Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Hesteracer (Arkiv)

 Hvad er han værd?
Forfatter: 
Dato:  31-07-2010 12:22

Hej juniorer :)

Jeg har ikke det store med ride heste at gøre, idet jeg træner og rider trav/væddeløbsheste. Nu er det sådan, at vi har en traver på 7 år, som ikke duer som væddeløber. Dette er fordi, han er "for kort", og derfor ikke har et ret stort trav, og han galopperer nemt.

Han er verdens sødeste og mest omgængelige hest. Virkelig charmerende. Og nu skal han altså sælges som ridehest, men eftersom jeg ikke rigtigt har været i rideverdenen i 6 år, aner jeg ikke, hvad jeg kan kræve for ham.

Jeg er begyndt at ride lidt dressur på ham - af det jeg nu kan. han er utrolig lærenem, og hans trav er allerede på tre uger blevet meget samlet og nede i tempo - nærmest det, der er sværest med en travhest. han kan ligeledes gå til biddet, og det går forholdsvist godt med galoppen, men den skal der helt sikkert arbejdes med. Med i overvejelsen skal jo altså også, at han bliver redet af mig, som ikke kan det store dressur :) Han er i hvert fald lærenem og ideel for en, der gerne vil kunne sige, at man har trænet sin hest helt fra starten selv.

han er i øvrigt lige omkring 160 cm i stg.

her er lidt billeder. Jeg rider ham i væddeløbssadel, og eftersom jeg er vant til jockeybøjler, rider jeg uden, for kan simpelthen ikke finde ud af at have så lange bøjler :)


Det er ikke fordi, at pengene er ret vigtige. Det vigtigste er, at han kommer til et godt sted. Alligevel vil jeg da også genre, at prisen bliver fair - også fordi jeg synes, han er så dejlig :p Er 11.0000 kr helt henne i vejret?


Takker for forhånd for hjælpen :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  31-07-2010 17:24

han ser fin ud! :)


ser tit folk der sælger sådan heste for alt mellem 10-25 tusind. syntes dog 23-25 er lige i overkanten.


syntes ikke 11.000 er en dårlig pris =)



:: Egoise & Minuet ::
Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
www.Visuelhf.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sæt den til 11..,
Forfatter: 
Dato:  02-08-2010 21:13

Og se hvad du bliver budt? :)


Monica <3

Gudesmuk, knapstrupper og stjernen i mit liv

0
0
Svar på denne tråd
 
 15.000?
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 18:47

jeg vil skyde mellem 10- 15.000 :) han er en rigtig fin hest men personlig har jeg aldrig rigtig synes om traver som en ridehest :) men mon om ham der ikke kan blive en fin lille ridehest? :) han kan jo altid bare sælges som skovturshest ;)


Is just to be a starlight!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider