tage, at sælge sin hest/pony hvis man selv emenr at man ikke lærer noget af den! Jeg burde også have solgt min pony, så jeg kunne have fået en tilredet hest, istedet for en et åring, som ingen ting har lært, men jeg elsker Polly for højt, og ville ikke skilles fra hende. og desuden ved jeg aldrig, hvor hun kommer hend bagefter!
Men hvis man nu vil langt med ridning, så kan jeg der udemærkjet godt forstå det....men jeg vil aldrig sælge min pony, selvom mine forældre har bedt mig om det, i lang tid,for jeg er faktisk for stor til hende (men ikke for tung), så jeg rider bare lidt på hende! Men hun har det skam udemærket...men jeg syntes, at det var en fornuftig handling, men jeg mener at man ikke kan blive for dygtig til en hest. Jeg vil ikke skændes, jeg skriver bare min megning!
Men jeg syntes ikke, at det er noget at kalde en spasser for, det her indlæg. Jeg syntes at vi skal se at blive gode venner igen, oh jeg tror at vi snart har brug for et møde igen!

KH

Oztereje

~Halvdelen
af at være vidunderlig består af at være underlig~

0
0
Svar på denne tråd

Puuh...sikke et skænderi!
Forfatter: 
Dato:  28-08-2001 22:13
Nu ville jeg nødig blandes ind i alt det her, men jeg læste det.

Jeg tænkte også først: Kan man blive for dygtig til sin hest?!?
For JEG mener, at man ALTID kan lære noget, af gamle rutinerede rideskole heste, som trasker rundt med børn på 4 år. Jeg mener, at man kan lære noget af alle heste og ponyer.
Men det er der en fornuftig beslutning at tage, at sælge sin hest/pony hvis man selv emenr at man ikke lærer noget af den! Jeg burde også have solgt min pony, så jeg kunne have fået en tilredet hest, istedet for en et åring, som ingen ting har lært, men jeg elsker Polly for højt, og ville ikke skilles fra hende. og desuden ved jeg aldrig, hvor hun kommer hend bagefter!
Men hvis man nu vil langt med ridning, så kan jeg der udemærkjet godt forstå det....men jeg vil aldrig sælge min pony, selvom mine forældre har bedt mig om det, i lang tid,for jeg er faktisk for stor til hende (men ikke for tung), så jeg rider bare lidt på hende! Men hun har det skam udemærket...men jeg syntes, at det var en fornuftig handling, men jeg mener at man ikke kan blive for dygtig til en hest. Jeg vil ikke skændes, jeg skriver bare min megning!
Men jeg syntes ikke, at det er noget at kalde en spasser for, det her indlæg. Jeg syntes at vi skal se at blive gode venner igen, oh jeg tror at vi snart har brug for et møde igen!

KH

Oztereje

~Halvdelen
af at være vidunderlig består af at være underlig~

0
0
Svar på denne tråd

Re: Puuh...sikke et skænderi!
Forfatter: 
Dato:  29-08-2001 20:26
hej Katrine

er det dig der hedder Amanda hvis det er så skriv det lige.
Men hvis det så er du hedder Amanda så læs her:

Jeg håber det er ved at gå over og at du ikke er så ked
af det mere, men selvfølgelig vil du altid være lidt ked
af det hvis man taler om det - men det er til at leve med.
Skriv snart tilbage og lad mig høre hvordan du har det.
Jeg bliver nødt til at løbe nu. Hej hej,

Hilsen Line
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  05-09-2001 18:05
Hej Amanda Jensen
Ja sådan er livet jo en gang i mellem.
det er skide ærgerligt, og jeg føler med dig.
Hilsen Marie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-09-2001 20:22
Det er synd for dig, Amanda......:-(
Men hvad mener du med for DYGTIG???
Jeg tror ligesom Oztereje at det er lidt svært at bliver det, man kan altid blive bedre, og lære noget nyt med hesten!!!
Nåh, men pyt nu med det!!
Jeg håber at du kommer dig nogenlunde over det!!:-|
*Heste-Ida*
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider