Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Hesteracer (Arkiv)

 Kender i ham her ?
Forfatter: 
Dato:  20-02-2009 23:20

Hej venner!

Jeg har den her hest som hedder Sunshine (Har selv navngivet), og han er en vallak. Jeg ville høre om der er nogen herinde der kender ham, eller om i kender noget information?


Jeg har købt ham af en heste handler.



Han er lys brun, ål fra man langs ryggen og ned til halen/ ned i halen, meget meget svag stjerne i panden.

I må meget gerne hjæpe mig, da jeg er i tvivl om hvem han er, og hvem der har "lavet" ham.



Efter dyrlægen er han: 4 til maj.

Efter handleren er han:7 til maj.




P.S Tak for hjælpen.



Den 8. Maj 2009,

er den store dag.

Jeg skal konfirmeres!


Hold af dine venner,og dyr.

Måske en dag, er de alle væk?

Tro på kærligheden,den kommer en dag.<3


Cathrine Salsgaard-Christensen.

Stald-Smokie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala.
Forfatter: 
Dato:  20-02-2009 23:32

Årha, endnu engang hvor hestehandler "lyver". Ja, jeg ville tro på dyrlægen, hvis jeg var dig - altså at han er 4! :)


Og for at spørge yderligere, rider du på ham? Tager du hensyn til hans unge alder? - Tror jeg selvfølgelig på du gør, og håber.


Mht. til det egentlige spørgsmål, aner jeg intet om ham. Han er nok en hul i hegnet hest. En af forældrene har været fjordhest, så meget kan jeg da se :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 kender du ham
Forfatter: 
Dato:  20-02-2009 23:43

Det var bare helt almindeligt, vi købte ham og troede på handleren. Jeg red ham , jeg riged til durlægem han sagde han var for ung så jeg stoppet med at ride ham.


Jeg startet så småt op igen da han blev 3 år.

Og jeg har lige fået at vide at han har en virus, som ikke er smit som. Det er en slags (grimt ord) hudkræft.

Han har en lille svulst men der sker ikke noget så længe de ikke vokser eller der kommer flere, ellers skal jeg smøre ham med noget specielt cream, og hvis det ikke virker skal han (opperers.)



Men ellers tak for hjælpen :P




Den 8. Maj 2009,

er den store dag.

Jeg skal konfirmeres!


Hold af dine venner,og dyr.

Måske en dag, er de alle væk?

Tro på kærligheden,den kommer en dag.<3


Cathrine Salsgaard-Christensen.

Stald-Smokie

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  20-02-2009 23:47

Stella har også haft noget der ligner.. hun fik nogle indsprøjtninger og nu, mindre end en måned efter, er de helt væk..


Men jeg har aldrig set ham før, desværre :)


Stella

-my love

-my passion

Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet.

Æret være hendes minde. R.I.P!

Onsdag d. 18/7-07 kl. 13:07 blev Marcie aflivet.

Æret være hende minde. R.I.P!

0
0
Svar på denne tråd
 
 gnfjhgkjfhgjd
Forfatter: 
Dato:  20-02-2009 23:55


Det kan nu også være at hestehandleren har handlet i god tro og kun videregiver de oplysninger han har fået fra tidligere ejer.


De færreste hestehandlere går op i at lære at aflæse hestens alder. Ind med hesten og afsted igen, hvis en god handel byder sig.


Jeg håber, at du finder ud af noget mere om ham :)





NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-02-2009 00:03

Jeg kender ham desværre ikke, men han ser ud til at være en dejlig lille en. :D


Forresten kan det være, at du skal oprette et lignende indlæg inde i efterlysninger, da det nok er nemmere at finde information om ham der. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hfhgkfhgfshjk
Forfatter: 
Dato:  21-02-2009 00:05



Du har ikke spurgt hestehandleren om et tlf.nr. til tidligere ejer?





NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på


0
0
Svar på denne tråd
 
 nu er det jo sådan
Forfatter: 
Dato:  21-02-2009 03:18

at hesten har været hos handleren i hvertfald 2 år, og da den ikke var føl da han købte den, så har han jo af naturlige årsager nok sagt den alder han har.var det ikke 3 år han oplyste den var??


jeg ville vende det med en hestetandlæge hvis jeg var dig cathrine, for alm dyrlæger ved ikke altid hvad de snakker om.

( bare se min der sagde topper og sindy hande fine tænder, og de havde begge tandspidser)


ang hudkræft så fik sindy fjernet en "svulst" da hun var yngre- og mærkede aldrig noget til den siden. den var ondartet. så det tror jeg ikke du skal være så bekymret for. du kan jo gå ind på rygt og pleje og søge på ordet.så kommer der sikkert en masse frem.


knuz anne


hvis du mangler part på en pony i vestjylland- send en pb

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider