Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Hesteracer (Arkiv)

hva er de værd??
Forfatter: 
Dato:  08-12-2007 22:49

ja... jeg hjar lavet indlægget før, men nu er basserne HELT sikkert stejet i verdi!

vi starter med bonnie:

Fødselsår: 1995

Højde: 1,26 tror jeg... tidl. ejer sagde at hun var 1,36 så har startete kat 2 stævne på hende. JA! jeg er for stor! men hun ka godt bære mig =)

Temperament: Bonnie er en dejlig lille hoppe. Hun er altid sød, og kunne aldrig finde på at sparke dem hun keder. Hun kan godt være lidt mistroisk over for fremmede, og hun er lidt tempraments fuld når hun er i brunst(bukke, snappe ) Men ellers super sød dejlig pony.. Elsker at blive nusset med..

Gangarter: Skridt: lidt kedelig langsom...og stiv i det fra 1-10 er den på omkring 4.

trav: dejlig blød trav Der godt kan gå lidt hurgtigt. Og fra 1-10 ville jeg selv give den 10! =) den er FANTASTISK!

galop: er god og energisk. Med et par små buk immelem. Men ellers SUPER dejlig galop. fra 1-10 ville jeg selv gi den 9

Stævner: fastelavnsstævne på KOOR. Den klasse der engang hed lx dressur. haha det gik ikke ret godt.Men det gør ikk noget. det var hendes første stævne..

hun skal nok til fastelavns stævne på koor med bette søs..

Stamtavle: nej. desveærre men hun er HALV DARTMOOR og halv halv newforest og halv halv frieser

dressur neavu(staves?) : hun kan gå til biddet, shenkelvigning,lidt versade, men ellers ikk mer...

Spring neavu: hun har hoppet 120-130 i løsspring, og 90 med rytter (mest fordi jeg er en kylling)

hun har ALDRIG været forfanget og har ALDRIG haft en sygdom.. altså jo en hvis man kan kalde det en syggdom... det var noget med noget ledvæske, men det kommer ALDRIG tilbage...

<3

Buller:

Fødselsår: 2000

Højde: ved det ikk.. tror han er 1 meter? måske en meter og ti... ved det ikk har målt ham 3 gamge...
1 gang: 107 cm
2 gang: 105 cm
3 gang: 100 cm

Temperament: en dejlog lille livlig shetter... Han Sparker ALDRIG men han kan godt finde på at nappe lidt...næsten altid glad...

Gangarter: Skridt: hurtig og underlige små skridt..
trav: hurtig i spring og hygge, men dejlig "heste agtig" når han går dressur

galop: væddeløbsgalop agtig...
stupmarksgalop: WEEEYYAA!

Stævner: næææ ikk så længe jeg har haft ham...

Stamtavle: et sted i verden...

Køn: Vallak, Men han tror selv at han er hingst.

spring neavu: Han har sprunget ca 1m... flot af hans størrelse

Dressur neavu: kan næsten ALT.. versade, shenkelvigning, sjangsere (staves?) løbe gadedrengehop agtigt noget, gå til biddet, og ja.. de der ting..

han er ved at bli tilkørt!...

Malle

Bonnie & Buller

ILU!!

0
0
Svar på denne tråd

aaaij
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 10:56

kom nu!! ikk noge bud??

rettelse:

buller har hoppet 1,o5 igår...

Malle

Bonnie & Buller

ILU!!

0
0
Svar på denne tråd

prispris.
Forfatter: 
Dato:  27-03-2008 13:20

bonnie= 11.000.- med udstyr .

Og

Buller= 5.500.- med udstyr .

2'ER PONY HOPPE SÆLGES.

21.500.- INCL. HESTEPAS, STAMTAVLE OG VACC.

23.800.- INCL. UDSTYR, HESTEPAS, STAMTAVLE OG VACC.

KONTAKT MIG PÅ:

2554 3824

0
0
Svar på denne tråd

priser
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 16:29

ved ik??

kender ikke til så meget andet end islænder priser og efter dem..

bonnie= 7000

Buller(hvis han bliver tilkørt)= måske 10,000.

det er et stort minus at de ikke har stam tavle

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider