Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Hesteracer (Arkiv)

 pony - hest
Forfatter: 
Dato:  17-03-2008 12:59

hej pony ejere..


har i tænkt over om i engang vil gå over til hest altså skille jer af med jeres pony, og stilt jeg selv nogle af disse spørgsmål:

hvornår,hvor jeres pony skal hen, hvilken heste race i så vil have, hvor gammel den skal være, hvad man vil opnå med den, skal det være den samme type som din egen pony eller, skiller du dig aldrig af med din pony...??


jeg har tænkt over det, men syntes virklig det er svært, og hvis jeg gør er helt sikker jeg vil græde i flere uger efter lige meget hvad jeg vælger.


Vil gerne høre jeres mening..



<33Chanel <33

MIN ELSKEDE PONY =D


0
0
Svar på denne tråd
 
 lyder ik´ sjovt
Forfatter: 
Dato:  17-03-2008 13:09

min hest/pony er en stor fjordhest så det behøver jeg heldivis ikke tænke på , men kan saktens sætte mig ind i det , det må være et svært valg .....


MVH Emilie og min fjordhest Momrik

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hest..
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 22:24

Tja, jeg rider allerede hest


... sagde Yamit. :)


"Den lille båd drev blidt hen over søen præcis på den måde, som en bowlingkugle ikke ville gøre"



0
0
Svar på denne tråd
 
 h.....
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 23:18

Hm, det er faktisk træls at tænke på!

- men er så heldig at have 3 år tilbage :P

Altså ved at den sportsponyhingst jeg rider på, skal på pension, men håber at cape town kan blive solgt te nogen som vil give ham aaaalt!

- jeg ved faktisk ik helt hva for en race hest jeg vil have, den skal bare have gået noget, :P


Med venlig hilsen

Bianca

se mine ponyer på

www.rawasport.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 ømmmmmm
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 18:56

Jeg syntes det kommer an på hvad man vil, jeg kan bedst lide hygge ture i skoven og lidt hygge dressur, så jeg vil ikke bytte ponyen ud.

og det med racen hvis det var mig ville jeg nok få en hest der var lidt som min gamle, så var man også mere sikker på at man passede sammen


Leo dejlige skat!

min ismule dreng<33

0
0
Svar på denne tråd
 
 øhhh........
Forfatter: 
Dato:  25-03-2008 17:53

min fjordbolle er en STOR fjordbolle, skal jeg ikk tænke på såå.

Og så har jeg ogs en blanding mellem fjordhest og holstener <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 19:55

jeg skal måske have hest en gang? hvis jeg finder den rigtige ellers bliver jeg ved at ride pony


Christinna

Elsker min Dejlige Donna <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider