Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Hesteracer (Arkiv)

JEG ER SÅ TRÆT AF DET - Araber.
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 10:25

Jeg er så træt af, at man skal høre dagligt, her på jhn, at Araberen, er grim, eller fin, eller et eller andet p*s. En Araber er en god nok hest. De er da' nok lidt tændte, hvis de står stille i et stykke tid, og ja, de har temprament. fx. inde på hn, skrev de noget om, at 'små' børn 0 - 16 , ikke skal i nærheden af en Araber. Hvad er det for noget? Hvad med os Araberryttere, der godt kan styre deres heste.

Men jeg synes det er rent ud sagt, at nedgøre en Araber, ved at sige den er grim, klam, uintilligent, m.m

Misundelse er en grim ting.

- Josephine, og hendes Ox Araber Orbitt.

Jeg er stærk modstander af dyremishandlere!

Orbitt & Blackie, jeg elsker jer <3

- Josephine

0
0
Svar på denne tråd

araber
Forfatter: 
Dato:  09-12-2006 19:32

De har jeg nu aldrig hørt her på HN, i de 5 år jeg har været her.

Mvh. Antonia
- med det dejlige dressurdyr:
BJERREGÅRDS EROS
0
0
Svar på denne tråd

:D:D::D
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 00:33
Har jeg heller ikk?.

De aller kærligste hilsner Kiksen ;D

0
0
Svar på denne tråd

Araberen-
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 13:59

det er nok fordi, I ikke er på det store hn.

Jeg er stærk modstander af dyremishandlere!

Orbitt & Blackie, jeg elsker jer <3

- Josephine

0
0
Svar på denne tråd

Rødgrød?
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 12:11

Hestetøsen: Hvis du er træt af det de siger på det
storer HN kan du da bare lade være med at være der
Du er jo heller ikke gammel nok :D
Hvis man kan sige det sådan..

Kram xD

. . . Mulloh-Z3 ♡

Elsker MIN Mulloh
*Marianne*
[Bakkegaard - uge 29 - 06 ]

0
0
Svar på denne tråd

hhjhhmmj
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 22:31

Er næsten aldrig herinde! (altså på JHN!)

Har aldrig hørt at hvis man var 0-16 år, at man ikke skal i nærheden af en araber.

Jeg kunne aldrig finde på at købe en araber selv, men har absolut ikke noget i mod dem.

Nogen gange skal man bare lade det flyve ind ad det ene og ud ad det andet øre.

Jeg har en fjodbamse!

Der står da også tit at de er fede, grimme eller dovne..

Men bare du selv elsker din araber såå!

Ved godt det er r*v svært men p*s på andres meninger!

Knus Mette og Tulle

Stævnejakke og bukser TILSALG

Bøger TILSALG

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-12-2006 19:35
Hvis du er træt af at høre det på det store hn synes jeg du skal brokke dig derinde i stedet for her. Her kommer stort set ingen fra hn, og jeg har aldrig hørt det på jhn.

- Sofie

0
0
Svar på denne tråd

Igen igen-..
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 13:18

Tjae,.. Jeg kender det godt alt det du hører, men der er er ike andet at gøre end at ignorere det.. selvom det er svært, jeg har selv svært ved at ignorere det, især, fordi der jo ikke er forskel på racernes temperament, men hvor de er opvokset.

-Stort set alle heste er lidt tændte når de ikke er rørt et stykke tid, men min araber, og min søsters for dens sags skyld, kan stå inde i 3 dage, hvor vi så stadig bare kna hoppe op på dem uden sadel og bare i grime. Men derimod, ville jeg ALDRIG hoppe op på min storesøsters DV, hvor den ikke har væres ude et døgn.

Derfor er der jo forskel fra hest til hest. Men hesten bliver som man har opdrætten den, eller hvordan man nu siger det..

Men som mange siger overhør det, man kan ikke få skiftet folks synspunkter med foredomme, og udseendet, det er jo smag og behag.

Puha, det var noget af en smøre jeg fik skrevet ned, og så endda i en venlig tone : )

Heidi Elkjær

~ © ~

~ Man bliver aldrig træt af Arabere ~

Klik Her, og se vores dejlige Araberheste !

~ Hjemmesiden er blevet lavet om ~

0
0
Svar på denne tråd

Måske ..?
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 22:09

Altså jeg synes man skal ha lov til at skrive de gode ting om araber altså også om andre heste og ponyer .. Men hvis man synes at araberen er SÅÅ grim og SÅÅ dum så synes jeg man skulle holde det for sig selv.. Men det er jo også bare min mening.. Jeg har jo selv ikke noget imod araberen .. Men derfor skrive jeg ikke dumme ting og at den er så grim og alt mulig..

Det var så min mening.

<3 Lancelot <3 Scarlett <3

Mine to elskede ponyer for altid <3

I to fylder hele mit hjerte.

Aldig uden jer

Altid med jer

Aldig miste jer

Altid elske jer

0
0
Svar på denne tråd

re. dims
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 20:08

Hilleda, det viser jo bare hvor snæversynede folk egentlig er!

Ville til enhver tid foretrække en araber frem for en DV. ! :D

(\_/)

(hesteører)

.:Gullaschbaronessen:.

(også kendt som zebraen)

>> Amerikanerne brugte millioner af dollars på at udvikle en kuglepen,

der kunne skrive i rummet- russerne brugte en blyant <<

0
0
Svar på denne tråd

Misundelse...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 17:45

Jeg tror bare at de er misundelige.

Tag dig ikke af det.

Venlig hilsen Andrina.

Lidt af det hele-

Fjordhesten.

0
0
Svar på denne tråd

Halløjsa!
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 20:27

Altså jeg passer en 2'er pony, Star, som er en blanding af DSP og Araber.. Hun er selvfølgelig lidt tændt, men alle jeg snakker med på min rideskole(SDR), siger at den er bare SÅÅ sød .. Og det er da noget pjat med at man ikke må ride Arabere når man er 0-16 år! Ihvertfald min mening... Ved godt Star ikke er ren Araber, men hvis hun var, kunne man jo ikke have en på 16 eller ældre til at ride på en lille pony!! Det ville jo være synd for ponyen. Så det holder altså ikke i længden!!!

Hilsen Mette

Smil forlænger munden, glæde forlænger livet..!

Smirnoff, Star og Trunte i er da dejlige...

<3

0
0
Svar på denne tråd

xxx
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 23:16

Det har jeg godt nok aldrig set ?

::Tine Silver ::

c",)

0
0
Svar på denne tråd

KIIIG
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 12:03

Jeg elsker araber

L & L

Lady og Liv!

0
0
Svar på denne tråd

Fordomme om arabere!
Forfatter: 
Dato:  17-05-2007 12:50

Jeg er enig. Jeg har tit hørt at folk har sagt: fuldblods arabere, de må have en hjerneskade! Jeg har aldrig mødt en sindsyg araber, men de kan godt have lidt tempermant. Hvis folk har de så svært med arabere så hold det for jer selv og rid en anden hest i holder af! Ridning handler om at have det sjovt!

Jose

Westernridning gør alle glade!

0
0
Svar på denne tråd

Arabere.
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 21:04

Har hørt nogle sige at araberen godt kunne være mere urolig end andre heste. Det vil jeg ikke lige udtale mig og da jeg ikke ved så meget om arabere.

Men de arabere jeg har kendt og set, har virket pålidelige og så var de da smukke (:

- Cill' & Hunnie -

» Hunnie den bedste kanin <3

0
0
Svar på denne tråd

Åndsvage fordomme ..
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 11:12

Altsåå .. Helt personligt, så elsker jeg arabere .. Det kan da godt være at de har lidt mere temperament end mange andre heste, men hvad så ? Det er jo smag og behag .. Jeg hører da også tit folk sige: "Arabere, de er sindsyge", men en hest bliver ikke født sindsyg (måske i meget sjældne tilfælde!), de bliver opdraget forkert .. Sådan er det med mange heste, der er lidt skøre .. Jeg synes bestemt ikke man skal komme med en masse fordomme om hvordan arabere er og ikke er, for det er altså forskelligt fra hest hest .. Og den regl gælder for alle heste racer ..

- En ret forarget læser .

Amalie og skønne Dufly, med rumpen liii´ i vejret :b

Alle heste er skønne . Du skal bare se dem i den rigtige situation, deres rette element ..

0
0
Svar på denne tråd

Forstår dig
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 11:59
Jeg rider på den dejligste Araberblanding, der hedder Mon Cherri, hun kan bare alt...Hun er bare dejlig...Jeg syntes derfor at en araber er en hest for alle hvis man kan styre den...<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3

Www.Gf-Pony.Hobbysider.Dk, en rigtig side!!!

En rigtig pony, er en Welsh Sektion C!!!

0
0
Svar på denne tråd

øhh,??
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 14:42

det har jeg godt nok aldrig hørt oger stort set kun inde på hn, kun engang imellem jeg kommer her på jhn,,

men altså arabere kan være grimme men det er jo noger ejerne får dem til at være, når de smører dem ind i alverdens tin så de ligner en forvokset barbie hest, min egen jeg har nu er 3/4 araber, men hun er god kendt i NRPS som avls hoppe, hun skal nok kåres i dsp næste år, men havde bestemt mig for at jeg ikke skulle have en pony der havde noget med araber at gøre men det blev altså chakira,

<¤#>katrine<¤#>

besøg stald Elmegaards hjemme side * www.elmegaard.eu * måske din drømme hest findes her,!?

0
0
Svar på denne tråd

Isabel&Nougat<3
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 19:55

Da jeg så på pony til mig selv, ville jeg ikke have en Araber. Men er jo heller ikke heeelt erfaren endnu! Jeg har ikke det mindste mod deres uddsende, eller noget, sådan er Araberen bare avlet.

I ørkenen avlede man en hest med uddholdendehed. Og det har en Araber. Og dem i ørknen er gode til heste, og har styr på dem!

- Araberen er den den er! Og det bliver den ved med!

***Isabel***

&

***Nougat***

0
0
Svar på denne tråd

Lalalala
Forfatter: 
Dato:  18-08-2007 01:59
Hvorfor må de ikke synes hvad de har lyst til? Du har jo heller ikke samme mening om andre heste, som alle andre

Forskellige mennesker, forskellige meninger

>Rikke/MissFejrskov

- nu med egen lejlighed
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider