Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Opslagstavlen (Arkiv)

Coll hjemmeside
Forfatter: 
Dato:  15-12-2004 18:35
Hej jeg er den lykkelige ejer af en total sej hp. Som jeg faktisk sys at du skulle prøve. Hpéns navn er www.the-horses-magic.webbyen.dk. Jeg er også hjælpewebber på en total sej side som hedder www.tk-netheste.webbyen.dk. Håber at i tager et lille kig på dem begge. Men min hjemmeside er ikke helt færdig (der mangler mange billeder)

Knuzzer og Krammer Katrine
0
0
Svar på denne tråd

den første
Forfatter: 
Dato:  16-12-2004 10:13
er såmen fin nok.
Den anden er så proppet med STJÅLNE billeder, at man kan håbe de fotofgrafer som har rettighederne til billederne IKKE finder den, det bliver godt nok en MEGET dyr historie.

En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.
Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
Sunde heste bruger en reg. beslagsmed med en RIGTIG uddannelse.

0
0
Svar på denne tråd

Som Jytte H
Forfatter: 
Dato:  16-12-2004 13:18
^^ - Men bryder mig egnlig ikk om alle de farver. :)
Måske kunne du bruge én grundfarve, det ville se en del pænere ud! ;)

Er godt nok heller ik så vild med "Vi bruger ingen penge på siden, da det bliver for svært"
Det bliver da mere rodet? ?:-)
Man køber 20 heste hver, 7 gårde og alt udstyret?..
Men vi har heldighvis hver vores smag, for HP'er og Designs! ;D

mvh.

- Toffe B-)
[ Julen er blevet væk. Hvem finder den?. ]
0
0
Svar på denne tråd

Til Jytte H
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 21:49
Til Jytte H: Hvordan kan du egentlig vide at de billeder er stjålne? Du kan da ikke tillade dig at sige sådan noget! Du kan jo ikke vide det med sikkerhed! Hvad nu hvis hun har fået lov til at tage dem?
Signe, der elsker sin Chazizz, men saavvner Oliver!
Hvor er Oliver. Han kom fra Silkeborg Rideklub, hvor han var elevhest. Han er brun og har en stjerne. Han bryder sig ikke ret godt om drenge, og springer godt. Skriv hvis du ved hvor han er!signepigen90@hotmail.com >o<
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider