|
|
| Kendte ynglingspony. |
| Forfatter:  |
~Jennifer~ |
| Dato:  |
10-06-2004 13:17 |
|
Hejsa..
Ja, jeg kunne godt tænke mig at se/vide jeres kendte-ynglingspony.. Det kan være sårn en som fx. Cha Cha,
I kan skrive omkring 3 stykker ca.
Bare sig til hvis i sys det er et rådent indlæg, men jeg kan parsonligt godt lide sådan nogle indlæg hvor man snakker om kendte ponyer.
Håber det er iorden jeg poster det her inde, men det er fordi jeg syntes at der godt lige kunne komme en debat eller noget nyt!
Mine egne er:
1: Branduardi M... Super dejlig hingst.
2: Moonlight... Ja den er jo en lille Charmetrold.
3: Ryttergård(en?)s Celine...Den er utrolig smuk.
Håber ikke jeg får hugget fingerne af, men det bliver jo tit snakket om kendte ponyer her ind, sååEh..
Hilsen Jennifer... Elsker sin pony; <3 DSP'en Zigato Sarakkha <3 :-) Blis du vil altid være MIN vinder 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine yndling |
Lizette(silver) |
10-06-2004 13:57 |
|
Silver: C:\Documents and Settings\Lucas\Dokumenter\Billeder\hestene\hestene 021.jpg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min yndling + billeder deraf |
Theis |
10-06-2004 14:30 |
|
Tarok! Han er godt nok død, men dejlig var han!

Mvh. Theis ~ Princess Of The Universe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min yndlings. |
lisa christensen |
10-06-2004 15:39 |
|
lanthanid...

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay.. |
~Jennifer~ |
10-06-2004 15:48 |
|
Det var jo egentlig kun ponyer, men nu kan jeg se at der er to heste ind til videre, og selvfølgelig må heste da også være med
Hilsen Jennifer... Elsker sin pony; <3 DSP'en Zigato Sarakkha <3 :-) Blis du vil altid være MIN vinder 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm-... |
stizzer-trunte |
10-06-2004 19:41 |
|
Min yndlingsponyer er klart:
1. Coelenhage`s purioso...... LÆKKER pony... er helt vild med den.. prøv lige at tjekke dens TRAV...
2.Branduardi M... smuk og utrolig lækker pony....
3.moonlight.... den er da bare lige for nuttet... har kanone gangarter... he he. den er bare for dejlig...
det var så det.... hmm... kan li mange flere men man må jo kun nævne 3..... he he..... personligt kan jeg også godt li at snakke om alle de kendte ponyer
knuzz Stizzer
I LOVE TRUNTE! 4-EVER 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeh..... |
|
|
oki stizzer.. ikke for at rette.. men Moone har faktisk ikke sååå god gangarter... det han har er redet i ham og ikke fra "den frie natur" sys bar liii det skulle med...
Men er totalt crazy med
Moone
Gille
Og Brandy
Bevar livet, Bevar hesten!
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| når når... sorry |
stizzer-trunte |
10-06-2004 20:26 |
|
nå oki.... hmm... de må da være gode nok når den kan vinde så meget.... min veninde har set moon... hun siger den har goe gangarter.. syns hun.....
men du ved det nok aller bedst.. he he. syns nu den er dejlig. bare min mening....
knuz stizzer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stizzer... |
|
|
det var ikke for at vrisse 
Men Tina siger den går som en ko 
Men de er seføli gode nu... da den jo er redet til det.. og det ser liiiidt for blæret ud når den går passage!!
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he he...... |
stizzer-trunte |
10-06-2004 20:56 |
|
he he oki.. går som en ko.... hmm.,.. godt så... he he
nu ved jeg jo ikke hvordan den så ud den gang den gik som en ko... he he... charmerene er den da....
har hun (charlotte) englig ikke været med til et eller andet stort stævne i frankrig... ved du hvordan det gik... ??? knuzz stizzer:..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo da... |
|
|
heeh.. Tina har det med at overdrive.. den går PÆNT men ikke noget man siger WOW til af den selv.. men hold kæft Charlotte rider den godt... også hende der sørger for de vinder.. for hyppen har virklih temp. og kan ikke liih rides af alle og enhver... den har det med at flippe totalt og lave katapulter og sådan
Jo det har hun, mener hun havnede på en 10. plads ellet 9. så det var jo HELT kanon!! Men de dømmer anderledes end her.. de dømmer mere på stabilitet end gangarter og det...
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he he...... |
stizzer-trunte |
10-06-2004 21:17 |
|
he he. har ogs kun hørt at Charlotte rider pænt...
men de er et rigtig pænt par.... men moon.. er vist ikke så nem vel????
det var sku da flot... en 10 plads... he he...
Håber hun kommer med til EM... ELLER DET GØR HUN NOK.... er det ikke hendes sidste pony år i år???
forresten den der gillian er da ogs bare lækker... he he... den er så sød...
knuzz stizzer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg elsker......... |
|
|
........Qasimodo! Fantastisk hingst, jeg forelskede mig i i Herning 2003!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar..................... |
[Baronen] |
10-06-2004 22:46 |
|
Hilsen Pernille&Baronen  Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting som er vanskelige 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stizzer.... |
|
|
man ved jo ikke helt hvem der kommer med, men hun har da en chance!!
Mener det var nr. 10.... ret godt resultat!!
Ja Gille er flot!! Og den har gangarter!!! (undtagen skridten) shyy lige med det 
Men den er sådan lidt skudt... du ved.. rigtig fuldblods nervæs for latind og koger op for ingenting...
jo det er Charlotte´s sidste ponyår og Moone er da "solgt" ved jeg og Gille til salg
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okidoki.... |
stizzer-trunte |
11-06-2004 12:26 |
|
Nej..... det ved man jo ikke.,... men vi regner da med hun kommer med her over på sjælland...  ...
he he... specielt efter alle de gode resultater...
men man kan aldrig vide.... der er jo mange gode ponyer... håber purioso bliver rask... så den kan komme med....  .... den har du set ikke????
he he... oki. vidste ikke gille var sådan... he he... smuk er den da... he he... ved du hvem moone er solgt til.... må du sige for hvor meget.... det må være meget... for lyngvejens cooper.. (hvis du kender den)... koster en del..... he he.... kender nogen som kender charlotte amalie kirkegaard.... så... ved den er dyr... he he...
knuzz stizzer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Ved godt hvem Purioso er.. og ved da især hvem rytteren er.. der går mange dårlige rygter om hende... men vi tænkte faktisk på Ourioso til Chiquita.. men valgte Brandy... den er dejligere
Kan sige at, der er vist 6 eller 8 der har en chance for at komme med, og det er 4 i alt der skal med.. 2 eller 3 er valgt, så hun ligger der skal hun med eller skal hun ikke... enten bliver hun nr. 4 eller nr. 5... så det... men ja hun har haft en del gode resultater her på det sisdte...
Kan skrive prisen i en privat besked hvis du ikke sigr det til andre... hmm.. ved det er en lille landspony rytter, men kan ikke huske navnet.. hun rider vist på en lille lidt doven kat III...
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shanie: |
~Jennifer~ |
11-06-2004 13:52 |
|
Hvem er gille? Undskyld jeg spørge dumt 
Hehe
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jennifer |
|
|
heeh, Gille er Gillian, Charlotte´s kat I super pony!! Ved ikke om du har set den... den er skimlet og traver helt vildt!!
Du ka se billeder på wiegaarden og under Charlotte Nissen...
Hun rider to, Moonlight Og Gillian
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ryttergårdens Celine...! |
LouiseChena |
11-06-2004 17:50 |
|
Jennifer: Den hedder Ryttergårdens Celine.
Den er avlet der, hvor min hoppe også er opstaldet.
Hved du om den stadig står i Middelfart???
Kender du ejeren, eller hvor har du set de to...???
Men mine yndlings PONYER:
-Altså den der Moonlight er jeg helt vild med...!
-Og alle ryttergårdener kan jeg også godt lide. f.eks. (de mere kendte) Ryttergårdens Celine, Ryttergårdens Amir, Kimberly, Merci, osv...
- Kimmberly kan jeg også godt lide, den Lone Jørgensen blev nød til at sælge...!

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm.... |
|
|
Louise rider hun ikke stdaig Kimber??
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shanie... |
stizzer-trunte |
11-06-2004 20:01 |
|
ja..... har ogs hørt meget om sofie jeppensen.... hun skulle vist være helt vild snobbet....
synes nu purioso er en dejlig pony... he he... men brandy er ogs bare for dejlig... forresten er den der purioso halt... tror jeg... den står hvertfald oppe hos dyrelægen... hmm....
ved du hvem der er blevet valgt til EM... håber charlotte kommr med... vil være god afslutning for hendes sidste pony år!!!! he he,.. eller hva man nu kan sige... EM er vel alle pony rytters mål...
jaa... det må du meget gerne... jeg ska nok lade være med at sige noget så!!!! men det da godt den bliver her i danmark... de fleste bliver solgt til sverige...
har du msn så kan du bare skrive til mig der.... ellers så bar send en mail...
knuzz stizzer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
stizzer- sender en mail når jeg har redet ik?
Ved ikke om Purioso er halt.. er den det?? Det er en helt kanon pony, som jeg desværre synes at rytteren giver lidt et dårligt ry da hun selv er så "råden"... lidt synd når den enlig er så kanon... men Brandy fik bedre karakterer end den da de jo stillede hingstekåring mod hinanden
Det er jo det med em der ikke er sikkert hun kommer med til.. det er lidt knald eller fald.. du ved...
men ja.. det må være alle rytteres mål...
Kan så sige at Moone bliver i dk, men ved jo ikk med Gille da den ikke er solgt..
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shanie.... |
stizzer-trunte |
11-06-2004 21:09 |
|
oki.... he he. du kan bare skrive....
jaa..... Purioso er halt.... jeg ved godt hvorfor....
han står oppe hos dyrelægen lige nu... det er derfor hun ike kommer til alle de der landstævner.... og hun har jo solgt kosmo ike....
hans trav er bare dejlig... ligesom touch`s er ....  he he...
oki. han er også meget kraftig bygget (purioso)...
Brandy er jo ogs bare lækker... he he... det er hvertfald et rigtig SØDT føl du har fået dig.... rigtig smukt...
jaa. det der EM er jo ogs knald eller fald... som du siger... he he.... hmm... men vi må x fingre for de kommer med....  ...
jaa. vi må håbe at gillian bliver her i danmark... he he... hvor meget ska de have for den????
knuzz stizzer...
I LOVE TRUNTE 4-EVER...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine kendte.... |
-Liv & Ziwarco- |
11-06-2004 21:42 |
|
-sorte per (man han er skøn!)
-kiss me red
-ms magic! (genial pony!)
-jet fighter
og hundrede andre! (det her var kun ponyer!)
God bless
Look around at all the plastic people Who live without a care Try to sit with me around my table But never bring a chair
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min yndlingspony |
yabadoo** |
11-06-2004 22:12 |
|
er yabadoo
men den kendte er nok J.S. Magic !?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [ Har du ardo ] - |
|
|
Okay 1'er er KLART C. Purioso. Uuuuh han er skøn den lækreste pons jeg tror jeg har set..  Udover lille Golden Dancer..
