|
|
| Jubii :-) |
| Forfatter:  |
Pernille |
| Dato:  |
23-11-2001 22:39 |
|
Hej Alle!
Jeg skal måske passe en Kat 2 pony...og jeg skal snart ud af kikke på den er jeg er kanon spænt!
Men Amanda gad jo ikke at skrive tilbage det med hende araber men det er da også lige meget men hun har da sikkert ikke en sid. "ARABER" Braa sådan en har hun sikkert ikke! Araber er søde smukke osv...men de er temmelige hyssede! Knuzz..pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: [En anden] Jubii :-) |
Christina |
24-11-2001 21:49 |
|
Jeg har selv en araber og han er bestemt ikke hysset... han er en hest alle kan ride.... og han er bestemt ikke sløv...han er bare kanon!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Pernille |
25-11-2001 13:19 |
|
HeW Christina!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Pernille |
25-11-2001 13:23 |
|
Hej Christine.
Jeg siger ikke at alle araber er hyssede, men det er nok fordi jeg ikke har set en rolig arber, og så tror jeg ikke at en arber kan være rolige....Men det kan jeg så høre at de godt kan *Gg*
men tak for svaret fordi så ved jeg da at den arber newfores godt kan være roliG! JuBii!!!!!*
Q..Nuz.....Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
***Julle-Nulle*** |
10-12-2001 19:20 |
|
Jeg har selv en Araber/New Forest den er ikke helt rolig men okey hvis man kal li' det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
pernille!!!!! |
10-12-2001 23:00 |
|
hejza
øv det blev slet ikke til noget alige vel! men jeg leder jo efter en anden hest da jeg er kommet af med min pony
Jule hygge hej hilsner fra pernille
Krummernes jul er latterligt!! Men THE julekalender går vel! he he he kære jule mand nu kommer der et brev ......blaa..og....blaa.
eller Bob...bob....bob
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Pernille |
29-12-2001 22:53 |
|
er der ikke nogle som kenner en der vil have passet sin hest eller pony den skal være meget rolig og den må helst ikke koste mig for meget!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sine |
12-01-2002 11:25 |
|
hfffffffffvvvvvv5555hgw3hglb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold så op !!! |
Sine |
12-01-2002 13:51 |
|
Det er ikke mig, der skriver de underlige kommentarer ! Tjek selv computerkode...
-Sine, som er ved at være godt sur !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet