Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Hesteracer (Arkiv)

dem der har connemara! kig her!
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 17:35
hejsa!

jeg er medlem af connemara foreningen, sidder faktisk i bestyresen..

jeg ville bare lige fortælle jer at nogle dem som har opdrættet jeres søde små ponser ved ikke hvor de er henne.. tænk hvis i solgte jeg søde små pus også ikke viste hvordan de har det.?
såå hvis i ikke har kontakt med opdrætteren der i sin tid avlede føllet så tag lige kontakt de vil helt sikkert blive glade...
så gå ind på hjemme siden der står længere nede og se under salg og vidre ud på stutterier, der kan i sikkert finde det..
ellers kan i finde stamtavler vidre ud på:
www.connemara-onweb.dk

her efter skal jeg lige sige at connemara foreningen snart holder deres træf hvor alle kan deltage, træffet holdes to gange årligt om foråret og om efteråret..
de som har scoret flest point vil så vinde en vandre pokal.. det er et rigtig hyggeligt stævne..

her i connemaraforeninge vil vi rigtig gerne høre fra alle ponyerne for vi kan godt lide at prale lidt med dem...(: hehe

så smut lige ind på hjemme sidenwww.connemarapony.dk
hvis i gerne vil høre mer om træffet så skriv lige til mig og jeg vil sende jer en tilmelding seddel..

hyg jer...

0
0
Svar på denne tråd

jaa ..
Forfatter: 
Dato:  12-03-2005 10:51
Jeg syns også i skal kigge lidt på de connemara træf ;)
det rigti sjovt !
nu har vi ik solgt noen af vores egne endnu, men det er nu alligevel rart at vide hvor de fine hyppere er så se om du kan finde avleren inde på www.connemara.on-web.dk ! håber i kan hjælpe flere avlere med at finde "deres" føl ..

7< nus ;)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider