Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Hesteracer (Arkiv)

min skønne Alain Liz.Aros
Forfatter: 
Dato:  30-07-2001 20:29
hej med jer(:=....
jeg er en pige på 13 år som er den stolte ejer af en skøn haflingervallak ved navn Alain som er 9 år.er der nogle af jer andre haflinger elskere som har nogle stamtavler på haflinger da jeg studere min ponys famillie. alain er efter:
F:Liz.Aros FF:Afgahn II. M:Clarisse MF:Aros
hvis jeg må få nogle af de stamtavler du har, ville jeg blive rigtig rigtig glad.
så kan du skrive dem til min mail-ardresse:popsiegirl_2000@sol.dk.
1000-haflinger vrinsk fra den lykkelig haflingerejer kristine!!!
0
0
Svar på denne tråd

[Haflinger] min skønne Alain Liz.Aros
Forfatter: 
Dato:  31-07-2001 11:24
hej Kristine
Jeg mener at min haflinger hoppe ( Møllehøjgårds ) Daphne , et sted i sin stamtavle har Afgahn II ( jeg kan ikke lave de dersens dimser ) hendes mor er Dina . ( og hun ER ren haflinger så måske du ved noget om hende ) jeg kan skrive flere ind senere .
Haffer-hilser Lærke
0
0
Svar på denne tråd

[Haflinger] min skønne Alain Liz.Aros
Forfatter: 
Dato:  01-08-2001 20:43
hej lærke.jeg ved desværre ikke noget om Dina.men det kan jo være at jeg falde over noget om hende.så skriver jeg det lige til dig her inde,ok?det kunne være sjovt at skrive med en som har en haflinger der er i famillie med ens egen "guldklump" pr. e-mail.kunne det ikke?? hvis du har lyst kan du jo skrive til min E-mail ardresse:popsiegirl_2000@sol.dk.jeg håber at du gider!!!!!!!!!!!!!!!!
1.000.000.000.000 haflinger vrinsk fra kristine
ps 1.000.000 gulerødder og hestebolcher til Daphne og Alain....
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider