Hej ænder 
Jeg sidder og er syg, og et eller andet skal man jo få tiden til at gå med, så hvad vil i mene Eros er værd? Jeg ved selv hvad jeg nogenlunde ville få for ham, og han skal ikke sælges, så det er bare for sjov 
Navn: Bjerregårds Eros
Alder: 5 år, født den 27/2 2001
Race: Welsh sek. b
Stangmål: 139,5 cm
Eros er en super dejlig pony med ubegrænset kapacitet. Han har stamtavle, og er efter den tyske hingst Schwalmprinz, med Cennen Schubert som morfar. Han er meget nem at ride, og har et utrolig dejligt temperament. Han har nogle super gangarter, hvor traven især skal fremhæves. Han er en smuk og speciel pony at se på og han er meget elegant. Han er selvgående og lærenem. 100% trafiksikker og trailervant. Han er en sjov pony, der ofte giver anledning til et godt grin.
Eros er dejlig at have med "i byen". Han kigger ikke, men viser sig rigtig godt frem. Han går LB klasser i dressur til stævner, og har vundet med over 70%. Han er klar til LA. Han har sprunget 120 cm i løsspring og ca. 90 under rytter. Han er glad for at springe, og ville også her kunne nå langt her. Han er også glad for spring i terræn, og en badetur er heller ikke dårligt. Vi har prøvet kræfter med en 27 kilometers distance, hvor vi opnåede en 2. plads.
Billeder: