Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Opslagstavlen (Arkiv)

Hvad kan man mere ønske sig?
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 07:55

Igår morges vågnede jeg og min far kom løbende op ad trappen og råbte "Så er der føl, så er der føl!!!" Mig op af sengen og op til folden i morgenkåbe, og ganske rigtigt, et dejligt lille hingsteføl stod der og så bedårende ud! Jeg vidste godt at den snart ville komme men havde ikke lige ventet den igår da jeg skulle ud og starte LA1 for første gang... (billeder på præ) Der blev ringet rundt til alle, inden jeg med ondt i maven tog til stævne mens min far så efter føllet...

Da vi kom til broløkke var hesten helt oppe og køre, og det hjalp ikke på det hele at der ikke var særlig gode opvarmningsmuligheder...

Da vi red ind på banen var hun faldet lidt mere til ro... vi red et (i følje mig selv) nogenlunde program, med lidt fejl men det betød åbenbart ikke noget, red til 64,5% og blev nr. 3 var den eneste placerede der red La, så var meget stolt af min hest...

Derefter kunne jeg pakke mine ting og køre hjem til en dejlig da sammen med vores nye hingstebasse... Så kan man ikke ønske sig mere!

0
0
Svar på denne tråd

hvad skal det søde føl hede
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 12:40
hvad ska det ille nuttede føl så hedde?
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider