Søgning "Låne eller leje hest" med følgende kriterier:
Område: Midtjylland eller Andet (Udland)
Race: Connemara, Dartmoor, Gotlandsruss, Miniature, New Forest, Paint, Palomino, Pinto, Shetlænder, Tinker, Welsh, Pony, renracet, Pony, blanding, Appaloosa, Anden særlig race eller Irish Cob
Køn: Hoppe eller Vallak
Alder: Mellem 4 og 20 år
Stang: Mellem 135 og 165 cm
Farve: Sort, Mørkebrun, Brun, Rød, Lys skimmel, Mørk skimmel, Broget eller Palomino
Temperament: Rolig eller Opmærksom
Dressur niveau: LB
Spring niveau: Indsprunget
Terræn niveau: Ej relevant
Lidt om mig:
Tror du at der var muglighed for at jeg måske kunne låne din..pony?
D.v.s hjem til mig at stå hvor jeg så rider en af dem og virdre-uddanner dem i dressur ?
Og starter nogle stævner?
Jeg er en meget rutineret dressur rytter.. Jeg har redet i 10-11år.... Og jeg er 14 år nu så der er lidt stævne år tilbage på pony !
Jeg er os klubmester 2004 i spring så det er jeg også god til... Jeg bruger meget tid på at lære hesten at kende og nusse om den.. Jeg rider en gang imellem min træners store trakhener hoppe på 176cm. Og den kan jeg ride optimalt så der sku ik være nogle problemer...
Jeg har os redet og passet en pony som går landsstævner i dressur og den kan jeg også ride optimalt så jeg kan få hesten til alle pony-øvelser... Også næsten alle heste øvelser....
Jeg har også tilredet en ung hingst i sommers Det er Magic Zitan herinde... Der er billeder hvor jeg rider på ham hvis du vil se !og det gik fint men han har haft pause her i vinters men jeg lærte ham: Gå volter,Overgange,Gå til biddet,Ikke skyde skulder,Schenkelvigning,for og bag parts vendinger og påbegyndt paiffe ! Så det er heller ikke noget problem...
Hesten kommer til at stå på en gård med en masse andre heste at ride med og gå på fold med.. Der er store lyse bokse og ridebane på stedet, og os muglighed for ridehus men der skal man bare lige skridte 15min. Der er muglighed for fold hver dag og markerne er store med dejligt græs. Og så er der også muglighed for både dressur og spring undervisning....
Jeg står for alle udgifter d.v.s: Opstaldning,Smed,Dyrlæge,Stævner o.s.v... Men hvis hesten har forsikring så står ejer for det !
Jeg er en rolig rytter hvor hesten betyder meget ! Jeg er ved hesten som jeg selv vil behandles og kunne aldrig finde på at slå en hest!!!!!!!
Lidt om mig:
Navn: Georgina
Alder: 14
Højde: Ca. 155cm. Lille men ka ride!!!!!!!!!!!
Har redet i: 10-11 år
Har haft egen hest: Ja en lille stætlandspony. Og har haft lånt 2 ponyer... Som nu er solgt !

Jeg bor i Århus egnen !
Hvis du har spørgsmål så bare skriv.. !
Hesten må ca være mellem: 135-165cm.
Kram Geo !