Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Opslagstavlen (Arkiv)

HJÆLP....sadlen glider frem....!!!!
Forfatter: 
Dato:  10-03-2004 14:23
Jeg har en lille pony som jeg ikke selv rider på længere, men det er der en anden pige der gør og som i nok kan se ud fra overskriften så glider sadlen, og det er bestemt ikke ikke sjovt når den skal tages tilbage hele tiden, det er i sær meget irriterende når hun springer på den :-P
Så min lille bøn til jer er om i ikke nok vil skrive en lille besked til mig hvis´selv har eller kender nogen der har en halerem til salg ?:-)
Håber at høre fra jer snart.....
KnuzR PaschaMuzen

Gode venner kan lave alting sammen, men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen

Citat: Peter Plys

Pascha = Hersker
0
0
Svar på denne tråd

Halerem
Forfatter: 
Dato:  10-03-2004 17:55
Du er NØD til at have en halerem! Hvis sadlen bliver ved med at glide frem kan det få alvorlige følger!

Min ponys sadel begyndte at glide frem, jeg tænkte at det sikkert var OK, men nu! NEJ! Han har fået blødninger/blodforsamlinger og noget muskelforsamling i halsen, takket være sadlen!! - og det er IKKE godt. Ponyen har rigtig ondt og det tager lang tid at massere væk. Så få fat i en halerem eller en gjordstopper! SKYND DIG!!

¤ Claudi(Action) ¤
Når enden er god, er alting godt.
| Hjemme-side | E-mail |
0
0
Svar på denne tråd

JA TAK.....!!!!
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 11:18
Det er jeg godt klar over at jeg skal, og jeg spurgte jo ikke hvad jeg skulle gøre ved at den bliver ved med at glide frem jeg spurgte om der var der selv havde eller kendte nogen der en halerem eller gjordstopper til salg...... 8-)
Jeg ved godt at det kan få de konsekvenser som du taler om, men alligevel siger jeg tak for dit svar :-)
Håber at der er nogen som kan hjælpe mig med en halerem eller gjordstopper! Hurtigt.....skynd jer nu.....hjælp mig.... :-@
KnuzR PaschaMuzen

Gode venner kan lave alting sammen, men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen

Citat: Peter Plys

Pascha = Hersker
0
0
Svar på denne tråd

Okay.....
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 18:50
Ja det kunne jeg jo læse men ville bare fortælle hvad der var sket med min pony..

Jeg kender ikke nogen der har en til salg..
¤ Claudi(Action) ¤
Når enden er god, er alting godt.
| Hjemme-side | E-mail |
0
0
Svar på denne tråd

Kig.....
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 20:07
..under makedspladsen! Der e rsikker en.. Du kan jo søge :-D

KnuZzer Moi

{>
Vi er et Team Mig og Jasmin
Pintoer styrer
{>

:-DVinder af JHN´s sødeste par :-D
0
0
Svar på denne tråd

Assåå...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 20:31
Jeg har redet på to hyppere hvor sadlen gled frem... Den ene fik vi hale rem til...! og det hjalp men jepper det er så irriterende,,,,
>
>

:-* Knuz fra Os :-*
> {> freja du købte mit hjerte {>
> :-P 1 for alle og 4 for en tyver :-P
0
0
Svar på denne tråd

SAdelmager
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 22:02
prøg at få sadelmageren til at kigge på den det kan være fordi den er forkert stoppet...
Qnuzzzer & Ponysavl Fra Julie & Abbey

Hjemmeside Præsentation Arto profil

Vi er ikke holdt op med at lege fordi vi er blevet gamle;
Vi er blevet gamle fordi vi er holdt op med at lege!!
0
0
Svar på denne tråd

Simpelthen!
Forfatter: 
Dato:  12-03-2004 21:55
Hej
Det er simpelthen en omstopning der hjælper! Og hvis ikke der bliver gjordt noget kan det få muskelspændinger.. Ik godt!
0
0
Svar på denne tråd

hmmm....?
Forfatter: 
Dato:  12-03-2004 22:20
Prøv med en halerem ;-) det hjælper....

knuz anne :-P

{>Fjordhest 4-ever
Frigor 4-ever
{>
0
0
Svar på denne tråd

hm....?
Forfatter: 
Dato:  14-03-2004 20:09
Jeg har en halerem til salg :) den er helt ny, brugt i en halv time, men min pony fik chok for den, da det gav et smæk, da den ting der holder haleremmen og sadlen sammen sprang fordi den ikke var ordnelig! og nu har jeg købt mig en ny sadel.....
Skriv en bedsked hvis du er intreseret!!

:D Qnuz Flicka :D
~ Medlem af Team-dårlig-til-at-tage-billeder
Husk altid at smile!
Det får folk til undre sig over, hvad du har gang i!

{> Max {>
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet