|
|
| Debat - Nu er jeg at få nok !! |
|
|
Synes der kører ekstrem mange fjordheste - araberdebatter, Der må godt nok være et eller andet med de to racer siden det altid er dem vi diskuterer !! Så lad os diskutere en anden race.. Hmm.. Hvilken en skal vi vælge.. Hvad med en god "gammeldaws" race, Frederiksborgen.. Kom så alle, lad os diskutere, denne race 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
| Forfatter:  |
Mette & Natali |
| Dato:  |
17-09-2006 12:12 |
|
Hilsen Matte & Natali (\_/) (*hest*) wW0OIo * oIO0Ww I I (_o_o_)
¤*´`*¤..¤*´©©©`*¤..¤*´`*¤ Irish Draught & New forest Styre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hvorfor??? |
|
|
Hvorfor diskutere en race, medmindre det er for at få ny viden, eller andres erfaringer? Venlig hilsen Sophie
"Mamma allways told me, that life is like a box of chocolates. You'll never know what you're gonna get." Forrest Gump Cruise-klubben Vickie, Sasma & Few
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ¤few¤ ! |
|
|
Dette indlæg er egentlig ikke så meget om at diskutere den pågælende race, mere om hvorfor det er de samme racer der blir diskuteret hele tiden.. Der er det jo faktisk det samme spørgsmål som jeg skrev i mit indlæg ovenfor, som bliver diskuteret i de andre racer, (arabere, fjordheste, travere) Meningen med dette indlæg er egentlig mere, hvorfor er det altid de samme racer der skal diskuteres???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ¤few¤ ... |
Mette & Natali |
22-09-2006 21:43 |
|
Hilsen Matte & Natali (\_/) (*hest*) wW0OIo * oIO0Ww I I (_o_o_)
¤*´`*¤..¤*´©©©`*¤..¤*´`*¤ Irish Draught & New forest Styre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fjordhest arabere. |
|
|
tror at lige præcis at de 2 racer bliver diskuteret meget fordi at der er mange som har fordomme for racerne nogle for fjdrhesten og andre araberen.. (og noget skal de jo diskutere )
Man kan hvad man vil næsten altid.. Vængets Liza <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeeh.. |
|
|
læste lige nogle af de der regler, der står faktisk at man først skal sikre sig at der ikke er en debat om det pågldene emne.. hmmm.. Mon den bliver overholdt... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En hver med |
|
|
lidt forstand ville kunne lurer at man faktisk bare kan lade være med at læse dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re. dims |
Zoubareva |
11-10-2006 22:46 |
|
Jeg passer en frederiksborger... Flot race  Lige et billede af dyret, Mercur 
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) DU TROR - Jeg ved... ^_^ (...Det må være al den gullasch... ?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej |
Ericalinde |
16-10-2006 13:27 |
|
det er en pæn race mette det var ikke pænt sagt om den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skal lige siges.. |
|
|
Det var ikke for at udsætte n bestemt race igen.. min egen mening for Frederiksborgen, er at det er en dejlig hest.. ligesom så mange andre racer : ) Ej, meningen var egnetlig bare, at jeg ville høre, hvorfor det egentlig ALTID er Araberen og fjordhesten som bliver diskuteret.. Zoubareva: den du passer ser da dejlig rar ud : )
Heidi Elkjær ~ © ~ ~ Man bliver aldrig træt af Arabere ~
Klik Her, og se vores dejlige Araberheste ! ~ Hjemmesiden er blevet lavet om ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skal lige siges.. |
|
|
Det var ikke for at udsætte n bestemt race igen.. min egen mening for Frederiksborgen, er at det er en dejlig hest.. ligesom så mange andre racer : ) Ej, meningen var egnetlig bare, at jeg ville høre, hvorfor det egentlig ALTID er Araberen og fjordhesten som bliver diskuteret.. Zoubareva: den du passer ser da dejlig rar ud : )
Klik Her, og se vores dejlige Araberheste ! ~ Hjemmesiden er blevet lavet om ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ^^ jette |
|
|
Din frederiksborg er super flot 
Klik Her, og se vores dejlige Araberheste ! ~ Så er FØL 2007 kommet til verden ~ ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|