Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Opslagstavlen (Arkiv)

 Billedekonkurence, snyd?
Forfatter: 
Dato:  06-11-2011 19:23

Hej.

Ja, jeg vil lige høre, om HN's billedekonkurrence er det rene fusk, om de har lavet en fejl, eller hvad der forgår?

For umildbart ser det ud til, at jeg har vundet oktober måneds konkurrence, men jeg har ikke fået nogen besked ang. dettet, og da jeg skrev til en af dem, der burde have "tjek" på det, fik jeg ikke noget svar, på trods af at beskeden var åbnet? Der ud over, er mit gennemsnit faldet, og jeg har fået mange flere stemmer, selv om konkurrencen burde være lukket, så der ikke kunne komme flere stemmer?

 

- Det skal lige siges, at dette ikke er en anklage, men at jeg bare er en forvirret pige, der gerne vil have nogle svar. Jeg havde nemlig lige sat næsen op efter at vinde noget til mine ponyer, eller til mig selv. Så hvis du ved noget, jeg ikke ved, må du meget gerne skrive. :-)

- Hvis det er en fejl fra HN's side, vil jeg også gerne vide det.

 

- Isabella. :-)


Isabella

&

Sidus, Fey og Bob.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Isabella og Sidus
Forfatter: 
Dato:  15-11-2011 12:45

Hvis du har kontaktet en af os bag HN på privatbesked kan det godt være derfor du ikke har fået noget svar, for vi svarer ikke på support-henvendelser sendt via pb :-)

 

I bunden af siden vil du se et stort tykt link med "Kontakt Heste-nettet" og det er her du skal trykke og oprette en sag for at kontakte Heste-nettet og få svar på dit spørgsmål.

- Så er du sikker på at den rette person nok skal få set din sag, og svare dig hurtigst muligt.

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Piccini's Billedkonkurrence er taget af
Forfatter: 
Dato:  15-11-2011 16:45

Isabella

 

Hvis du kikker i det sidste indlæg i denne tråd så har jeg skrevet d. 29.09.11 følgende:

 

 

Vi er desværre nødt til at tage Piccini's Billedkonkurrence af, om den kommer på igen er vi ikke 100% klar over på nuværende tidspunkt.


Hilsen

Heste-Nettet

 

så jeg beklager hvis du havde sat næsen op efter en præmie.

 

Hilsen

Heste-Nettet

 

Jan Rasmussen

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  20-11-2011 17:56

Tak for svarene; det med at kontakte heste-nettet ved at oprette en sag mente jeg var for voldsomt.

 

Jan; Må jeg have lov at spørge om hvorfor i så først har taget billedekonkurrencen af nu?

 

 

- Isabella.


Isabella

&

Sidus, Fey og Bob.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider