Nu ville jeg nødig blandes ind i alt det her, men jeg læste det.
Jeg tænkte også først: Kan man blive for dygtig til sin hest?!?
For JEG mener, at man ALTID kan lære noget, af gamle rutinerede rideskole heste, som trasker rundt med børn på 4 år. Jeg mener, at man kan lære noget af alle heste og ponyer.
Men det er der en fornuftig beslutning at tage, at sælge sin hest/pony hvis man selv emenr at man ikke lærer noget af den! Jeg burde også have solgt min pony, så jeg kunne have fået en tilredet hest, istedet for en et åring, som ingen ting har lært, men jeg elsker Polly for højt, og ville ikke skilles fra hende. og desuden ved jeg aldrig, hvor hun kommer hend bagefter!
Men hvis man nu vil langt med ridning, så kan jeg der udemærkjet godt forstå det....men jeg vil aldrig sælge min pony, selvom mine forældre har bedt mig om det, i lang tid,for jeg er faktisk for stor til hende (men ikke for tung), så jeg rider bare lidt på hende! Men hun har det skam udemærket...men jeg syntes, at det var en fornuftig handling, men jeg mener at man ikke kan blive for dygtig til en hest. Jeg vil ikke skændes, jeg skriver bare min megning!
Men jeg syntes ikke, at det er noget at kalde en spasser for, det her indlæg. Jeg syntes at vi skal se at blive gode venner igen, oh jeg tror at vi snart har brug for et møde igen!
KH
Oztereje
~Halvdelen
af at være vidunderlig består af at være underlig~