Jeg elsker Purioso's udtryk, fåååårk man 
Desværre burde han have én lidt mere elegant rytter..
Corrado S, er os lækker..
Hmm, hvem er den sidste ? Hmm..
Kosmo Ike, uuuhu. Især mæ' lille Anne, kiiiift han er sød mæ' hende.. De er sQ et kært par !
Også selvfølgelig min lille Bozze oh Bonnie.. <3
Oh Mange, mange andre i verden..
Jannie & Magic Bonnie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jannie: |
~Jennifer~ |
12-06-2004 09:33 |
|
Uhh ja de ponyer er også bare lækre!!
Havde helt glemt Kozmo ike, den er også bar skøøøn.. og Corrado S. er sku ogs bar dejlig..
Purioso hee den sys alle vist er skøøn..
Men du har fanme ogs en skøn lill hyp; Bonnie, uhh den kunne godt gå hen og blive en a mine ynglings hvis du kommer højere op o ride ;o)
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nååååååååååååja! |
-Liv & Ziwarco- |
12-06-2004 11:34 |
|
det er J.S macig ikk m.s. he he !
God bless
Look around at all the plastic people Who live without a care Try to sit with me around my table But never bring a chair
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he he...... |
stizzer-trunte |
12-06-2004 13:24 |
|
jaa. purioso. er bare for dejlig. he he.. en lækker pony... ærgeligt at den halt  (.....
Nogen der ved hvem kosmo ike er blevet solgt til???  ...
knuzz stizzer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stizzer: |
~Jennifer~ |
12-06-2004 15:23 |
|
Nææ jeg ved ikke hvem den er solgt til?!
Hva med at lave en præ. sårn vi kan¨læse lidt om hva du er for en ?!
Knus...
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
jeg ka ikk huske hendes navn, men det er vist noget med at forældrene tror tøzzen lærer at ride bare fordi de køber en pony til en halv million...
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Erika |
12-06-2004 16:41 |
|
Hejsa...
En af min eyndlings heste er Calvaro  Virkelig smuk hest!!
Han er da bare for smuk!!
Qnuz ~*MiG*~Livet er farligt - Man dør af det. Giv ikke op på dine drømme, for så kommer du ingen vejne!Msn: erika_sabine@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stizzer-Trunte |
|
|
Stizzer-Trunte - Ja hun hedder Anne Fabricius Tange, hun red før en sød lille pinto ved navn Bornholm
Shanie - Er der måske noget i vejen med det ? Det er da bedst at lære af en god lærepony ??
Men nå bare min mening 
Jannie & Magic Bonnie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jannie... |
|
|
Hmm.. sys ikke rigtig tøzzen lærer at ride ved at man giver hende en kanon pony... det er da bedre hun fik en hun selv skal ride op... ellers tager hun enlig bare kredit for andres arbejde...
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [ Har du ardo ] - |
|
|
Shanie - Hvis du er en urutineret rytter skal man så selv ride sin pony op ? Hvordan lærer du så noget, når, hverken en selv eller ponyen kan ??
Man lærer da mange ting af en pony som kan finde ud af tingene..
Feks. hende der har fået Bozze, han kan da os alle øvelserne + lidt til, han har gået alle pony klasserne, har placering på landsplan osv., godt nok er han ikke en gangartspony, men han kan sine ting fuldt ud.
Hun har allerede lært utroligt meget af ham, næste år når hun skal have en ny, kan hun så få en der skal rides lidt op, får så har hun lært en masse af ham, som hun så kan lære en ny.
Ja godt nok rider hun da på at han er utrolig velredet og ja det er da os min fortjeneste, men hun lærer utroligt meget !
Men det er også bare min mening 
Jannie & Magic Bonnie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jannie.... |
|
|
sys stadig det er lidt tamt at man for en halv million´s pony... bare for at lære at ride... At den kan en smule og et rigtig godt velredet er noget andet, men denne pony er i sine bedste år og går de helt storeklasser... sys virkelig det er synd...
Virkelig virkelig synd...
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jannie og Shanie: |
~Jennifer~ |
12-06-2004 17:59 |
|
Må indrømme at jeg giver Jannie ret, men en pony til en halv million er måske lidt i overkanten
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ps..... |
~Jennifer~ |
12-06-2004 18:00 |
|
Ja okay, det er måske lidt synd, men så laænge hun er sød ved den og får god undervisning så går det nok..
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [ Har du ardo ] - |
|
|
Shanie - De har jo heller ikk givet en halv milion for den 
Og i øvrigt, så er hun jo allerede godt på vej - men kan godt se din synsvinkel 
Men tror nu også ponyerne har godt af at komme ned på et lidt lavere niveau også evt. komme op igen. Det er jo streng for dem at gå de store P klasser osv.
Ved selv Bozze, har forandret sig, efter tingene er meget lettere for ham. Nu skal han ikke være så samlet, han skal bare rende rundt i de små La1 og La2 programmer - det er godt til dem at gå under deres niveau sommetider..
Tror hesten er ligeglad!
Men jeg er også lidt enig i det du siger 
Jannie & Magic Bonnie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jannie.... |
|
|
De har det jo selvfølgelig nok selv bedre med at gå i de mindre.. men sys det er lidt synd da ponyen jo er SÅ god at den kan mænge sig med de bedste.. det var mere det.. det er jo fint at hun er godt på vej... men sys alligevel det er lidt spild af ponyens fantastiske evner!!
Hmm.. hørte fra en der kender tidligere ejer (Sofie) at den blev solgt for en halv million... da jeg var nede for at prøve Hatti
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jannie |
|
|
Ja.. heeh men kan da godt se det fra dit syndspunkt, men ja...
Hmm.. ja hvem ved så hva han enlig kostede???
Det går helt fint.. tjooh... men når nok ikke at starte så meget mere på ham da Lena nok skal have ham solgt.. og der plejer jo ikk at være det vilde i sommerferien...
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [ Har du ardo ] - |
|
|
Shanie - Jah hvem ved !
Okay, vil du ikke købe ham ?? Det var da ærgeligt.
Jannie & Magic Bonnie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jannie.... |
|
|
Du ka lige bande på jeg gerne vil købe ham.. men ikke alle er millionære og kan købe en pony til en halv million... puha han er nok den pony med de lækreste gangarter jeg nogensinde har set.. og har været til international stævne på Vilhelmsborg hvor jeg så, Purioso, Brandy, Moone, GD osv...
For pokkre jeg vil savne den pony 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shanie.. |
|
|
Shanie - Koster han en halv million ?
Jeg var os på Vilhelmsborg der i Februar og se dem alle sammen - sikke en skuffelse !
Jeg har startet mod ham engang på Bozze vidst nok, men kan sQ ikke huske ham..
Naai, ikke alle er millionære - desværre.. Det er vi heller ikke ! Men vi har bare været kanon heldige med Bonnie - at hendes talent og gangarter ikke lige var opdaget ! Hæhæ. Vi ledte i et år efter en kanon 1'er.
Vi var tæt på at købe Boomerang - du ved DSP-hingsten, men ja han var sQ ikk ren i bøjeprøven - desværre. For @!#$ jeg savner ham :'( ..
Jah oh mange andre..
Jannie & Magic Bonnie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jannie... |
|
|
narj ikk en halv million men ja.. siger det ikk li her... men ret meget i forhold til hva vi ka gi.... derfor kan det være jeg måske skal ha welsh sec. d hingsten Hatting Claus!! Det er nogle dårlige billeder hun har af ham.. hold fast han er lækker!! Har prøvet ham...
Ja Bonnie er også flot... så det...
Sys nu ikk det internationale var en skuffelse.. kan det med Brandy og GD... Moone gik vildt godt!! Så har du nok været der smme tid som mig!! Synd vi ikk lige kendte hinanden dengang...
Har du startet mod Touch?? Ka du huske bare lidt om ham??
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shanie ! |
|
|
Shanie - Okay 
Jah dte var ærgeligt.. Jow jeg synes ikke det var noget at råbe hurra for, De eneste der gik pænt var Moonlight og Chiracs Son.
Synes næsten alle lavet for mange store fejl a' at det var et international stævne.
Til landsstævnet i Billund gik de noget bedre alle sammen..
Jannie & Magic Bonnie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jannie.... |
|
|
ok, der var jeg så ik med.... Ja for fanden Chirac´s Son er squ lækker.... og (shyy li med det) det er rytteren da os... er helt vild med hans springhyp Hello Happiness
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [ Har du ardo ] - |
|
|
Shanie - Hehe. Jah det er en fin pony!!
Hvad red du a' klasser i Silkeborg, procenter osv. ?  Er skide nyskerrig 
Jannie & Magic Bonnie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm.... |
|
|
red Lb1 og Lb3... kom over 60 % i begge selvom han spændte fuldstændig op... han ku se sig selv i spejlvæggen og UUUH hvor var det farligt... men ka ikk husk procenten præcis.. hvordan går det med dig og Bonse... og hvor bor du enlig henad?
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| heeeh.... |
|
|
puha.. billund... laangt væk... men hvordan gik det så idag??
skriv skriv skriv
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [ Har du ardo ] - |
|
|
Shanie - Hæhæ, hvor bor du dah ?
Det gik rigtig godt, vandt Lb2 med 67,9% - fjolset her red forkert  Og blev 3'er i La1 med 66%. Hun var bare god 
Hæhæ.. Det er det bedste hun har gået a' de tre stævner vi har startet !
Jannie & Magic Bonnie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flot!!!!! |
|
|
Bor 25 km nord fra randers såå... men har da været i billund, eller deromkring  for at hente Touch.... og sådan... og ved horsens for at se Hatti...
Så var det jo helt kanon!!
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [ Har du ardo ] - |
|
|
Shanie - Uha ja der er langt !
Jah det var det  Det kører.. 
Tænkte på, hvorfor startede du ikke på Morsø ? 
Jannie & Magic Bonnie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jannie.... |
|
|
Hmm.. var enlig også meldt til.. men meldte fra igen lang tid inden.. Touch gik overhovedet og slet ikk godt på det tidspunkt.. han var bare vildt træls lige der... og kiggede på ALT!!! Kunne slet ikke få ham til at koncentrere sig.... men det går rigtig fint nu...
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jannie... |
|
|
Heeh.... narJ det sku du ikk Haah haah.. så var vi nok blevet banket totalt... men er der nogle distriksstævner her i et af de nærmeste distrikter snart?? så ka vi da mødes...
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okidoki.... |
stizzer-trunte |
12-06-2004 23:07 |
|
he he. oki.... vidste ikke rigtigt hvem han var blevet solgt til... osv... hmm... men det ved jeg nu... he he....
joo. ska have lavet en præsentation. når jeg tar mig sammen til det  ... og får taget nogle billeder af mig og Trunte...
men til jers oplysning så hedder jeg Christina og er 13... fylder snart 14...... hmm ja... så ved i det  ... he he,,... er jo næsten ny her inde...
shanie skulle du låne den der hatti... eller hva???
Forresten Jannie... din pony bonnie. er total lækker he he... rigtig smuk.. syns hun har en god gang... hvertfald hva jeg har set på billederne  ....
Hun var da ogs lige blvet sat til salg da i købte hende ikke???
hmm... en halv million... for en pony... det mange penge men den er det værd... !!!!! (kosmo ike)...
knuzz stizzer-...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stizzer.... |
|
|
ikke låne den.. da hun lige har sat den tilsalg fordi hun har fundet "hesten" men for vi salgt de 2 ponyer vi har til salg køber vi ham!!!
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| liv....!!!!!!! |
yabadoo** |
13-06-2004 09:55 |
|
LIV:
sys du ikk J.S. Magic er lække eller hva?!.. forsto ikk din besked
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| heeeeeeeey |
yabadoo** |
13-06-2004 10:23 |
|
sannie!... gå li ind under photo2u.dk og se albummet fra FMR i det første album!.. der er 4 billeder af yabadoo fra FMR C-stævet!.. kigger du ikk lige?.. måske lægge dem ind?!..
du en skaaat
kyss 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| yabadoo |
|
|
Vil bare lige høre om du var interesseret i Fighter, da han jo står til salg nu!!
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gik helt kanont! |
yabadoo** |
13-06-2004 10:37 |
|
pga sygdom osv har vi jo fået noget udsat vores stævnekarriere til C stævner.. så det der var det første *storer* *rigtige* stævne...!
så vi startede ganske småt!
lørdag:
ULC: fejlfri!
LB: 4 fejl fordi yab vil absolut løbe så stærkt.. og når han er så ung og uafarren, så har han ikk lært a bakke helt a endnu!.. men jeg gør da mit bedste for a stoppe ham
søndag:
LB: vi blev nr. 4, jeg har jo sagt jeg holder yab MEGET tilbage for vi går efter gode og flotte runder!.. så kun slået på tid!
ULA: 4 ærgelige fejl pga det samme som lørdagens LB..!
men det var nogle rigtig flotte runder og vi fik rigtig meget ros..
os af en ridelære der sagde: den pony der hopper rundt derinde er da ikk helt skæv var!.. hæhæ
og der var jo en masse der lagde mærke til ham.. klart nok eftersom han gik og vrinskede og ssagde de der sjove grisse hingstelyde!.. hihi...
han er jo en værre charmør!
men fed dag!!.. helt klart!
jeg vil gerne modtage POSITIV kritik der kan bruges til noget...!
hør: jeg VED godt jeg dykker meget g læner mit hoved til siden.. og på det første billed støtter jeg ham.. hiver ham ikk i munden nej!..
kyss 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeh... |
|
|
Posetiv kritik:
Man kan tydeligt se at han ELSKER det!!! Og FLOTTE resultater!!
Han er bare SÅ dejlig!!!
Sys ikke du sidder så slemt, men ja der er lige det med dit hoved  Men jeg laver nogle gange den samme fejl.. sååeh... ikk så slemt! Og flotte spring!
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja FMRs spring |
yabadoo** |
13-06-2004 10:57 |
|
er vildt flotte...!
og mange taak!...
jeg jeg elsker os de billeder fordi de viser så tydligt hvor meget han bare elsker a springe rundt!.. ørene fremme osv..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nå oki..... |
stizzer-trunte |
13-06-2004 11:00 |
|
oki.. troede du skulle låne ham....
yabadoo.... har ikke rigtig noget kritik,... sådan... ikke andet end det du ved selv... i er et pænt .... passer rigtig godt sammen.....
som shanie siger kan man tydeligt se han ELSKER det  ...
knuzz stizzer...
ps.. nårh... bozze er da bare lige for nuttet ... he he... man kan overhovedt ikke se den er over 20....
den nederste hedder den ikke noget med mikkel... eller sådan noget????
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stizzer..... |
yabadoo** |
13-06-2004 11:02 |
|
oki.. troede du skulle låne ham... er den her til mig!?!?!?!
men tak for de rosene ord:)
ja han elsker rigtig meget
heldigvis da!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stizzer.... |
|
|
Ja.. troede jeg oz.. men ja... så kom det der med den hest hun ville ha og det...
Den nederste hedder noget med Mikkel, men har et eller andet fornavn...
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yabadoo |
|
|
gå lige ind og stem i den der konkurrence jeg har... oz dig Stizzer... for der er kun 3 (mig den ene) der har stemt...
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HEY!!!!!!! |
stizzer-trunte |
13-06-2004 11:14 |
|
Yabadoo... nej det var til shanie... he he...
he he... man kan hvertfald tydeligt se han elsker det.. he he...
Shanie... oki.... lyder som om ham hatti er en lækker pony... har jo kun set ham på billeder...
mente ogs den hed noget med mikkel... hva startede den til stævnet????
oki.. går lige ind og stemmer...
knuzz stizzer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okey :;) |
yabadoo** |
13-06-2004 11:16 |
|
og nej desværre til fighter.. har simpelthen ikk tid!...
måske har jeg nogle interresede veninder.. viol du skrive ldit info om tilredet og pris og sådan?!!?
kyss
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stizzer og yaba |
|
|
Stizzer - mener den startede Lb3 og La1...
Yabadoo han er under markedspladsen - føl/plag.. hvor han hedder noget med "kanon dejlig og billig" og koster 6500
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shanie.... |
stizzer-trunte |
13-06-2004 11:24 |
|
er kaspian til salg????..... kender måske en der interresret... hvis du vil sælge den til en 12 årige pige???? ...????  ...
knuzz stizzer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stizzer.... |
|
|
bare han for det godt!! Men der er 6 interesserede og der kommer 2 for at kigge idag... heeh.. så det skal gå stærkt
Han blev faktisk først sat på nettet fredag aften.. også.. vupti
Men MonAmi of Ferios Fighter er også til salg!!
Kaspian er meget sød og rolig og kan nærmest rides af alle...
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okidoki.... |
stizzer-trunte |
13-06-2004 11:28 |
|
hmm... det måske ret snyd at komme med en lands pony... til et c-stævne... også starte en lb3...
det da klart den fik høje plac...
hmm... kunne forstå hvis det var en anden rytter...
knuzz stizzer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okidoki.... |
stizzer-trunte |
13-06-2004 11:32 |
|
he he... så ska du nok få ham solgt.... inden jeg overhovedt får talt med hende..;-D he he
hos hende vil han få det RIGTIG godt... he he... hun er en seriøs rytter der vil noget... de ledte efter en ung pony nemlig... 
får blandt andet undervisning af en der underviser charlotte amalie kirkegaard... med lyngvejens cooper og dunhill... han har vist ogs andre rytter på landplan...
men du får ham nok snart solgt he he-... iøvrigt.. dejlig pony...;-)
knuzz stizzer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja......stizzer |
|
|
skulle jeg også gerne.. men sælger ham ikke til hvem som helst... han er en pony jeg har kednt siden han var ½ år gammel..
det samme med Fighter... ham har jeg kandt siden han blev født... han fik en MEGET hård start på livet.. vi fik ham faktisk foræret da han ellers ville have været død i løbet af No Time... ejerne havde glemt at give ham vand... i 14 dage!! (ikke de samme ejere som avlede ham, men nogle der havde fået ham som selskabshest)
Sys oz det er lidt snyd det med den Mikkel.. men den havde vist haft et dårligt landsstævne eller noed... man alligevel..
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm-... |
stizzer-trunte |
13-06-2004 11:39 |
|
læste lige om ham... oki... han er vist ike så meget for at gå på bane... og hun leder efter en pony hun en dag kan ride dressur på landsplan på så... tror ikke lige det er noget... he he ...
knuzz stizzer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oki.... |
stizzer-trunte |
13-06-2004 11:42 |
|
kan godt forstå du ikke sælger dem til hvem som helst... det da klart...  ...
når syndt... hmm... ingen vand i 14 dage... suk... stakkels pony... godt i fik ham...!!!!
jaa..... det er lidt snyd... kunne forstå hvis det nu var en anden rytter der red den...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeh.... |
|
|
ok... han er et SUPER military, jagt, distance emne
Ja... stakkels lille Fighter mus.. mig der har givet ham navnet.. fordi han ville have været død hvis ikk han var en Fighter...
Ja.. sys jeg oz
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he he...... |
stizzer-trunte |
13-06-2004 11:50 |
|
jaja... så det er vist ikke lige noget.. he he...
oki.... navnet passer perfekt... nårh lille smuke ponzz... han er rigtig nuttet.. he he.,..
han kan ogs kun være en fighter når han har overlevet så længe uden vand...
har du sendt den der besked med moone??? for har ikke fået nogen  ....
nå men nu vil jeg tage ud til min pony... skal muge ud...  .... >>>suk<<<<
zez....
knuzz stizzer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stizzer |
|
|
hmm.. harsendt den.. tror jeg..
Heeh... ka da os li sende den igen.. snart...
heeh
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [ Har du ardo ] - |
|
|
Shanie - Nej det ved jeg ikke, hvad sagde du ?  Hæhæ jah har godt set de billeder - Michala sidder allerede meget bedre på ham nu  Idag vandt hun lige Lb3 på ham med 65% over alle 1'erne og 2'erne - det var fandme sejt på dne lille pony 
Jah Mikkel starter stadig en masse distrikt stævne - dommerne går simpelthen fpå hovedet, bare fordi den traver så fint. Synes ikke engang at pigen rider særlig pænt, men nå:P
Og han hedder Ponygårdens Mikkel 
Jannie & Magic Bonnie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jannie.... |
|
|
Sagde faktisk (til min mor) at Bozze (stod der på tæppet) var meget pænere end den der Mikkel... sys os den gik bedre og var pænere i nakken...
Hmm.. sys det er lidt snyd nu hun oz stiller landsstævner på den..
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [ Har du ardo ] - |
|
|
Shanie - Hæhæ okay  Det syne sjeg ærlig talt også, men nå 
Jah, men det er lidt svært for 3'erne kan tit ikke starte mere end La2-3. Og det er sjældent der er landsstævner for dem - og de skal jo os ud at starte. Men nå.. Sådan er det jo desværre bare :S
Jannie & Magic Bonnie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jannie.... |
|
|
heeh... hmmm... viste jeg faktisk ikk.. det med kat III stævner... men ja.. alligevel... så ku hun da ha startet nogle højere klasser end Lb3 og La1...
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shanie.... |
stizzer-trunte |
13-06-2004 15:57 |
|
hmmm.... har hvertfald ike fået den... mystiks:-P ...
men du kan bare sende igen hvis du gider....  ....
he he...
Jannie
synes ogs bozze er en rigtig lækker pony.... 
ska hun til at ride landstævner på ham???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
~Jennifer~ |
13-06-2004 19:00 |
|
Hvor er hun bare kær på Bozze hende der rider den..
Har hun kånt den af dig eller købt den?
Bozze er sku en dejlig 3'er..
Hilsen Jennifer...♥ Elsker sin pony; ♥ DSP'en Zigato Sarakkha ♥ Blis du vil altid være MIN vinder 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine y-lings... |
Cæcilie/ Flikke-mus |
13-06-2004 19:33 |
|
Dem har jeg mange af....
Flest Welsh cob..
Menai spárkling imperial...MUMS!

Flikas Far : Calerux Black Prince! Uhh...

De er sindsyg dejliGe..
Knuz Cæcilie Tess, Picasso og Flika. Jeg elsker ikke mine heste fordi man kan ride på dem. Men fordi de er som de er!
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jennifer ! |
|
|
Jennifer : Takker.. Elsker ham os højt, den pony er sQ noget særligt  Du skulle se ham til stævnerne, elelr bare i det hele taget 
Hun har bare lånt, og jeg rider ham stadig også én gang om ugen. Jeg ser ham, hverdag osv. så det er dejligt 
Sådan en gammel pony skal ikke sælges, efter min mening.. 
Jannie & Magic Bonnie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
~Jennifer~ |
13-06-2004 20:09 |
|
Aj hvor godt. Nej kan godt forstå at du ikke vil sælge sådan en sjælden pony. Aii hvor er det skønt at du ser den hver dag og ride den nogen gange, skøønt! Jeg skal nok se hen og se DM i år, så kan jeg jo se den lille poN. De er et sødt par hende og Bozze, rigtig kære!!
:-D
Hilsen Jennifer...♥ Elsker sin pony; ♥ DSP'en Zigato Sarakkha ♥ Blis du vil altid være MIN vinder 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jannie-bonnie... |
stizzer-trunte |
13-06-2004 20:29 |
|
oki... he he... de passer godt sammen.-...
ska de starte DM.... he he... så kommer jeg over på vallensbæk og kigger.... he he... måske
knuzz stizzer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [ Har du ardo ] - |
|
|
Jennifer - Tak, jah de er et kanon kært par..  Jah, håber på jeg kommer med over og se DM, men der er vidst Sydjysk hold den weekend, og je er kvalificeret, så kan jo ikke vide om jeg kommer med på holdet !
Stizzer-Trunte - Jah det skal de, det skal jo prøves 
Jannie & Magic Bonnie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cæcilie |
|
|
Hatti er OGSÅ efter Calerux Black Prince!!!
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
~Jennifer~ |
14-06-2004 13:09 |
|
Uhh det håber jeg da du bliver, det ville da være over fedt
Skal du med til landstævnet i Bigittenlyst (staves?) i august? for der skal jeg op og kigge  Wee (:
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
~Jennifer~ |
14-06-2004 13:10 |
|
Kommer der nogle dis. eller landstævner i sommerferien, så kunne jeg da over veje at komme og kigge  Elsker at se på det (:
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Denne er ikke lige kendt men smuk |
Theis |
14-06-2004 13:22 |
|
Jeg er vist rigtig til travere Denne her travhest er i hvert fald også SMUK! Selvom den vist ikke lige er så kendt? Jeg kender den i hvert fald ikke...

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theis: |
~Jennifer~ |
14-06-2004 13:31 |
|
Ja det travere er vist lige dig  Men ja, den er dejlig
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ponyen |
natalie H |
14-06-2004 16:26 |
|
PURIOSO er bar lækker!!!
|
|
|
| Milton!!! |
Tally |
17-06-2004 20:33 |
|
Milton (Rytter, John Whitaker) - optrådte som et enestående par.
Desværre død nu.
Venlig hilsen Tine Husk at leve livet min ven, dagen der gik kommer ikke igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| purioso |
|
|
er da dejlig.... men absolut ikke fejlfri!
:{-( Touch.... drømmeponyen... mit et og alt..  mister dig snart...
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det så rigtigt nok... |
stizzer-trunte |
18-06-2004 18:57 |
|
ja... purioso er ikke fejlfri...
men det er de færreste heste jo.... men super lækker er den sku.... hi hi  ... den kan bare TRAVE ...
øhm... forresten shanie... har ikkke modtaget din besked...
knuzz stizzer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stizzer.... |
|
|
hmm.. er der noed galt me jeres mail?? elle min??
Hmm.. ku du ikk oprette en præsentation - og beskedcenter... så ku du få det der!
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shanie.... |
stizzer-trunte |
19-06-2004 20:34 |
|
er gjort.... du kan baRE skrive,.-
sesser..
knuzz stizzer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shanie |
|
|
Shanie - Nej det er han ikke, men nævn en pony som er det ?  Hehe..
Jannie & Magic Bonnie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaah..... |
|
|
det bliver jo svært... men Chiquita.. arj.. heeh...
Alle ponyer har mangler... så faktisk Purioso til hingstekåringen også (der vi valgte Brandy te Chiquita) hmm.. han har en dejlig trav med en kanon haseaktion... men galoppen?? Og de øjne.. puha hvor han skulede... det var ikk så pænt.. men han var noed kønnere ig gik rigtig pænt på vilhelmsborg te det internationale..
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [ Har du ardo ] - |
|
|
Okay. I Billud til vores landsstævne stod jeg og flettede Bozze ved siden af hende imens hun flettede Purioso. Synes han har de dejligste øjne, jamen jeg er helt vild med den pony. Dens galop er knap så god, og så er den lidt snæver bag til.
Nogle af vores venner har en 4-års hingst e. Purioso - han har det også, hehe.. Altså er snæver bag til..
Jah det var okay på Vilhelsmborg, hun rider bare i et lidt for stort tempo, for at vise dens trav, det ser ikke så pænt ud.
Jannie & Magic Bonnie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jannie.... |
|
|
ok... ved ikk hva det er den laver med dens øjne...
Firhøjs papgeno har nogle rigtig trælse øjne tæt på...
puha.. også er den vildt sur hele tiden... Brandy... han er squ altii skøøno
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shanie. |
|
|
Shanie - Heh har ikke rigtigt set Papageno tæt på eller jo det har jeg, men har ikke lagt mærke til dens øjne.
Jah det er ikke sårn den jeg er aller mest vild med, også er han jo os temmelig ustyrlig sommetider..
Jannie & Magic Bonnie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaah.... |
|
|
men det er alle hingste jo *ss*
selv min lille 2 års fighter kan være rigtig ustyrlig hvis han for øje på en hoppe 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [ Har du ardo ] - |
|
|
Shanie - Jah.. Men ikke så ustyrlige, den hingst jeg havde i tre måneder, han var vant til at bedække. Han var ikke ustyrlig overhovedet. Men det er nok forskelligt, fra hingst til hingst - og opdragelsen.
Heh..
Jannie & Magic Bonnie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jannie... |
|
|
ja.. prøv lige at tjekke de nye billeder jeg har af Touch på HG og inde under Hyggeforum ud...
lig gerne en kommentar på HG 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theis... |
|
|
Men HOV! Den tölter jo! Hvor har du fundet det billede henne? Og hvilken race er krikdyret?
Forårshilsner fra SineVerden er smukkere set fra hesterygHaflinger - das goldene Pferd mit dem goldenen Herz Nye billeder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sine(HaLiHeAs) |
Theis |
22-06-2004 10:25 |
|
Link
Det er en traver 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theis.... |
|
|
Fed side! Og en traver der tölter - skægt
Forårshilsner fra SineVerden er smukkere set fra hesterygHaflinger - das goldene Pferd mit dem goldenen Herz Nye billeder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flere tøltende travheste |
Theis |
22-06-2004 22:35 |
|
Elsker dem 

Flere billeder af tøltende travheste kan findes Her!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mums..! |
|
|
Det er ikke kun islænderne, der kan, hva'?!
Men den nederste hest har en utroligt grim holdning -meget på forparten, ikke til biddet og bagdelen "hænger bagud". Utroligt at den kan tölte så rent alligevel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| AAAAAAAAAAARGHHHH |
-Liv & Ziwarco- |
23-06-2004 21:48 |
|
ELSKER milton!!!!!!!! virkelig synd han er død! han var SÅ talent fuld!!!!!!
pernille: jo jeg er vild med J.S. macig!!!!
God bless
Look around at all the plastic people Who live without a care Try to sit with me around my table But never bring a chair A good friend will come bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying, "That was awesome.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaaa... |
Sidsle |
24-06-2004 12:31 |
|
Hvis det må være hest er det nok Kira III med Ludo Philippaerts.... Den har nok den sjoveste aftegning i hovedet... Den ene halvdel af hovedet er hvid, den anden lysbrun/rødlig.... Den er bare for charmerende.... Kunne ikke finde noget billede.... Desværre....
Ellers synes jeg nu også godt om min nuværende hest samt min gamle pony....
Knus Sidsel Team Skovlykke!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Firhøjs Papageno |
|
|
går for mig ind under en af de mest venlige hingste jeg nogensinde har redet og haft daglig omgang med.
Kan bestemt ikke forstå nogen af jer har set ham mere end almindelig uregerlig, - det er de hingste jo sommetider!
Han er velopdragen, og har altid været en fornøjelse at ride når jeg har siddet på ryggen af ham.
Det avler han også videre til hans afkom, min første hoppe efter ham har det bedste hovede, og er tilmed sat rigtig fint sammen.
Juliette!
Champion palomino-hingsten Shulay Gold Fever, importeret fra UK i april 2004, står nu til rådighed i DK. Se mere på præsentation eller :Gold Fevers hjemmeside Opdateret 04.06.2004
Se også min Holsteners HP : Vaillants hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juliette |
|
|
heeh, ikke papageno der bliver omtalt som uregerlig.. tror det var Brandy.. jeg siger, (så ham til hingstekåringen, 2003 mener jeg) at han har nogle meget sure øjne, og ligger hele tiden øre.. mens Brandy er meget mere "heeej, se miig" agtig! Og har nogle rigtig glade øjne at se på!
Ehm.... Shanie... det miig?
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hyppehejsa |
Katrine M. |
27-06-2004 23:36 |
|
Heyyyyy
Sys os purioso er vildt læææækker, men den har ikk en særlig goe skridt... Charmour er os ret lækker... er den noen der ved hvem det er der rider den???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| KristineM ? |
|
|
Kristine M- 2'er ponyen Charmeur ? Hvis det er ham så er det Josefine Dueholm som rider ham
I øvrigt er Purioso's skridt altså blevet meget bedre end i starten, nu er den i det mindste taktfast og den skriter op i sit eget spor i en samlet skridt !
Jannie & Magic Bonnie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he he...... |
stizzer-trunte |
29-06-2004 22:07 |
|
nåår... den der charmeur... er rigtig sød... men hva er der englig blevet af den der monty.... syns ikek man høre om den mere...
knuzz
love Trunte 4-ever... 100% pony-rytter... 4-ever... eller hvertfald til jeg bliver 16 ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| nå oki..... |
stizzer-trunte |
01-07-2004 11:37 |
|
he he..... så det klart man ike høre noget om den.. hi hi--.... nå men så ved jeg da det...  hi hi...
love Trunte 4-ever... 100% pony-rytter... 4-ever... eller hvertfald til jeg bliver 16 ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
~Jennifer~ |
30-08-2004 18:17 |
|
Orv! Det blev en lang en den her 130 svar..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
~Jennifer~ |
30-08-2004 18:17 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
~Jennifer~ |
30-08-2004 18:18 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
~Jennifer~ |
30-08-2004 18:19 |
|
Æhh? Så fik comen lige et flip og gjorde indlæget endnu længere.. sry!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet
|