Hejsa.
Nu ved jeg godt at det er "længe" siden at jeg har lavet det her indlæg, men havde rent faktisk glemt det

hehe.
Men vil da lige sige et par ting.
love-grafik: Hmm, du siger at fjordheste er grimme fordi derres man står op?! Eller..??
Jeg synes da at de ser vældig søde ud med sådan en "punkerman"

, min storesøster har en Holstener, hans man er også rykket så den stritter.
Den hest hun havde før lignede et total øg, så rykkede hun manen så den strittede og han så straks 7-8år yngre ud.
Jeg synes bestemt ikk at det er grimt med en sådan man, men selvfølgelig skal arabere ikk have sådan en
:-D ville vidst se lidt spøjst ud!
Og det at fjordheste er langsomme?! Det kan være at du har været uheldig at prøve sådan en/nogle, men det er da slet ikk allesammen der er sådan. Jeg har aldrig rdet en fjordhest, men de er jo en lidt tung race så de kan jo heller ikk drøne afsted som en araber måske.
Elisabeth Barsballe: Jeg rider selv en araber (som er total skør i hovedet, måske det ligger til arabere

)
og jeg vil OVERHOVEDET IKK give dig ret i at man føler sig fri på dem!!
Nu har jeg kun prøvet min søsters (og skal sgu ikk prøve flere) og hvis man bare tænker på at føle sig lidt fri på ham, ja, så ligger man sansynligvis på jorden 3min efter
Amigo bliver "bange" for en sten der ligger en mm for meget mod højre! Når man rider fra ridehuset og tilbage til stalden, eller på tur, kan man bare se på ham at han tænker: Hmm, gad vide hvad jeg skal blive bange for nu! Åhh jo, der er en lambe, HJÆLP den springer på mig!!!!!
Og ja, den lampe har heller ikk været der hele tiden, slet ikk

Jeg har efterhånden vendt mig til det men gud hvor er arabere dog underlige (især ham)!!
sodsva´rt: Jeg vil give dig lidt ret i at deres hoved kan være pæne (på nogle) men det passer sgu ikk til kroppen. De har som regel sådan en "grim" kantet bagpart og det ser dumt ud!
Den araber jeg passer (den på det sidste billede) har sådan en bagpart som bare er total ranglet/kantet og det ser virkelig dumt ud!!
Tak for svarene