Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Opslagstavlen (Arkiv)

Clairvoyance- erfaringer?
Forfatter: 
Dato:  10-08-2005 12:45

Hejsa folkens. :)

Jeg ville lige høre, om der var nogen der har haft en clairvoyant til sin hest, og hvad I fik ud af det?
Og er der nogen der har brugt Charlotte Bursche? Evt. til en foto-clairvoyance?

Jeg ville meget gerne have én på min hest, da jeg ikke helt kan finde ud af, hvad hun er for en snegl. ;)

Håber nogen kan hjælpe :)

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd

heej...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2005 19:40
heej har ikk haft en på min hest men har lavet et pjocekt om det.. har snakket med en clarvioant <--staves..

kan godt skrive lidtb om selve emnet hvis det er det du vil have..

knuss stina
0
0
Svar på denne tråd

jeg har prøvet det...
Forfatter: 
Dato:  17-08-2005 14:56
jeg har en gammel DSP (vallak) og han havde gået med mine andre heste i et år... og der gik alt fint.. men da min hoppe fik føl, var det som om at han blev sindsyg...
han begyndte af tyranisere min shetlænder.. og har jagtede og bed ham så han fik store sår og det var ikke bare sådan en magt kamp for shetlænderen er den laveste på ranglisten, han blev flået til blods...
jeg troede han skulle dø min lille shetlænder..
vi vidste ikke hvad vi skulle gøre, for selv om de kom på hver sin fold løb han alt det han kunne og prøvede af bid min shetlænder ind over hegnet(det var ved af gå galt flere gange,han glemte af stoppe engang imellem)
så prøvede vi en clarvioant (kia christensen)
og hun fik et billed af ham og vi fik så et brev tilbage... hun skrev næsten tre computer skrevet sideer til os men det hele sådan bacerede var af han ville gerne opdrage føllet men måtte ikke for hoppen til føllet og så skulle det bare gå ud over shetlænderen... vi fik også en masse andre råd om hvordan han skulle rides og en masse andre gode oplysninger...vi sendte shetlænderen på sommer græs hos to hopper som er mindre end ham og der har han der fint..

har i hvert fald ikke fortrudt af vi gjorde det...
der er en stor hjælp...

hilsen patricia...

p.s. hvis i vil have hendes tlf m.m. så skriv lige til mig..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider