Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Hesteracer (Arkiv)

Føl/plage (hvad race)
Forfatter: 
Dato:  17-10-2002 09:37
Hejza...
Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er nogle af jer der har føl eller en plag? Vil i ikke være søde og skrive hvad for en race det er og lidt om hvordan det er at have et føl/plag!
Hvis i har nogle billeder, må i meget gerne sætte dem ind...undefined
0
0
Svar på denne tråd

Re: [Øvrig race] Føl/plage (hvad race)
Forfatter: 
Dato:  19-10-2002 13:07
Hej Stina.

Tjaaa...jeg "passer" da et lille føl plag på 2 år, snart 3. Hun hedder Bliða og er en Islænder.

Jeg har ikke så meget at sige, men hun går nu bare og hygger sig sammen med de andre.(N)(Y) :-) :-O :-I B-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-10-2002 14:25
JO ! Jeg er den heldige ejer af et "lille" haflinger føl, Astralius ( født d.9 april 02 )...
Det er skønt at have føl, men også en udfordring og nogle gange lidt besværligt, men spændende !
Jeg har et billede her, det er godt nok lidt gammelt, prøver at sætte et nyere ind så snart jeg får det til at vende den rigtige vej !

her er et lidt nyere af blegfisen da han skiftede pels:

<3Lærke
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-10-2002 19:55
Hej !

Jeg har haflingerhingsteføl, Aslan, som er født i juni i år. Han er et af de rareste føl jeg har mødt - hans eneste ulempe er, at han er så stort et nussehoved, at man er nødt til at skubbe ham væk engang imellem, så man også kan komme til de andre heste..! Men sød og nem - det er de bedst beskrivende ord...indtil videre ihvertfald !
Du kan se billeder på min præsentation.

-Sine

P.S. Lærke : Aslan er først begyndt at tabe føllepelsen nu, så han er blevet fuldstændig grå i hovedet og man bliver fyldt med små uldhår, hvis man kommer inden for en meters radius af ham ;-) Hva' med din bette mand ? Har han fået vinterpels ?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-10-2002 15:44
Sine: Fortæl mig om grå føllere! Astralius var ikke speciel køn da han havde de der sortlige ører og grå plamager !
Men ja, nu er han faktisk helt rød, næsten mørkere end moar...Og med en kæmpe hvid man ! Mums !
Igår red min far en længere tur på Daphne, jeg striglede Sally og lillemanden i deres bokse, han brokkede sig lidt, men så opdagede han at han endnu engang kunne hugge Sallys hø !
<3Lærke
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-10-2002 19:59
Lærke : Aslan er nok bare lidt langsommere end gennemsnittet til den slags - han tabte jo også navlestrengen for sent; det eneste han er kommet for tidligt til er sin fødsel ;-) Helena har besluttet sig for at være juleæsel i år, så hun er blevet helt mørkegrå i hovedet og ned af benene - det plejer hun slet ikke ! Underligt..! Linea derimod er blevet rigtig tykpelset og helt rød med fed, hvid man og pandelok - som du selv skriver; mums ! *GG*
Vi er begyndt at gå ture med Fille og Lanze nu, så de er helt alene i verden ( altså sammen med Lise og jeg ). De ser hylende morsomme ud, for de klæber helt tæt op af hinanden og tager et skridt af gangen, indtil vi er nået helt væk fra folden. Så får de lidt mere mod og tøffer ind i stalden for at blive bundet og striglet - sødde føller !
Har du fået fikset din mail ? Ellers kan du jo lave en ny...

-Sine
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-10-2002 14:22
Mine forældre har en plag som hedder Máni han er af racen ismule ( islænder ) rød med stjerne i panden
( Máni betyder måne så han har nærmest en måne i panden )ved ellers ikke så meget om ham endnu.. han skal jo først rides til til næste år......

Her er han så..... er han ikke bare sød!!!!
Knuser Linty

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser.

- Peter Plys -

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-10-2002 20:19
Linty : Sikke en køn hest !

-Sine
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-10-2002 21:23
Ja, en skøn lille pruller !
<3Lærke

"Snip, Snap, Snude, Åndsbollen er ude !"
Citat; Chandler, FRIENDS.

Husk at kigge på min Præsentation: http://www.heste-nettet.dk/lodge/16702, og skriv i gæstebogen !
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider