Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Opslagstavlen (Arkiv)

 HJÆLP til informations teknologi "IT"
Forfatter: 
Dato:  15-11-2009 16:29

Jeg vd godt at det her ikke er en lektie hælp hjemmeside, men jeg tænkte at der måske er nogle af jer der kan hjælpe mig alligevel.

Jeg har fået en kæmpe IT afleverings opgave for, og er næsten færdig med den, men der er nogle spørgsmål jeg simpelthen ikke kan svare på, håber i kan hjælpe mig med nogle af dem (:


1.Giv en grundig begrundelse på, hvorfor informationsteknologi er en drivkraft for globalisering.


2. Hvordan angiver man, hvor meget f.eks. en harddisk kan have lagret?
a. forklar, hvad en lagringsenhed består af? (lagringsenheder er de enheder vi bruger til, at angive hvor meget f.eks. en harddisk kan have lagret)

5. Hvordan er en e-mail adresse opbygget?

6. Forklar, hvad en "præcis internetadresse" er, og hvad den består af. Forklar, de enkelte dele detaljeret.

7. kan hackere få noget ud af at opsnappe kommunikationen mellem dig og din homebank/Netbank? Hvorfor/hvorfor ikke?

8. Hvad er en browser og giv eksempler? Hvilken browser er mest anvendt og hvorfor?


3. Giv en forklaring på forskellen mellem en inkjet-printer og en laser printer?
a. Angiv fordele og ulemper ved de to printertyper.


4. Forklar, hvad software betyder og hvad begrebet dækker over.



©Hottentott©

Tab og vind med samme sind.

Jeg elsker dig Hotte <3'33

~Hottentott I©u~






0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmm.....
Forfatter: 
Dato:  15-11-2009 16:59

Er det hele opgaven du skal have hjælp til?

For så giver jeg dog jo svarerne i rækkefølge, og har dermed lavet din opgave, og det er ikke meningen ;)


Hmm, hvis det er hele opgaven lyder det som om du har "mistet" eller overhørt en del af din undervisning, eller ikke åbnet bogen. Hvis det er en enkelt opgave eller to, så skriv dem så skal jeg prøve ad. :)






Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider