Jeg mangler nemlig noget at lave, og så tænkte jeg: "Hmm... Der er så mange netpony-sider, jeg gider ikke selv have en, men jeg vil da gerne lave de dersens netponyer!! Men hvor finder jeg en side jeg må hjælpe på??? HN!!! Selvfølgelig!!"
Håber der er nogen der mangler hjælp, for jeg keeeder mig!!!
Godt nytår!! Ønskes i alle af hesteløse Michelle.. Piv
Skab glæde, rid HAFLINGER! For en glad hest er en glad rytter!
du kan lave dem sårn som du vil, men de skal helst ligne dem der er på min side ja du kan sende dem til, tryk HER <- dén mail vil jeg gerne have du sender dem til, på forhånd taK
.... da også godt lave ponyer til jer der har en netpony side...! Her er en lille smagsprøve, som jeg har lavet, dengang jeg selv havde en side...! sætter lige et link senere, siden er lige nede nu...!
Elsker min dejlige nye hest My Fair Tango...! Han er 4 og renracet trakehner...! Født d. 4/6-1999..! Fik ham d. 21/10-03
Savner virkelig Tessa...! Elskede og elsker hende stadig...! Hun blev desværre aflivet d. 28/7-03..! Vil ALTID savne hende..!
Elsk din hest lige meget hvad..! For når du er nede er den der ALTID for dig..!
Hvis du gider må du også gerne lave nogen til mig???? Det er lige meget hvordan de ser ud!! Bare lav så mange du gider!!!!! Vis du sender dem til min mail så er det fint nok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! På forhånd tak...............